Ik betaal nu 50 euro en toen ook al.quote:Op zondag 3 september 2006 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waren toen snelle internetverbindingen voor iedereen betaalbaar?
Een DMG bestand is te vergelijken met een RAR-archief, er zitten meerdere bestanden in dit bestand. Als je een DMG download dan "mount" hij dit gelijk, en is het eigenlijk een beetje hetzelfde als een CD-Rom of hardeschijf. Vervolgens kun je de bestanden (in jouw geval waarschijlnijk het programma) naar je hardeschijf slepen, om daarna zowel het volume als het bestand te verwijderen.quote:Op zondag 3 september 2006 11:49 schreef Roeni3 het volgende:
Bij het downloaden van bestanden, krijg ik vaak een 'volume' oid. Dit is een soort rar bestand oid? Je lijkt die volume te mounten, als ware het een cd oid. Kan iemand mij de werking van die volumes en hun doel etc een beetje uitleggen?
Fuck, wat ben ik nog een noob.
quote:Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een DMG bestand is te vergelijken met een RAR-archief, er zitten meerdere bestanden in dit bestand. Als je een DMG download dan "mount" hij dit gelijk, en is het eigenlijk een beetje hetzelfde als een CD-Rom of hardeschijf. Vervolgens kun je de bestanden (in jouw geval waarschijlnijk het programma) naar je hardeschijf slepen, om daarna zowel het volume als het bestand te verwijderen.
De speakers en de iSkin, dat bedrag heb je nou niet echt direct aan Apple uitgegeven... (true, indirect wel)quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel jullie uit hebben gegeven aan Apple producten (graag een opsomming) Ik:
iPod à 275
iSkin à 35
Lader à 25
Av Cable à 19
JBL On Stage 2 à 149
Totaal = ¤ 503
Oh dat was ook helemaal niet mijn bedoeling maar ik was gewoon benieuwdquote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De speakers en de iSkin, dat bedrag heb je nou niet echt direct aan Apple uitgegeven... (true, indirect wel)
Zelf heb ik het niet zo op pimpen dus hou ik mijn mond.
quote:Op zondag 3 september 2006 12:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf heb ik het niet zo op pimpen dus hou ik mijn mond.
iBook G4 ¤ 1099,-quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel jullie uit hebben gegeven aan Apple producten (graag een opsomming) Ik:
iPod à 275
iSkin à 35
Lader à 25
Av Cable à 19
JBL On Stage 2 à 149
Totaal = ¤ 503
Zat je bij de kpn pilot dan?quote:Op zondag 3 september 2006 11:56 schreef oor het volgende:
ow 5 jaar geleden had ik al lang adsl
iPod mini: 249quote:Op zondag 3 september 2006 12:10 schreef ThijsThijs het volgende:
iPod à 275
iSkin à 35
Lader à 25
Av Cable à 19
JBL On Stage 2 à 149
Totaal = ¤ 503
Okay.quote:
excuus... ik heb 5 jaar adslquote:Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zat je bij de kpn pilot dan?
Ik heb in September 2000 ADSL van kpn gekregen en was 1 van de eerste. Dus als je in 2001 'allang' adsl had, moet je in een kpn pilot omgeving hebben gezeten.
Me tooquote:Op zondag 3 september 2006 12:44 schreef oor het volgende:
[..]
excuus... ik heb 5 jaar adsleven gekeken in mijn administratie en daar staat in dat ik adsl heb via planet per april 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |