Hele verademing inderdaad zonder Ruud.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
De eerste live... en zonder RdW.. moet beter gaan dan vorig jaar dus
Viel me zwaar tegenquote:
ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Sanne het volgende:
Sorry Egbert, ik heb wel zin in een exit vanavond.
Met z'n moeder danquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stuur wel een lief jongetje jouw kant op, Tong.
talpa livestream via de talpa site.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Napster het volgende:
Godver, heb geen tv hier
Hou me op de hoogte
Dat zijn vaak de liefsten.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
JANINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef LuQas het volgende:
Ze weten heel goed dat de live-uitzending bezig is.
wel vandaag, maar ze hebben geen idee van de tijdquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Bocaj het volgende:
Wat een bullshit.... de bewoners weten wel dat er nu live is
Ze lijken me wel liefquote:
nee zij waren op vakantiequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef LeonII het volgende:
Mis je hem? ja.... maar hij zit er pas een week in? .............. ja maarreee hij was op vakansiee
Komt er wel een internet uitzendingquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop dat Bridget weer aan de rosé gaat tijdens de internet-uitzending.
Kijken of die een grotere bitch is dan Bridgetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef LuQas het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar mama-Janine.
Ja, die is er.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Komt er wel een internet uitzending
Ja, vooral dat van Jeroen en Milica. Dat hebben we al lang gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een onzin dat we weer alle herhaling krijgen van van de week
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Egbert's optreden daar wel sterk hoor.
Pcies. Dat was goed. Niet zo'n emowatje die op Abbekerk moet steunen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Scope het volgende:
[..]
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef Scope het volgende:
Je bedoelt bij het opvangen van de koffer? Daar had ie echt even het felle van Locke.
Bij mij wel een minuut denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
De stream is super live als je dat zo ziet, loopt misschien 20 seconden achter!
Ze doet gewoon alleen dingen die haar oortje haar influistert...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat is Bridget slecht. Ze weet nooit iets origineels te ontlokken bij de gasten. Ze stelt vragen en vult de antwoorden zelf al in. Bagger.
Ja met dat quasi intelligente en bitchy gedoe. Dat zal dus ook wel niets worden als opvolgers van BVD.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat is Bridget slecht. Ze weet nooit iets origineels te ontlokken bij de gasten. Ze stelt vragen en vult de antwoorden zelf al in. Bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |