Hele verademing inderdaad zonder Ruud.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
De eerste live... en zonder RdW.. moet beter gaan dan vorig jaar dus
Viel me zwaar tegenquote:
ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Sanne het volgende:
Sorry Egbert, ik heb wel zin in een exit vanavond.
Met z'n moeder danquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stuur wel een lief jongetje jouw kant op, Tong.
talpa livestream via de talpa site.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Napster het volgende:
Godver, heb geen tv hier
Hou me op de hoogte
Dat zijn vaak de liefsten.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
JANINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
Ze weten heel goed dat de live-uitzending bezig is.
wel vandaag, maar ze hebben geen idee van de tijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Bocaj het volgende:
Wat een bullshit.... de bewoners weten wel dat er nu live is
Ze lijken me wel liefquote:
nee zij waren op vakantiequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef LeonII het volgende:
Mis je hem? ja.... maar hij zit er pas een week in? .............. ja maarreee hij was op vakansiee
Komt er wel een internet uitzendingquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop dat Bridget weer aan de rosé gaat tijdens de internet-uitzending.
Kijken of die een grotere bitch is dan Bridgetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef LuQas het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar mama-Janine.
Ja, die is er.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Komt er wel een internet uitzending
Ja, vooral dat van Jeroen en Milica. Dat hebben we al lang gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een onzin dat we weer alle herhaling krijgen van van de week
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Egbert's optreden daar wel sterk hoor.
Pcies. Dat was goed. Niet zo'n emowatje die op Abbekerk moet steunen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Scope het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Scope het volgende:
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.
Bij mij wel een minuut denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
De stream is super live als je dat zo ziet, loopt misschien 20 seconden achter!
Ze doet gewoon alleen dingen die haar oortje haar influistert...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat is Bridget slecht. Ze weet nooit iets origineels te ontlokken bij de gasten. Ze stelt vragen en vult de antwoorden zelf al in. Bagger.
Ja met dat quasi intelligente en bitchy gedoe. Dat zal dus ook wel niets worden als opvolgers van BVD.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat is Bridget slecht. Ze weet nooit iets origineels te ontlokken bij de gasten. Ze stelt vragen en vult de antwoorden zelf al in. Bagger.
Nou kijk, dat is weer iets anders. Ik wil ook wel in haar oortje fluisteren hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze doet gewoon alleen dingen die haar oortje haar influistert...
Tijn zal wel weer het dubbele springen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ik zie Janine nog niet springtouwen![]()
Wordt lachen
Hallo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze doet gewoon alleen dingen die haar oortje haar influistert...
En Bridget zegt zometeen dat ze er al de hele tijd zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze praten al over touwtje springen, en nu moet ze weer terug naar de DBK!!
Tijn is toch Thaibokser ofzo? Dat kan hij als t goed is súpergoed touwtjespringen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ik zie Janine nog niet springtouwen![]()
Wordt lachen
Bahquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef P-au-L het volgende:
Micheline loopt met envelop en springtouwen naar groep toe![]()
Ze wisten wel dat die kwam vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef berney het volgende:
Goh, de bewoners wisten niet van de live uitzending. Nee, nee. Waarom zijn de dan zo opgedirkt?
Ik mis wel de bank met zijn allen. BB heeft ze vast opdracht gegeven gewoon hun ding te doen..
nu kan je pas zien hoe het programma in elkaar zit.. tot nu toe gaat het allemaal net goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
En Bridget zegt zometeen dat ze er al de hele tijd zit.
Ja ga even naar Libresse vragen.quote:
Tuurlijk weten ze het, zijn alleen het gevoel voor tijd een beetje kwijt!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef berney het volgende:
Goh, de bewoners wisten niet van de live uitzending. Nee, nee. Waarom zijn de dan zo opgedirkt?
Ik mis wel de bank met zijn allen. BB heeft ze vast opdracht gegeven gewoon hun ding te doen..
Shit ja, dat zou ik bijna vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
Als er al een Internet uitzending hierna komt dan ga ik die missen want Expeditie Robinson begint ook gelijk na de live-uitzending.
De vegetarische versie ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Egbert ziet er uit als Hannibal Lector.
Geen tussenstanden meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Tussenstandje!!!
Hai Schatjequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:50 schreef schatje het volgende:
Hé Scope![]()
.
Ontopic: Het gaat weer beginnen. Er mag wel wat meer pit in. Bridget ziet er ook niet uit in dat jurkje. Het maakt haar dik.
In weze..... is dat ook zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
Bridget praat alsof ze voor een kleuterklas staat.
Die ene stem van mij hoeven ze niet te melden.quote:
Paar zakjes wietquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef LuQas het volgende:
Voor 50 euro... pfffrt.
kijk uit he.. daar komen ongelukken vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kzie liever Micheline dan Janine hupsen denk ik![]()
Vliegende kipfilets?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Touwtjespringen.
Nou ik ga op het puntje van mijn stoel zitten.
Als de neptieten maar niet naar buiten vallen.
Hij is hetero.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef Scope het volgende:
Haha... de homo heeft ook een ster van voren
zoals altijd. veel dingen worden handig weggelaten of aangepast, om een beter verhaal te krijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef Sirolf het volgende:
btw, ze geven bijna elke dag WEL door dat het middernacht is, dus die bewering van bridget klopt niet.
Kan ook moeilijk andersquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef LeonII het volgende:
He de man van Monique ziet er wel slimmer uit....ahum.
Vind je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef schatje het volgende:
Monique heeft wel een knappe man.
Meen je dat serieus?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef schatje het volgende:
Monique heeft wel een knappe man.
Ja echt. Als je dan per ongeluk verlief wordt en blind bent geworden ofzo dan gaat er toch nog wel een lichtje branden als er zo'n zuss aankomtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef Scope het volgende:
De man van Monique...Dat hij nog niet gillend gestoord is weggelopen van de domheid van die dombo's...
Ik zou net zoiets gaan typen. Kan wel lachen om hoe Semith en Micheline met elkaar omgaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih en Micheline het eerste BB-stel waar ik me niet aan erger. Ik vind ze zelfs leuk bij elkaar!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Zusjes van E10: B8 en C9
En de moeder van Semih lijkt op Ritaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
De moeder van Janine lijkt op Ayaan!
Hebben hun Lonsdale kleertjes vanavond maar thuisgelaten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Zusjes van E10: B8 en C9
Vind ik ook, iedereen zit zo moeilijk te doen, maar die twee zijn gewoon bij elkaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zou net zoiets gaan typen. Kan wel lachen om hoe Semith en Micheline met elkaar omgaan.
Hop die moeder het huis inquote:
dat zag ik al gelijk toen ze in beeld kwamen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Ouders van Janine.
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.htmlquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef robster16 het volgende:
iemand een directe link naar de live stream van talpa? Ik zie op de homepage nergens die knop meer om live te kunnen kijken!
Inderdaad,quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een aantrekkelijke moeder vn Janine! Prachtig grijs haar
Dat zou leuk zijn inderdaad.quote:
menu rechts, bovenste knop: livestream.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef robster16 het volgende:
iemand een directe link naar de live stream van talpa? Ik zie op de homepage nergens die knop meer om live te kunnen kijken!
Nou, is gewoon Sjaan met grijs haar en een stuk gezelliger!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef Scope het volgende:
Sodeknetters, als er twijfel mocht zijn over de moeder van Janine, dan is die nu geheel weggenomen...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat zag ik al gelijk toen ze in beeld kwamen!
Leeftijd, als je d'r moeder mag geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Die ouders lijken me best aardig. Hoe komt Janine dat zo krengig?
Ik ben voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Sanne het volgende:
Die moeder van Janine!!!
Kunnen we ze niet uitwisselen?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef robster16 het volgende:
ik ben misschien hartstikke blind, maar waar op de talpa site zit de knop om live talpa te kijken? Op de homepage zie ik hem nergens meer staan. niet zoals eerst in ieder geval. HELP!
doet t niet, en de livestream knop op de talpa homepage is verdwenen, dus live via de pc meekijken gaat niet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef LuQas het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
Als het goed is, kan je hiervandaan de internetuitzending bekijken...
Graag!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef Sanne het volgende:
Die moeder van Janine!!!
Kunnen we ze niet uitwisselen?
Alleen een oom en een vriendin van Rik zijn aanwezig. Zijn al aan bod geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef rubstar het volgende:
komt de famillie van Tijn en Rik nog?hopelijk hebben die nog een paar leuke uitspraken zoals Tijn..
thanx very much!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.talpa.tv/web/show/id=66521/langid=43
livestream talpa
Simpel. Beetje chocoladepasta erop en klaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef Sanne het volgende:
Die huid! Ze heeft gewoon geen enkele rimpel!
Ik wil haar huidcreme!! Het is dat ze grijs is, anders is haar leeftijd toch niet te schatten?!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:07 schreef Sanne het volgende:
Die huid! Ze heeft gewoon geen enkele rimpel!
Oh en afkicken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Die ouders lijken me best aardig. Hoe komt Janine dat zo krengig?
Ik wil een neger worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil haar huidcreme!! Het is dat ze grijs is, anders is haar leeftijd toch niet te schatten?!!
Dat zeg ik: chocopastaquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil haar huidcreme!! Het is dat ze grijs is, anders is haar leeftijd toch niet te schatten?!!
Ja.quote:
Dus niet!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:10 schreef Dr_Greene het volgende:
¤ 50 ,- voor Sjaan om jointjes te kopen...
Zit natuurlijk aan haar nieuwe programma te denken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:11 schreef schatje het volgende:
Bridget is ook helemaal niet enthousiast. Alsof ze er geen zin in heeft.
Ik begrijp er ook geen reet van. Wat een losse flodder van Talpa zeg...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Sanne het volgende:
Wat zijn dit voor stemmen? Waar kon je stemmen?
Op de talpa site denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:12 schreef Sanne het volgende:
Wat zijn dit voor stemmen? Waar kon je stemmen?
Wie er gaat winnen. En volgens de internetters.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen reet van. Wat een losse flodder van Talpa zeg...
vind het wel een stuntquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef Scope het volgende:
Oe wat gemeen van BB om die arme Egbert in de DBK op te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |