23.30 op rtl5, net zoals vorig seizoen.quote:
Ok Coolquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
23.30 op rtl5, net zoals vorig seizoen.
Daphne laat zich niet de baas spelen door Albert..Tof van haarquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
Toffe seizoensopening. Maar wat was Daphne kortaf. 'Nee, dat nieuwtje doen we straks." En dat tot twee keer achter elkaar.
Ha, heerlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
23.30 op rtl5, net zoals vorig seizoen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Ha, heerlijk![]()
Lekker in bed straks genieten van Maris.... nu ja, van haar ellende dan![]()
Helemal afgemaakt the bitchquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Stansfield het volgende:
Nu komt ze er helemaal als hoer uit met haar minirokje die je nog kleiner kan makne
Telegraaf.nlquote:
AMSTERDAM - Nog maar nét is RTL Boulevard weer begonnen of de scherpe tong van Albert Verlinde heeft al van zich laten horen. De presentator nam vanavond Mariska Hulscher even woordelijk onder handen. De presentatrice gaf na twee maanden huwelijk te kennen te willen scheiden van Ary Schouwenaar, de regisseur van RTL Boulevard.
Toen het gesprek over Hulscher ging, liet Verlinde geen misverstand over zijn mening bestaan. "Hoer!" riep hij, tot grote verbazing van zijn collega Daphne Bunskoek, om er nog wat synoniemen op los te laten. "Prostituée, callgirl..."
Verlinde zette nauw uiteen waar de afgelopen weken in de media volop over is geschreven. "Je huwelijk laten betalen, de huwelijksreis verkopen, in een persbericht je scheiding aankondigen en dan nu in een column met de titel 'mediamaffia' de pers met grond gelijk maken...
Ik zou zeggen: Mariska, ga eens op zoek naar jezelf en laat dit zogenaamde charmeoffensief achterwege."
Ok goeie tip.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef static het volgende:
Beau is zo bij RTL Boulevard.
Hij is nog teveel in love en niet boos genoeg, hij ontziet haar nog, helaas voor onsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had gehoopt dat Ary ons the dirt zou geven, maar niks hoor.
Hij geeft wel prijs dat hij zich in de maling genomen voelt, en dat hij boos is.
Heeft ze toch niet nodig, want ze in een zelfstandige vrouw die dat allemaal niet nodig heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij is nog teveel in love en niet boos genoeg, hij ontziet haar nog, helaas voor ons
Ben benieuwd of hoerrrrrrrrrrrrrrrr Mariska ooit nog een programma aangeboden krijgt , kan me het nauwelijks voorstellen nog![]()
Ik ook niet, ik zie haar aan de ene kant als een kille op geld beluste vrouw en aan de andere kant als een verwend, besluiteloos wicht dat het grotemensenleven niet echt serieus neemt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hoerrrrrrrrrrrrrrrr Mariska ooit nog een programma aangeboden krijgt , kan me het nauwelijks voorstellen nog![]()
nee hoor. ik heb pauw en witteman voor a.s. maandag (waar Mariska te gast is) al geprogrammeerd want ik ben er dan niet en wil dat niet missen....quote:
bronquote:Mariska Hulscher klaagt Albert Verlinde aan
Mariska Hulscher klaagt RTL Boulevard-presentator Albert Verlinde aan voor laster. Dat meldt het Algemeen dagblad. Verlinde noemde de presentatrice, die na een huwelijk van een paar weken met Ary Schouwenaar liet weten alweer te gaan scheiden, in het programma tot drie keer toe een hoer. Hij deed dit omdat zij haar trouwerij zou hebben laten sponsoren. Hulscher is niet blij met de uitspraken van Verlinde.
Hulschers woordvoerder Bart Maussen noemt de uitspraken ‘ongepast, ongehoord en beneden alle peil’. “En daarom ondernemen we stappen“, zegt hij in het AD. “Erg kwetsend om dat op de landelijke tv te zeggen. Dadelijk ís ze voor Nederland de hoer. Bovendien klopt het verhaal niet: niet de hele reis is betaald. Zowel bij Mariska als bij Ary - die beiden toch al een moeilijke tijd doormaken - knapte er iets door die uitspraken. Ze hebben grote mentale problemen.”
Het gestrande huwelijk is inmiddels uitgegroeid tot een showbizz-rel. “Ary zou de kinderen hebben geslagen, zij zou een ander hebben. Onzin“, zegt Maussen. “Mariska zat op een roze wolk toen ze ja zei. En helaas, helaas moest ze toegeven dat ze een verkeerde beslissing had genomen.” Hulscher is maandag te gast in de nieuwe talkshow van Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Albert Verlinde reageerde laconiek op het feit dat Hulscher stappen zal ondernemen tegen de presentator: “Ik blijf bij mijn bewoordingen. Ik wens Mariska veel succes.“
Zoiets opperde ik al, je kan natuurlijk zoiets wel denken maar hardop iemand op tv een hoer noemen kan natuurlijk niet. Maar verder is Mariska voor mij dé hypocriet van 2006.quote:Verlinde noemde de presentatrice, die na een huwelijk van een paar weken met Ary Schouwenaar liet weten alweer te gaan scheiden, in het programma tot drie keer toe een hoer.
Nee, mij interesseert het ook nul komma nulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:16 schreef maril het volgende:
Ben ik nu idioot als ik stel dat het mijn geen zier interresseert of die Mariska is gescheiden/ vreemd gegaan/ abortus/ heeft gepleegd , ik begrijp de hype eromheen niet.
Bronquote:Dat Hulscher Albert Verlinde zou aanklagen omdat hij haar drie keer voor hoer heeft uitgemaakt, klopt volgens Mausser niet: "Hulscher is daar wel heel erg boos over, maar het klopt niet dat ze daarvoor naar de rechter stapt. Mariska is jurist en weet heel goed wat haar mogelijkheden zijn." Wat de stappen dan zijn die Mariska gaat ondernemen, zoals Maussen beweert, is dus onduidelijk.
Heb altijd al geroepen dat ze uit Boulevard moet.quote:Irene van der Laar stopt met haar bijrol in RTL-Boulevard. Nee, ze is niet ontslagen omdat ze zwanger is. Het is haar eigen besluit, zodat ze straks lekker een tijd kan gaan moederen over de baby. 'Ik had geen zin om met mijn dikke buik achter de Boulevard-desk te gaan zitten' meldt ze in Weekend. Ook zegt ze dat ze geen zin heeft om zich verplicht te voelen om snel weer aan de slag te gaan na de bevalling. Een luxe wens van mevrouw Van der Laar, die toch bepaald niet tot de A-catergorie der BN'ers gerekend kan worden. Ze mag blij zijn áls ze nog een aanbieding krijgt na een periode van afwezigheid, denken wij. Maar wellicht heeft Irene een leuk spaarpotje, verdient haar lover Sander toch niet zo slecht als hockeycoach en is de alimentatie van haar dochters vader miljonair Wessel van Diepen riant. Een luxe positie voor Irene, omdat de meeste 'gewone' moeders gewoon 6 weken na de geboorte weer aan de slag moeten en zich geen onbepaald zwangerschapsverlof kunnen veroorloven.
Gefeliciteerd Sukoquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Heb altijd al geroepen dat ze uit Boulevard moet.![]()
Het gegeven dat iemand aardig is wil nog niet zeggen dat men geschikt is voor bv Boulevard. Voorbeeld: ik vond haar best te pruimen in "De Nachtrijder" maar achter de desk naast Albert was ze geen partij wat Fiona wél is, ondanks haar soms ADHD-gedrag. Maar ja, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Suko![]()
Ik vond Irene vd Laar best een aardige meid![]()
Dat is toch ook al weer een tijd geleden heel erg bekoeld. Sinds ze allebei weer aan de man waren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:37 schreef tong80 het volgende:
En laat Irene van der Laar nu net de boezemvriendin van Mariska Hulscher zijn.
Wist ik niet.Ik lees de bladen niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch ook al weer een tijd geleden heel erg bekoeld. Sinds ze allebei weer aan de man waren?
Ik zap altijd weg als ze aan het woord is. De onderwerpen die zij brengt zijn oninteressant en ze lult de oorwormen uit je gehoorapparaat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef milagro het volgende:
Fiona is heel okay, grappig hoe ze altijd weer 10 minuten tekst in 1 minuut weet te proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |