Allemaal de schuld van Inso. En ik heb weer eens heel onprofessioneel een kater. En om het ontopic te houden, ik kan dit gewoon met mijn brakke hoofd vanuit bed posten, dankzij mijnquote:
Ik heb geen ritme gevoelquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf hoe hoog het je zit. De mensen die ik ken die Windowsloos door het leven gaan, zouden nooit een baan aannemen bij een bedrijf die hun verplicht met Windows te werken.
Maar er zijn sowieso best veel bedrijfstakken waar Windows helemaal niet de standaard is. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit een Windowsmachine in een muziekopnamestudio tegengekomen.
Zeer schone setupquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef JoMo0 het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06351/IMGP1330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06351/IMGP13231.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
(Klikbaar)
Hier mijn nieuwe iMac 17" met 1,5 GB Ram.
Of Dreamcastquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Tijn het volgende:
Je zou kunnen gamen op een console.
Moet je natuurlijk geen X-Box kopen
"hdutil burn bestand.iso" in je terminal. Ik heb er zelfs Windows installatie-cds mee gebakkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu een ISO van Windows, hoe moet ik die op CD branden zo dat ik daarmee Windows kan installeren met Bootcamp?
Bedankt Desertstormquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeer schone setup
Om Blaxje maar na te doen:
"Hoi carfreak02"
Machouse, of iedere idiote Macstore heeft die dinger toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:55 schreef Geqxon het volgende:
Het is al honderden keren verteld, dat weet ik, maar hoe kom je aan zo'n toffe iMok?
Wii.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef Tijn het volgende:
Je zou kunnen gamen op een console.
Moet je natuurlijk geen X-Box kopen
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga binnenkort weer 19 euro aan mijn Apple-credit toevoegen
Dat ik 19 euro aan Apple ga betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |