Zeker, afhankelijk van de prijs dan.quote:
HAhahahahaquote:Op zondag 3 september 2006 13:55 schreef Geqxon het volgende:
En ik maar denken dat je met een Mac geen virus kon krijgen
Lig nu al twee dagen in bed met een griepje![]()
'Oude' iPod gehad van familie in ruil voor hulp bij bestellen MacBookquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef Remzz het volgende:
iPod 0?
En wat zou je daar mee kunnen?quote:Op zondag 3 september 2006 14:08 schreef Geqxon het volgende:
Het zou wel tof zijn als de nieuwe iMac een DVI-input poort had
Een Nintendo Wii of PS3 op aansluitenquote:Op zondag 3 september 2006 14:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En wat zou je daar mee kunnen?
Niet dat ik het nodig heb (draai geen Boot Camp), maar zou je dat truukje dan niet even met de rest delen?quote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Geqxon het volgende:
OMG ik heb een enorm vet truukje voor Boot Camp gevonden om ruimte op je HDD te besparen!11!
Nee.quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje, is het ook mogelijk om een Windows installatie te delen tussen Bootcamp en Parallels?
Nog niet, maar dat zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje, is het ook mogelijk om een Windows installatie te delen tussen Bootcamp en Parallels?
Wow, zelfs wel 143 mb?quote:Op zondag 3 september 2006 16:15 schreef Geqxon het volgende:
C:\Program Files\Macintosh Drivers for Windows XP\
En dan de NVIDIA en Ati drivers wegpleuren. 143 megabytes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |