Ja, iedere week PeuRac en MutZ in de studioquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
Nog even en ze kunnen het beter PTA!radio noemen.
Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
Nog even en ze kunnen het beter PTA!radio noemen.
ijsmeis.rarquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom?Waar ging het nu weer over dan...?
Ah, een shirt of een overhemd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zo'n kantoorlullending met knopen.
overhemd, ook goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, een shirt of een overhemd.
Bloesjes zijn voor vrouwen.
jij moet het over auto's hebben, alleen ijsmeis en ik praten over andere dingen dan auto's, volgens Nolius.quote:
Volgens mij heeft Nolius het niet helemaal begrepenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij moet het over auto's hebben, alleen ijsmeis en ik praten over andere dingen dan auto's, volgens Nolius.
Ja,quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HA! Hij zei dat jij ook wel eens over iets anders postte.
Fok!radio wordt steeds leukerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij moet het over auto's hebben, alleen ijsmeis en ik praten over andere dingen dan auto's, volgens Nolius.
altijd lachen toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
Zal ik die grappenmakerij ook maar aanzetten tijdens het strijken dan?
Jamaar, trouwens, als ik iets over auto's post reageert er niemand opquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,Is ook zo
Zoals die varkentjes van gisteravond
Jawel hoor. Maar niet zo van "Owah, lekker FOK!Radio luisterenquote:
Dat strijkijzer met plastic is dan ook geen autoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jamaar, trouwens, als ik iets over auto's post reageert er niemand op. Dus ik doe het gewoon ook niet meer vaak
.
Je had net iets eerder moeten luisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar niet zo van "Owah, lekker FOK!Radio luisteren"
Meer zo van, ach, ik heb toch niet veel te doen, laat ik dat ook maar eens aanzetten.
Zoals bijvoorbeeld twee masturberende heren die door een oud plaatje heen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |