Rot toch eens op manquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Geqxon het volgende:
OMG ik heb een enorm vet truukje voor Boot Camp gevonden om ruimte op je HDD te besparen!11!
Pauper.quote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Geqxon het volgende:
OMG ik heb een enorm vet truukje voor Boot Camp gevonden om ruimte op je HDD te besparen!11!
Wat heeft Leopard met Parallels te maken ?quote:Op zondag 3 september 2006 16:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat zal niet lang meer duren.
Misschien kan het onder Leopard wel standaard
Serieus, moet je echt elke Apple scheet komen melden? Je populariteit in deze reeks verbaast me niet meer in ieder gevalquote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft echt dringend een vriendin nodig voor wat aandacht.quote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Serieus, moet je echt elke Apple scheet komen melden? Je populariteit in deze reeks verbaast me niet meer in ieder geval.
Hij is toch 11 ofzo?quote:Op zondag 3 september 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft echt dringend een vriendin nodig voor wat aandacht.
Dan kan hij daar weer een topic over openenquote:Op zondag 3 september 2006 16:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft echt dringend een vriendin nodig voor wat aandacht.
Perfect voor de gemiddelde leeftijd waarop jongeren voor het eerst in aanraking komen met wat seksuele handelingen bij hetzelfde of het andere geslacht.quote:
Ach kom op Slarioux, ik maak eenmalig een grapje en daar kun je dan weer niet tegen? Sorry in dat gevalquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Serieus, moet je echt elke Apple scheet komen melden? Je populariteit in deze reeks verbaast me niet meer in ieder geval.
Leopard gaat mogelijk virtualisatie ondersteunen?quote:Op zondag 3 september 2006 16:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heeft Leopard met Parallels te maken ?
Waarom ga je dan in Godsnaam/Allah's naam/zeus' naam/buddah's naam je concurrerende product ondersteunen?quote:Op zondag 3 september 2006 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach kom op Slarioux, ik maak eenmalig een grapje en daar kun je dan weer niet tegen? Sorry in dat geval
[..]
Leopard gaat mogelijk virtualisatie ondersteunen?
Geen virii.quote:Op zondag 3 september 2006 17:25 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil graag een laptop kopen voor mijzelf maar ik kan mijn vader niet overtuigen dat Mac beter werkt als Windows kan iemand hier even een overtuigende tekst typen (wel de waarheid)
Dat topic was grappig inderdaadquote:Op zondag 3 september 2006 16:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan kan hij daar weer een topic over openen. hebben wij ook weer wat te lachen.
Laat hem die get a mac filmpjes zien.quote:Op zondag 3 september 2006 17:39 schreef ThijsThijs het volgende:
Oke geen virus dat weet ik en hij ook. Maar dat kun je ook bereiken met een goede virusscanner toch?
Is dat het zogenaamde anti-rsi programma?quote:Op zondag 3 september 2006 15:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Is hier eigenlijk iemand die een pauzeprogramma draait op zijn of haar Mac ? Dus iets als Workpace ofzo, maar dan gratis en voor Mac ?
Denk het wel; of het is voor de ontzettende diehard-Fokker! :pquote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat het zogenaamde anti-rsi programma?
Correct.quote:Op zondag 3 september 2006 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat het zogenaamde anti-rsi programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |