Wuhahahahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:29 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau fantaseert
BB: "Egbert, je mag blijven! Nederland heeft massaal voor blijven gestemd. Gefeliciteerd!"
Egbert + BB groep juichen
BB: "Maar aangezien er toch een exit moet zijn mag jij nu iemand aanwijzen die het huis NU Moet verlaten"
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef LuQas het volgende:
Ik ga een sms sturen met de tekst 'nee'
was niet bedoelt als verslag over de liveshow, maar vond het een toepasselijke TTquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef Maurisico het volgende:
Aangezien dit commentaar op de streamverslagen is, zul je je verslag over de liveshow in een ander topic moeten plaatsten....![]()
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weiger geld aan iets uit te geven wat toch wel gestuurd word.
Ik vind t normaal wel lekker als ik misbruikt word.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook altijd misbruikt als ik me weer heb laten verleiden tot het sturen van zo'n sms.![]()
dat bedoel ik Kukquote:
Prachtmeid, maar wel met dat andere kapsel. Dit kapsel staat niemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:34 schreef Kinga het volgende:
Toch een mooie meid die micheline he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |