Helemaal mee eens. Wat mij betreft mag er een grote schoonmaak komen, maar wel met bewijs.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu mogen ze van mij iedereen betrappen/schorsen, hoe sneller, hoe liever, er is momenteel zo'n gastje de Vuelta aan het winnen, maar als ze het doen, dan toch liefst met bewijs en door iemand die weet waarmee hij bezig is.
Ik heb niet meteen iets in de pers gelezen waar Armstrong aan doping wordt gelinkt. Enkel dat Andreu een vroege ploegmaat was van Armstrong. Of zou het ego van Armstrong z๓ enorm zijn dat hij denkt dat werkelijk alles in functie van hem gebeurt?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
* Lance Armstrong heeft gereageerd op
de uitspraken van twee ex-ploegmaats,
die aan The New York Times bekenden dat
ze in de aanloop naar de Tour van 1999
epo hadden gebruikt. "Het is gemeen om
me aan doping te linken via de bekente-
nissen van iemand anders", zegt de Ame-
rikaan. "Dat Frankie Andreu doping nam,
heeft niks met mij te maken."
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb niet meteen iets in de pers gelezen waar Armstrong aan doping wordt gelinkt. Enkel dat Andreu een vroege ploegmaat was van Armstrong. Of zou het ego van Armstrong z๓ enorm zijn dat hij denkt dat werkelijk alles in functie van hem gebeurt?
Feitelijk net zoals de reactie van Tom Boonen vandaag op Dedecker. Sommigen beschuldigen bijna al zichzelf door hun reactie op iets ...quote:Op woensdag 13 september 2006 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb niet meteen iets in de pers gelezen waar Armstrong aan doping wordt gelinkt. Enkel dat Andreu een vroege ploegmaat was van Armstrong. Of zou het ego van Armstrong z๓ enorm zijn dat hij denkt dat werkelijk alles in functie van hem gebeurt?
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:32 schreef wimderon het volgende:
Iets anders: David Millar lijkt zijn oude niveau te benaderen in met name de tijdritten. Maar ik hoor dat hij begeleid wordt door Cecchini, weliswaar met Sciandri als tussenpersoon. Wie gelooft er nog dat deze spijtoptant clean is![]()
![]()
Ik geloog 'm ook wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef Ereinion het volgende:
Ik geloof inderdaad dat Millar nu clean rijdt. Maar ja, ik zal dan wel weer naief zijn. Het interesseert me weinig.
En dan spreken we over pure voorbereidingskoersen. Die laat ik nog buiten beschouwing omdat het daar helemaal al niet duidelijk is hoe het met iedereen zijn vorm gesteld is ...quote:Op woensdag 13 september 2006 14:44 schreef Ereinion het volgende:
Hij heeft Petacchi 1 keer geklopt, dit jaar in de ronde van Andalucia. Dat is ook de enige keer dat Boonen in een rechtsstreeks duel voor Petacchi is geindigt.
ZAl toch wel meevallen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:47 schreef MrLazy het volgende:
Bekijk op youtube eens de Boonen-filmpjes. Hij trapt zijn fiets bijna aan flarden. De laatste maanden moet hij zwoegen om de meet als er eerste te behalen. Eigenlijk ben ik bang voor alles wat ik hier zeg, straks klaagt die me ook nog aan![]()
Ik zie hem nog altijd lijkbleek in de VRT-studio in het middagnieuws zitten bij het nieuws dat Museeuw "betrapt" was ...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Ereinion het volgende:
Wuyts![]()
Hij is de eerste om elke Spanjaard zonder welke concrete aanwijzing te verdenken en beschuldigen van doping gebruik, nu zo'n figuur wat over Belgische toppers komt hij ineens met verhalen dat die geruchten door kwaadwillenden verzonnen worden. Ja hoor![]()
Die link werd weldegelijk gelegd anders moet je het artikel nog maar eens goe dlezen ,het ging nl gelijk over de rechtzaak waar Andreu Lance beschuldigde. waar lance overigens voor is vrijgesproken.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Museeuw was in die tijd ook regelmatig co-commentatorquote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zie hem nog altijd lijkbleek in de VRT-studio in het middagnieuws zitten bij het nieuws dat Museeuw "betrapt" was ...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |