Wuhahahahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau fantaseert
BB: "Egbert, je mag blijven! Nederland heeft massaal voor blijven gestemd. Gefeliciteerd!"
Egbert + BB groep juichen
BB: "Maar aangezien er toch een exit moet zijn mag jij nu iemand aanwijzen die het huis NU Moet verlaten"
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
Ik ga een sms sturen met de tekst 'nee'
was niet bedoelt als verslag over de liveshow, maar vond het een toepasselijke TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Maurisico het volgende:
Aangezien dit commentaar op de streamverslagen is, zul je je verslag over de liveshow in een ander topic moeten plaatsten....![]()
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.
Ik vind t normaal wel lekker als ik misbruikt word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.![]()
dat bedoel ik Kukquote:
Prachtmeid, maar wel met dat andere kapsel. Dit kapsel staat niemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef Kinga het volgende:
Toch een mooie meid die micheline he.
0909-0320quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef sherrytje het volgende:
het tel ging me ff te snel , wie weet hem 0909-????
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb echt al 1000 x maal nee gsmst "Nee, ik wil niet at Egbert het huis verlaat..." Hoor ik GVD nu dat het andersom is!!![]()
Of SMS natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:37 schreef sherrytje het volgende:
belle 0909-0320
dank voor de bijdragequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Maurisico het volgende:
Ik heb echt al 1000 x maal nee gsmst "Nee, ik wil niet at Egbert het huis verlaat..." Hoor ik GVD nu dat het andersom is!!![]()
Nog niet, eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef scanman01 het volgende:
Berney en witse nu eindelijk overtuigd?
Ik zie toch iets vreemds in deze tekstquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef sherrytje het volgende:
hij moet seker blijve
Het is wel af toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef Kinga het volgende:
houdt marcia die haren zo? is toch nog nie klaar??? die halen da echt niet man, als ze zich iig nog willen omkleden en alles..
Ik ga mijn neefje in Abbekerk maar even bellen denk ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
dank voor de bijdrage
Hoef ik nu niet te SMS-en...
Laten we hopen dat dit nou net de druppel is geweest en dat ie dus WEL weg moet gaan
![]()
Als je maar zorgt dat die dus hetzelfde doet als wat jij deed!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik ga mijn neefje in Abbekerk maar even bellen denk ik...
Scan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prachtmeid, maar wel met dat andere kapsel. Dit kapsel staat niemand.
Hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
met die klemmen zo? dat ziet echt niet uit...
Scanman's snor is echt helemaal inquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Scan.. Zullen we maar niet jou kennis van mode mensen gaan beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |