Ik welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in Groningen geweest..
gaan we samen komende herst, als Sebagger z'n flessen wijn/rosé en port geleverd wenst te hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan we samen komende herst, als Sebagger z'n flessen wijn/rosé en port geleverd wenst te hebben
Subway heb je ook in Eindhoven, hoorquote:
We? Als in, ik en jij? Neen, dat durf ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaan we samen komende herst, als Sebagger z'n flessen wijn/rosé en port geleverd wenst te hebben
Nee, ook om jou natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het gaat je ook alleen om subway in groningen he
Oh ja, JIJ zat in Australiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:25 schreef Roosjedoosje het volgende:
Zo valt er hier nog wat te neuken?![]()
En:Ik ben weer terug van vakantie
Subway heb je ook in new york.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Subway heb je ook in Eindhoven, hoor.
Boeiend, ik nodigde je gewoon verkapt uit om naar Eindhoven te komen, maar nu hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, ook om jou natuurlijk.
En een van mijn liefste vriendinnetjes woont in Groningen.
Erik, subway zit ook in Rotterdam hoor.
Maar ik heb 't voor 't eerst gegeten in Groningen.
Je hebt 'het' voor het eerst gegeten..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, ook om jou natuurlijk.
En een van mijn liefste vriendinnetjes woont in Groningen.
Erik, subway zit ook in Rotterdam hoor.
Maar ik heb 't voor 't eerst gegeten in Groningen.
Ik eet alleen het vega broodje hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt 'het' voor het eerst gegeten..
Ze hebben daar 7 verschillende smaken of zo
Welke heb je gehad ?
mag je me muilkorven hoor, zodat ik niet kan bijtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We? Als in, ik en jij? Neen, dat durf ik niet.
Die is heulmaal niet het lekkerstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik eet alleen het vega broodje he.
Ik ben een ramp qua navigeren. Dus aan mij heb je sowieso niks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag je me muilkorven hoor, zodat ik niet kan bijten![]()
nou ik zocht eigenlijk nog een navigator
TomTom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag je me muilkorven hoor, zodat ik niet kan bijten![]()
nou ik zocht eigenlijk nog een navigator
Heb je toevallig een laptop ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarmee zou de waarde van mijn autootje direct verdubbelen![]()
geen flaptopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je toevallig een laptop ?
Zoja, dan koop je een GPS muis.
Je download (legaal) navigatie software en woppa!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Subway heb je ook in Eindhoven, hoor.
een lekkere broodjeszaak met verse ingredienten en beleg naar keuzequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Eindhoven
is
geweldig
![]()
Wat is Subway? Een eettent?
Ik zal het onthouden, voor de volgende dat ik in Groningen benquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik prefereer de brasserie in de Poelestraat
-1 punt voor Erikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
'k Weet 't niet, 't is naast 't filmhuis Images.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, voor de volgende dat ik in Groningen ben.
Hoe heet die brasserie?
Jij woont ook in groningenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Weet 't niet, 't is naast 't filmhuis Images.
Ik zal 't proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Weet 't niet, 't is naast 't filmhuis Images.
Ik weet in Utrecht een leuk plekje waar je voor 6 euro goed kunt eten. Mexicaans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zal 't proberen te onthouden.
Sws heb je in groningen veel leuke eetcafe's. Ik verbaas me er altijd over hoe goedkoop het is daar in vergelijking met Rotterdam.
Ik was helemaal verbaasd toen we in een (studenten) cafe gingen zitten ieder 8 euro kwijt waren voor een hele (avond) maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |