Dell rommel noemenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit rommel gekocht.
Kwestie van goed onderzoek doen.
Ja, waarom gebruiken ze niet de technologieën van anderen in plaats van dingen die ze zelf ontwikkeld hebben? Heel raar en terecht dat je dit aanstipt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar waarom gebruiken ze geen Adobe Flash?
Omruil actie? Hoeveel kost het en kan ik dat doen bij onze AppleStore of moet t via de site?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De Apple omruil actie?
Of ifixit.com: 89 dollar
Dat kan ik begrijpen, maar als ze hetzelfde in Adobe Flash hadden gedaan zou het een stuk lichter draaien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom gebruiken ze niet de technologieën van anderen in plaats van dingen die ze zelf ontwikkeld hebben? Heel raar en terecht dat je dit aanstipt.
En er lelijker uitzien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, maar als ze hetzelfde in Adobe Flash hadden gedaan zou het een stuk lichter draaien.
https://support.apple.com(...)yexchange/index.htmlquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:42 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zag trouwens DIT artikel. Mijn iBookje is ook van eind 2003 geloof ik (ik heb hem 2e hands) en m'n accu kan behoorlijk heet worden. Zo heet dat je hem niet op je schoor kan/wil hebben. Zou ik nog in aanmerking kunnen komen voor een nieuwe (gratis) accu?
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
https://support.apple.com(...)yexchange/index.html
Kut.. Ik heb een 14" iBook (933mhz)quote:* 12-inch iBook G4
Model nummer A1061 en seriëel nummer van ZZ338 tot ZZ427, 3K429 tot 3K611 en 6C510 tot 6C626 komen in aanmerking.
* 12-inch PowerBook G4
Model nummer A1079 en seriëel nummer van ZZ411 tot ZZ427 of 3K428 tot 3K611 komen ook in aanmerking.
* De 15-inch PowerBook G4
Model nummer A1078 of A1148 en seriëel nummer van 3K425 tot 3K601, 6N530 tot 6N551 en 6N601 komen in aanmerking.
wat was er mis bij de vorige keer dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:13 schreef XL het volgende:
Mijn accu wordt wel vervangen. Alleen zijn er twee delen die warm worden in mijn iBook en dat is de linkerkant naast de accu en de oplader
De batterij zelf wordt eigenlijk helemaal niet warm.
Neemt niet weg dat ik blij ben met mijn tweede gratis batterij-omwisseling.
3 jaar apple, 3 batterijen... prima hoor
omwisselprogramma, net als nuquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
wat was er mis bij de vorige keer dan?
Sjeh.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:51 schreef super-muffin het volgende:
zonder merom processor?
De gewone MacBook krijgt nog geen Merom. Als dat wel zo is, care. Merom is niet veel sneller. En aan 64-bit heb je flatout geen flikker.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:51 schreef super-muffin het volgende:
zonder merom processor?
Het gaat erom dat er in de toekomst wel applicaties voor geschreven kunnen worden, waarschijnlijk zal het dan wel wat uitmaken. Ik denk dat op dit moment de Core2Duo technologie nog niet ten volle wordt benut.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De gewone MacBook krijgt nog geen Merom. Als dat wel zo is, care. Merom is niet veel sneller. En aan 64-bit heb je flatout geen flikker.
Ja, dat had ik en andere gebruikers je ook wel kunnen vertellen... dit wist je toch wel voordat je de macbook besteld had? Verder Firmware update is aan te raden...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:31 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb trouwens gister eens die hitte van een MacBook Pro gevoeld. Echt niet normaal gewoon.
De Merom heeft dezelfde TDP als de Yonahquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er in de toekomst wel applicaties voor geschreven kunnen worden, waarschijnlijk zal het dan wel wat uitmaken. Ik denk dat op dit moment de Core2Duo technologie nog niet ten volle wordt benut.
Maaruh, Merom is al presenteerd... ik verwacht niet binnen al te lange tijd dat ze ook in de Macbooks komen. Verder schijnt die processor een lagere warmteafgifte te hebben, wat dus die oververhitte Macbooks ook voor een deel kan oplossen..
Ik koop em in november denk ik. Zit nu toch wel dicht tegen een hardware upgrade aan...
Ik heb een Macbook gekocht, geen Pro. Ik wist het namelijk ook wel, maar wilde het toch eens zelf voelen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik en andere gebruikers je ook wel kunnen vertellen... dit wist je toch wel voordat je de macbook besteld had? Verder Firmware update is aan te raden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |