Ik heb zo'n voorgevoel dat Iris dit seizoen het loodje gaat leggen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die gaat alleen maar bij Iris uithuilen.
Maakt papa Ivan Ilyas haar af?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Iris dit seizoen het loodje gaat leggen.
Iris wordt het slachtoffer van een dom ongeluk. Op de SEH wordt een zwaarlijvige patiënt met een hartstilstand binnengereden. Na het defibrilleren rolt de patiënt van schrik uit z'n bed en valt bovenop Iris, die net was gebukt om Blub (een speeltje van Ivan) op te rapen. Iris ligt bedolven onder 250 kg mens. Ze hapt naar lucht als een vis op het droge, maar het duurt niet lang of ze trekt het niet meer en stikt. Kortom: vette pech voor Iris.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maakt papa Ivan Ilyas haar af?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:10 schreef Miss_Bitchy het volgende:
[..]Ooh dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Surequote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Iris wordt het slachtoffer van een dom ongeluk. Op de SEH wordt een zwaarlijvige patiënt met een hartstilstand binnengereden. Na het defibrilleren rolt de patiënt van schrik uit z'n bed en valt bovenop Iris, die net was gebukt om Blub (een speeltje van Ivan) op te rapen. Iris ligt bedolven onder 250 kg mens. Ze hapt naar lucht als een vis op het droge, maar het duurt niet lang of ze trekt het niet meer en stikt. Kortom: vette pech voor Iris.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg gewoon niks als je niets belangrijks te zeggen hebt.
www.onderwegnaaronm.web-log.nl
Darlene...Zonnetje van the Bold...RIP
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Adformatie > Nieuws > donderdag 24 augustus 2006, 11:45
PO in zee met Boomerang
De Publieke Omroep wil de nieuwe programmering van het komende seizoen van Nederland 3 onder de aandacht brengen en heeft hiervoor het gehele Boomerang Freecard netwerk afgekocht.
In 1200 rekken in de horeca worden meer dan drie miljoen kaarten verspreid. Vanaf komende maandag claimt de Publieke Omroep alle dertien posities van de Freecards-rekken en biedt ze 18 verschillende visuals.
Programma’s van verschillende omroepen worden in uitgaansgelegenheden onder de aandacht gebracht onder de doelgroep. De Freecards refereren naar ‘Onderweg Naar Morgen’, ‘The Sopranos’, ‘Rat van Fortuin’ en de uitzending van de film ‘Simon’.
De uitingen zijn ontwikkeld door Red Cell Not Just Film.
Bron
ik ook.... die is wel geinig, maar hij haalt het niet bij die van de Soprano'squote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb die van spuiten en slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |