Nee, mij interesseert het ook nul komma nulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:16 schreef maril het volgende:
Ben ik nu idioot als ik stel dat het mijn geen zier interresseert of die Mariska is gescheiden/ vreemd gegaan/ abortus/ heeft gepleegd , ik begrijp de hype eromheen niet.
Bronquote:Dat Hulscher Albert Verlinde zou aanklagen omdat hij haar drie keer voor hoer heeft uitgemaakt, klopt volgens Mausser niet: "Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar het klopt niet dat ze daarvoor naar de rechter stapt. Mariska is jurist en weet heel goed wat haar mogelijkheden zijn." Wat de stappen dan zijn die Mariska gaat ondernemen, zoals Maussen beweert, is dus onduidelijk.
Heb altijd al geroepen dat ze uit Boulevard moet.quote:Irene van der Laar stopt met haar bijrol in RTL-Boulevard. Nee, ze is niet ontslagen omdat ze zwanger is. Het is haar eigen besluit, zodat ze straks lekker een tijd kan gaan moederen over de baby. 'Ik had geen zin om met mijn dikke buik achter de Boulevard-desk te gaan zitten' meldt ze in Weekend. Ook zegt ze dat ze geen zin heeft om zich verplicht te voelen om snel weer aan de slag te gaan na de bevalling. Een luxe wens van mevrouw Van der Laar, die toch bepaald niet tot de A-catergorie der BN'ers gerekend kan worden. Ze mag blij zijn áls ze nog een aanbieding krijgt na een periode van afwezigheid, denken wij. Maar wellicht heeft Irene een leuk spaarpotje, verdient haar lover Sander toch niet zo slecht als hockeycoach en is de alimentatie van haar dochters vader miljonair Wessel van Diepen riant. Een luxe positie voor Irene, omdat de meeste 'gewone' moeders gewoon 6 weken na de geboorte weer aan de slag moeten en zich geen onbepaald zwangerschapsverlof kunnen veroorloven.
Gefeliciteerd Sukoquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Heb altijd al geroepen dat ze uit Boulevard moet.![]()
Het gegeven dat iemand aardig is wil nog niet zeggen dat men geschikt is voor bv Boulevard. Voorbeeld: ik vond haar best te pruimen in "De Nachtrijder" maar achter de desk naast Albert was ze geen partij wat Fiona wél is, ondanks haar soms ADHD-gedrag. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Suko![]()
Ik vond Irene vd Laar best een aardige meid![]()
Dat is toch ook al weer een tijd geleden heel erg bekoeld. Sinds ze allebei weer aan de man waren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef tong80 het volgende:
En laat Irene van der Laar nu net de boezemvriendin van Mariska Hulscher zijn.
Wist ik niet.Ik lees de bladen niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch ook al weer een tijd geleden heel erg bekoeld. Sinds ze allebei weer aan de man waren?
Ik zap altijd weg als ze aan het woord is. De onderwerpen die zij brengt zijn oninteressant en ze lult de oorwormen uit je gehoorapparaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef milagro het volgende:
Fiona is heel okay, grappig hoe ze altijd weer 10 minuten tekst in 1 minuut weet te proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |