Wuhahahahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau fantaseert
BB: "Egbert, je mag blijven! Nederland heeft massaal voor blijven gestemd. Gefeliciteerd!"
Egbert + BB groep juichen
BB: "Maar aangezien er toch een exit moet zijn mag jij nu iemand aanwijzen die het huis NU Moet verlaten"
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
Ik ga een sms sturen met de tekst 'nee'
was niet bedoelt als verslag over de liveshow, maar vond het een toepasselijke TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Maurisico het volgende:
Aangezien dit commentaar op de streamverslagen is, zul je je verslag over de liveshow in een ander topic moeten plaatsten....![]()
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.
Ik vind t normaal wel lekker als ik misbruikt word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.![]()
dat bedoel ik Kukquote:
Prachtmeid, maar wel met dat andere kapsel. Dit kapsel staat niemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef Kinga het volgende:
Toch een mooie meid die micheline he.
0909-0320quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef sherrytje het volgende:
het tel ging me ff te snel , wie weet hem 0909-????
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb echt al 1000 x maal nee gsmst "Nee, ik wil niet at Egbert het huis verlaat..." Hoor ik GVD nu dat het andersom is!!![]()
Of SMS natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef sherrytje het volgende:
belle 0909-0320
dank voor de bijdragequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb echt al 1000 x maal nee gsmst "Nee, ik wil niet at Egbert het huis verlaat..." Hoor ik GVD nu dat het andersom is!!![]()
Nog niet, eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Berney en witse nu eindelijk overtuigd?
Ik zie toch iets vreemds in deze tekstquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef sherrytje het volgende:
hij moet seker blijve
Het is wel af toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef Kinga het volgende:
houdt marcia die haren zo? is toch nog nie klaar??? die halen da echt niet man, als ze zich iig nog willen omkleden en alles..
Ik ga mijn neefje in Abbekerk maar even bellen denk ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
dank voor de bijdrage
Hoef ik nu niet te SMS-en...
Laten we hopen dat dit nou net de druppel is geweest en dat ie dus WEL weg moet gaan
![]()
Als je maar zorgt dat die dus hetzelfde doet als wat jij deed!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik ga mijn neefje in Abbekerk maar even bellen denk ik...
Scan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prachtmeid, maar wel met dat andere kapsel. Dit kapsel staat niemand.
Hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
met die klemmen zo? dat ziet echt niet uit...
Scanman's snor is echt helemaal inquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan.. Zullen we maar niet jou kennis van mode mensen gaan beoordelen.
Alsof jij mij ook maar een klein beetje kent.. Bijzonder ongepaste opmerking weer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan.. Zullen we maar niet jou kennis van mode mensen gaan beoordelen.
Scan ik ken je niet maar ik weet wel zeker dat je geen verstand van mode hebt. En dat maakt ook niets uit. No offence.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsof jij mij ook maar een klein beetje kent.. Bijzonder ongepaste opmerking weer.
En zullen we het bij de bewoners houden? Lijkt me een strak plan.
Ik probeer jou toch ook niet steeds onderuit te halen? Laat jij mij met rust, dan laat ik jou met rust (wat ik al die tijd al doe).
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef Maurisico het volgende:
Het komt helemaal goed! Abbekerk belt massaal vóor Egbert!![]()
"Alleen maar om die gladjakker uit nog langer Abbekerk weg te houden. De kermis is nog nooit zo gezellig geweest" aldus mijn neefje....![]()
Marcia's neus trekt vacuum, zo te horenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Kinga het volgende:
Milica drinkt water uit een vaas.
Ik had het helemaal niet over mode. Ik maakte een opmerking dat ik dat kapsel niet mooi vind en dat ik vind dat niemand dat kapsel staat. Blijkbaar voel jij dan weer de drang om even persoonlijk te worden. Mag je in het vervolg wel achterwege laten wat mij betreft.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan ik ken je niet maar ik weet wel zeker dat je geen verstand van mode hebt. En dat maakt ook niets uit. No offence.
Ik vind het wel leuk om van jou te horen wat jouw top 5 redenen zijn om oom Egbert erin te houden. Dus niet zeggen van "het is m'n oom" , maar vertel eens waarom hij zo leuk is. Wat is er zo speciaal, dat wij hem erin moeten houden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef sherrytje het volgende:
steun me oom in big brother en sms ja naar 1010 of bel naar 0909-0320 en toets ja
Vandaag zeker begonnen met werken. Relax man.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over mode. Ik maakte een opmerking dat ik dat kapsel niet mooi vind en dat ik vind dat niemand dat kapsel staat. Blijkbaar voel jij dan weer de drang om even persoonlijk te worden. Mag je in het vervolg wel achterwege laten wat mij betreft.
Ik peins er niet over.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef sherrytje het volgende:
steun me oom in big brother en sms ja naar 1010 of bel naar 0909-0320 en toets ja
Mijn beltegoed is op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef sherrytje het volgende:
Die gaat janken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef funkie-indo het volgende:
Egbert breekt dadelijk bij de live-uitzending ongeacht de beoordeling van de kijker...
Heb heerlijk gewerkt (paar uurtjes), dus daar ligt het echt niet aan. Het ligt aan het feit dat ik wel vaker van die leuke berichtjes van jou krijg. Maar laten we er idd maar over ophouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
Vandaag zeker begonnen met werken. Relax man.
*Mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef Sonique het volgende:
Ik ga echt niet stemmen. Mensen die anno 2006 nog steeds denken dat dat allemaal eerlijk gaat is behoorlijk naief...
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!! ik ken Jeroen dus wel!!!! heb nog wat partijtjes tennis tegen hem gespeeld haha melig
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb heerlijk gewerkt (paar uurtjes), dus daar ligt het echt niet aan. Het ligt aan het feit dat ik wel vaker van die leuke berichtjes van jou krijg. Maar laten we er idd maar over ophouden.
dan ben ik naief.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef Sonique het volgende:
Ik ga echt niet stemmen. Mensen die anno 2006 nog steeds denken dat dat allemaal eerlijk gaat is behoorlijk naief...
Vertel dan! Wat zijn de top 5 redenen voor ons om toch op Egbert te stemmen? Jij kent hem, dus vertel eens, wat is er zo goed aan hem?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef sherrytje het volgende:
ieder voor zich over de meing van egbert, ik weet hoe me oom in elkaar zit
Zo denk ik er idd ook over. Plus het feit dat ze er niet echt wat mee opschieten om tegen de wens van de kijker in te gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij gaat het wel eerlijk
Als het niet zo was, was het allang uitgelekt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef sherrytje het volgende:
Moet je niet naar Aalsmeer toe dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef sherrytje het volgende:
haha ja zo ongeveer wel, ik zeg de eerste dag tegen een vriendin van me: volgens mij ken ik die dude ergens van.. zegt zei van: och jaa tuurlijk jij wel.. dus heb k der verder niej meer over gedacht maar net vertelde hij dat hij tijd heeft gewerkt in port ze lande (tegenwoordig bungalowpark van Centerparcs) en nu weet k dus dat k hem wél en waarvan ik hem ken haha.quote:
En, wat hebben wij daaraanquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef sherrytje het volgende:
Egbert is niet erg en zou op zich wel mogen blijven. Het probleem is alleen dat er iets moet gebeuren in het huis. Iets wat misschien een beetje een shock teweeg brengt. En dat is nou eenmaal een exit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:57 schreef sherrytje het volgende:
gggrrr loop me o te vrete gggrrrr
nee me tante, en neefjes zitte der al, en i kan niet... moet bedrust houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je niet naar Aalsmeer toe dan?
(trouwens, is het gewoon nog in Aalsmeer dit jaar?)
Ik had vorig jaar wat inside-info, en daar bleek uit dat er echt totaaaaal nauwelijks gestemd wordt door de week, en dat de bulk van de stemmen tijdens de live-uitzendingen binnenkwamen. Dat verklaart ook meteen waarom de percentages (let op: dus geen absolute aantallen!) zo fluctueerden. Als je met 194 - 472 -89 stemmen begint en je eindigt met 2029 - 1293 - 2702, dan kunnen die percentages flink verschillen, bij wijze van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo denk ik er idd ook over. Plus het feit dat ze er niet echt wat mee opschieten om tegen de wens van de kijker in te gaan.
Tuurlijk blijft hij. Egbert is niet erg genoeg om mensen die hem eruit willen hebben over te halen om de stemmen. Mensen die hem eri willen houden zijn vaak wél fanatieker en zullen dus stemmen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik voorspel trouwens dat hij gaat blijven , net zoals ik al voorspelde dat hij de telefoon op ging nemen
Dit is gewoon spanning veroorzaken, ook al doet men geen flikker in dat huis ( sinds ze erin zitten ) , zit veroorzaakt afleiding , voor de bewonders en de streamers....
Gewoon tijdelijke spanning, meer niet....
Valt me nog mee dat ze geen 3 dagen tussen het afgaan van de telefoon en het stemmen proppen, om zo de spanning erin te houden en dit zo lekker uit te melken
Dus: Egbert hoeft NIET weg,..... je zal het zien!!! ( hij haalt het net kiele kiele)
ik weet nioet wat der achter ziut, de ware al 2 genomieerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Egbert is niet erg en zou op zich wel mogen blijven. Het probleem is alleen dat er iets moet gebeuren in het huis. Iets wat misschien een beetje een shock teweeg brengt. En dat is nou eenmaal een exit.
Volgens mij niet Egbert. Ze houden het d.m.v. balkjes lekker spannend maar hij mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:57 schreef arneaux het volgende:
Ze hebben wel een vroege exit beloofd.
Moedige poging. Maar sms niet teveel, BB beslist toch, wat je ook smst..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef sherrytje het volgende:
Voor jou hoop ik dat ie erin blijft hoor en in principe is er niks mis met m.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nee me tante, en neefjes zitte der al, en i kan niet... moet bedrust houden
Ik ga pas stemmen als het gratis is via het internet. Zolang het stemmen als hoofddoel heeft geld binnen te halen mag het van mij gestolen worden...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar wat inside-info, en daar bleek uit dat er echt totaaaaal nauwelijks gestemd wordt door de week, en dat de bulk van de stemmen tijdens de live-uitzendingen binnenkwamen. Dat verklaart ook meteen waarom de percentages (let op: dus geen absolute aantallen!) zo fluctueerden. Als je met 194 - 472 -89 stemmen begint en je eindigt met 2029 - 1293 - 2702, dan kunnen die percentages flink verschillen, bij wijze van.
Klopt, heb ik ook gehoord. Het verschuiven van percentages komt door die tussenstanden. De persoon die onderaan staat zal opeens veel meer stemmen krijgen dat de persoon die weinig risico loopt. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar wat inside-info, en daar bleek uit dat er echt totaaaaal nauwelijks gestemd wordt door de week, en dat de bulk van de stemmen tijdens de live-uitzendingen binnenkwamen. Dat verklaart ook meteen waarom de percentages (let op: dus geen absolute aantallen!) zo fluctueerden. Als je met 194 - 472 -89 stemmen begint en je eindigt met 2029 - 1293 - 2702, dan kunnen die percentages flink verschillen, bij wijze van.
jah dat zijn idd de fanatieke mensenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft hij. Egbert is niet erg genoeg om mensen die hem eruit willen hebben over te halen om de stemmen. Mensen die hem eri willen houden zijn vaak wél fanatieker en zullen dus stemmen.
Ik heb vorig jaar zo'n 20 EUR aan Roel besteed, dat gaat me dit jaar niet weer overkomen :")quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ga pas stemmen als het gratis is via het internet. Zolang het stemmen als hoofddoel heeft geld binnen te halen mag het van mij gestolen worden...
Het enige voordelige wat ik kan bedenken van zijn blijven is dat hij dan later op de avond zich helmaal gaat bezatten en zo andere mensen ook in de feeststemming zal trekken ( als er uberhaupt nog wel alcohol over is)quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft hij. Egbert is niet erg genoeg om mensen die hem eruit willen hebben over te halen om de stemmen. Mensen die hem eri willen houden zijn vaak wél fanatieker en zullen dus stemmen.
Dat snap ik toch niet helemaal. Zo'n programma maken lijkt me vrij duur en er moet wel geld verdiend worden. Zonder die inkomsten wordt er geen programma als BB meer gemaakt, dus dat ze er wat mee willen verdienen vind ik vrij logisch. Totaal geen problemen mee in ieder geval.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik ga pas stemmen als het gratis is via het internet. Zolang het stemmen als hoofddoel heeft geld binnen te halen mag het van mij gestolen worden...
Ohhh hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ja zo ongeveer wel, ik zeg de eerste dag tegen een vriendin van me: volgens mij ken ik die dude ergens van.. zegt zei van: och jaa tuurlijk jij wel.. dus heb k der verder niej meer over gedacht maar net vertelde hij dat hij tijd heeft gewerkt in port ze lande (tegenwoordig bungalowpark van Centerparcs) en nu weet k dus dat k hem wél en waarvan ik hem ken haha.
maar goed voor de rest oninteressant verhaal
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sonique het volgende:
Ik hoor net dat Egbert exit gaat....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n 20 EUR aan Roel besteed
.. ja nog steeds..quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je niet naar Aalsmeer toe dan?
(trouwens, is het gewoon nog in Aalsmeer dit jaar?)
Ja, vooral bij een commerciele omroep die om de 10/15 minuten wordt onderbroken door reclames...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik toch niet helemaal. Zo'n programma maken lijkt me vrij duur en er moet wel geld verdiend worden. Zonder die inkomsten wordt er geen programma als BB meer gemaakt, dus dat ze er wat mee willen verdienen vind ik vrij logisch. Totaal geen problemen mee in ieder geval.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n 20 EUR aan Roel besteed, dat gaat me dit jaar niet weer overkomen :")
Precies, het komt allemaal goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef sherrytje het volgende:
[..]
jah dat zijn idd de fanatieke mensen
zoals familie, vriende , en andere mensen
Hard? ze krijgen elke avond de tijd te horen .. ze haalden die koffer opdracht door eventjes met 15 (!!!!) man ( dat is dus de man een half uurtje staan ) , terwijl ze het zwembad aanraakten......quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef intoyou het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel een HARDE Big Brother beloofd dit jaar.. misschien maken ze het wel waar vanavond.
Als BB beslist, dan gaat hij er dus uit. Dat zou een shock zijn namelijk en dat scoort natuurlijk veel beter dan een zogenaamde anti-climax dat hij mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Moedige poging. Maar sms niet teveel, BB beslist toch, wat je ook smst..
Bron ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sonique het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt..... Alles voor de kijkcijfers.... zoals Roel zei.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als BB beslist, dan gaat hij er dus uit. Dat zou een shock zijn namelijk en dat scoort natuurlijk veel beter dan een zogenaamde anti-climax dat hij mag blijven.
Dat moet je Sonique vragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef sherrytje het volgende:
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
??????????????????????????? en waar en hoezo?
nou weet niet wat je kijk , maar ze zitte lkkr te geniete van het etequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Sonique het volgende:
beeeep, beeep!!
'beste bewoners, willen jullie met z'n alle nu meteen naar de zitkamer gaan?'
Ik wil wel wat euro's aan Sjaan bestedenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n 20 EUR aan Roel besteed, dat gaat me dit jaar niet weer overkomen :")
Je bent wel een goedgelovig meisje, of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:08 schreef sherrytje het volgende:
[..]
nou weet niet wat je kijk , maar ze zitte lkkr te geniete van het ete
Kanslooooooooooos.quote:
Wiskunde kan al praten ? Je hoorde het toch, grapjurkquote:
BB zal heus wel net op tijd een seintje geven denk ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
Godverdomme, dit vind ik echt zielig... DOORVRETEN EN OMKLEDEN!
Doe es rustig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
Voor de duidelijkheid: om haar erin te houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wil wel wat euro's aan Sjaan besteden![]()
ikke wel , ik weet hoe egebert ios en weet at hij de gene is die het juist leuk maakt in BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent wel een goedgelovig meisje, of niet?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
aan andere kant, zometeen is weer hysterie in de tent, omdat ze er nie uitzien
Dat weet ik ook, maar als er niet heel veel mensen kijken is de reclame ook alles behalve heel duur. Dus geen idee of ze met reclame inkomsten een beetje uit de kosten zijn of heel ruim uit de kosten. Ik verwacht echter niet dat het heel erg ruim zal zijn, maar wie weet...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, vooral bij een commerciele omroep die om de 10/15 minuten wordt onderbroken door reclames...
Vetta?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef intoyou het volgende:
semih: wil je asjeblief geen vetta kaas meer zeggen. daar irriteer ik me aan. zeg gewoon vetta of kaas. Het is zo dubbel op.
waar gaat het over? doe normaal zeg. dat je je daar aan kan irriteren.
Sabrina zal het zeker niet kunnen waarderen...hoe ze er nu bij zitquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
Voor de derde keer, vertel ons dat alsjeblieft *wat* er zo speciaal is aan Egbert, want *jij* kent hem! Wat maakt hem specialer dan andere bewoners, wat is typisch iets wat hij later zou kunnen laten zien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ikke wel , ik weet hoe egebert ios en weet at hij de gene is die het juist leuk maakt in BB
Het is al eerder voorgekomen dat ze open aan tafel moesten stemmenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
0800-bel riagg ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
Wat maakt t nou uit?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
wat is er in godsnaam zielig aan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Kinga het volgende:
Als er maar duizenden mensen per week bellenbellen, dan zijn de inkomsten niet heel erg hoog lijkt me. Dat nummer kost 60 cent ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar als er niet heel veel mensen kijken is de reclame ook alles behalve heel duur. Dus geen idee of ze met reclame inkomsten een beetje uit de kosten zijn of heel ruim uit de kosten. Ik verwacht echter niet dat het heel erg ruim zal zijn, maar wie weet...
ja dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Sabrina zal het zeker niet kunnen waarderen...hoe ze er nu bij zit![]()
denk dat dat juist de bedoeling is van BB..die lachen zich straks kapotquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Kinga het volgende:
aan andere kant, zometeen is weer hysterie in de tent, omdat ze er nie uitzien
Ga er maar vanuit dat er per persoon wel meer dan 10.000 SMS'jes binnenkomen., als je ervanuit gaat dat 5% van de live-showkijkers 1 of meer keren stemt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als er maar duizenden mensen per week bellenbellen, dan zijn de inkomsten niet heel erg hoog lijkt me. Dat nummer kost 60 cent ofzo?
Maar ach... wat maakt het uit, ik stem nooit, ik zit er toch altijd naast...
; )
Beste bewoners, jullie hebben 5 minuten om jullie voor te bereiden en op de bank te gaan zitten. Degenen die te laat zijn, zijn automatisch de volgende keer genomineerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
denk dat dat juist de bedoeling is van BB..die lachen zich straks kapot
Dus jij zegt dat er per kijker gemiddeld 10.000 keer geSMSt wordt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er per persoon wel meer dan 10.000 SMS'jes binnenkomen., als je ervanuit gaat dat 5% van de live-showkijkers 1 of meer keren stemt.
quote:
30 seconden lijkt me genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beste bewoners, jullie hebben 5 minuten om jullie voor te bereiden en op de bank te gaan zitten. Degenen die te laat zijn, zijn automatisch de volgende keer genomineerd.
En vrouwquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
Kinga is een neeeurrooohoot.
Dat zeg ik.quote:
Vorig jaar hebben ze ook een keer niet op de bank hoeven zitten, kon er aan de eettafel openlijk genomineerd worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Nog 10 minuten.... zouden ze dan geen repetities doen, zoals vorig jaar..... ? Zal meer een rotzooitje worden dan vorig jaar....
Waarvan ook nog niet eens die volledige 60 cent voor talpa is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat er per kijker gemiddeld 10.000 keer geSMSt wordt?
10.000 keer 60 cent...
Ze hebben geen idee dat het al bijna isquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:20 schreef kukeleku het volgende:
10 minuten voor uitzendtijd en ze hebben het over de pedo-partij![]()
Die gaat rinkelen tijdens de livequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
telefoon??
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die gaat rinkelen tijdens de live![]()
![]()
Hij zal zich vanavond moeten bewijzen 25%quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef ThaSandman het volgende:
Van de Talpasite.
STEM NU!
Zal Abbekerk Egbert steunen?
Natuurlijk, Egbert is ereburger 40%
Nee, die zijn op de kermis 35%
Hij zal zich vanavond moeten bewijzen 25%
7253 stemmen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef ThaSandman het volgende:
Van de Talpasite.
STEM NU!
Zal Abbekerk Egbert steunen?
Natuurlijk, Egbert is ereburger 0%
Nee, die zijn op de kermis 1%
Hij zal zich vanavond moeten bewijzen 0%
Abbekerk heeft 100 kampers en voornamelijk een mannelijke bevolking en Egbert heeft geen borsten dus: Nee! 99%
7253 stemmen
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.htmlquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef LuQas het volgende:
Is er dit jaar ook weer een internet-uitzending?
niemand zei daarna nog iets.. beetje raarquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne : Het eigen nederlandse volk lijdt daaronder.....
Dat viel mij ook al op. Het gesprek ging enkel en alleen om subsidies en dan zon opmerking.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
He gets that allot.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
niemand zei daarna nog iets.. beetje raar
Yeah sure... de donderdagavond live stream......quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
![]()
Hij heeft wel een punt... maar je mag het niet zeggen in nl...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Het gesprek ging enkel en alleen om subsidies en dan zon opmerking.
Was een speciaal moment daar inderdaad. Alsof mensen niets durfden te zeggen. Aan een volle tafel !quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
niemand zei daarna nog iets.. beetje raar
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp bestaat wel als streamadres (geeft alleen een foutmelding), maar misschien gaan ze daar dus nog wel wat mee doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yeah sure... de donderdagavond live stream......Kansloos !
ik heb er iig nix over kunnen vinden bij talpa.tv...ook niet een extra scherm (keuze) bij hun streamsquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk dat er geen internetuitzending komt. Bridget heeft vast en zeker salarisverhoging gekregen en is te blond om in haar eentje een half uur aan mekaar te lullen.
Shit, ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yeah sure... de donderdagavond live stream......Kansloos !
jaja e10,eigen volk eerst dat weten we nu wel.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
ze heeft een paardengebitquote:
E10 en onderbouwenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef intoyou het volgende:
[..]
snap dat niet, want hij heeft wel gelijk. als hij het nou is onderbouwd.
OHHHH het begint!
zoek een ander huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik mag niet meer kijken via de tv, Huisgenoten![]()
Bij mij is de tv helaas ook bezetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:56 schreef Canisfire het volgende:
Ik mag niet meer kijken via de tv, Huisgenoten![]()
als dat representatief is voor die 25 mutsies die hij geprikt heeft...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
3 domme kutjes in de studio die er voor E10 zitten... haha triest gek!!![]()
hehehe precies wat ik dachtquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
als dat representatief is voor die 25 mutsies die hij geprikt heeft...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
Jeez, ik dacht even dat Ayaan Hirsi Ali in het huis zat.
dat id had ik ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef skiczukie het volgende:
Jeez, ik dacht even dat Ayaan Hirsi Ali in het huis zat.
zeker geen lelijke moederquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef J-net het volgende:
Janine over 20 jaar als ze dr haar niet verft
grappige tag heb je icm je reactiequote:
http://www.kanalenkiezer.nl/ en dan talpa pakken.quote:
Ja jij doet alleen met Heidi Klum of Gisele Bunchen he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hehehe precies wat ik dachtmaja dat was te verwachten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef arneaux het volgende:
Wat is de moeder van Janine een mooie vrouw zeg.
ken ze niet persoonlijk dus kan het je niet vertellen of k ze zou doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja jij doet alleen met Heidi Klum of Gisele Bunchen he.. Als ik zo af en toe de reacties hier lees word er maar weinig geneukt in Nederland.
Met egbert...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef Marrije het volgende:
Tijd voor de telefoon.
Veel te drukquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
En jezus wat is Fok bedroevend traag.
Ach het is de 1e uitzending... het kan nu alleen nog maar stijgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef arneaux het volgende:
Al met al een kudtuitzending.
Ik zeg: iedereen een euro inleggen dan zetten we er een webserver bijquote:
had er meer van verwacht...quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach het is de 1e uitzending... het kan nu alleen nog maar stijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |