abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41257755
http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?p=175

Loose Change wordt op BNN uitgezonden! Dit is hoe ik er over denk:

Ik de poldergeist, wil mezelf niet te veel vleitten, maar de gebeurtenissen na elf september gaven mij het gevoel er iets niet in orde was met de oorspronkelijke gebeurtenis, 9/11, die naar andere gebeurtenissen leidde.

Vage zin misschien, maar hiermee wil ik zeggen dat ik al mijn twijfels had over de echtheid van 9/11, toen Bush bijvoorbeeld meteen Osama Bin Laden de schuld gaf na 11 september en hem linkte met het regime van Saddam Hoessein. Ik vond het nog vreemder toen uit de 9/11 commission rapport bleek dat er wel degelijk voorkennis was van 9/11 en dat de inlichtingendiensten wisten dat zo'n aanslag zou komen.

Na het zien van Michael Moore's Fahrenheit 9/11 was ik ervan overtuigd dat de regering Bush niet te vertrouwen was en dat je veilig kunt stellen dat een nieuwe Pearl Harbor misschien iets te gelegen uit zou komen voor de regering. Misschien kunnen we veilig stellen dat de oorlog in Afghanistan en Irak niet pure noodzaak was, dat het niet alleen maar bedoeld was voor het bestrijdden van het kwaad, en om de prachtige begrippen freedom & democracy te brengen in het Midden-Oosten. Nee na zo'n vijf jaar moet het toch eens duidelijk zijn dat er meer speelt.

Wat dat 'meer' is? Misschien is dat 'meer' wel dat de Amerikaanse regering 9/11 misbruikt hebben, of hebben laten gebeuren of volgens sommige kringen wel zelf gepland of uitgevoerd hebben met of zonder de hulp van Osama Bin Laden.

Een bekend feit is wel, maar men niet omheen kan draaien, is dat de Amerikaanse regering de Taliban, de Mujahidin en belangrijker nog Osama Bin Laden zelf gesteund hebben. Dit op financiële wijze en Bin Laden heeft zelfs een CIA training gekregen. Dit is een feit en er is geen twijfel mogelijk, en dit baat mij zorgen over de echtheid van 9/11.

Ik vind het met de dag moeilijker om te geloven dat deze aanslag puur is gepleegd door mensen van Al Qai'da die stanleymessen gebruikten om piloten van vliegtuigen te overmeesteren en de vliegtuigen uiteindelijk lieten neerstortten op het militaire en economische hart van Amerika. Dit puur uit fundamentalistisch oogpunt, zonder enige invloed van de Amerikaanse regering.

Ik vind dat mensen dit in ieder geval eens goed in gedachte moeten houden.

Daarnaast kan ik met enige schaamte, maar ook met plezier zeggen dat ik me de afgelopen tijd tamelijk heb bezig gehouden met complottheorieën over 9/11, die verder gaan dan de mysterieuze en verontrustende feiten die ik net heb opgesomdt.

Beweringen van die complottheorieën zijn zo divers, van raketten op de boeg van het tweede vliegtuig dat in het wtc vloog, tot Illuminanti die achter de aanslagen zitten.

Ik heb veel van die docu's gezien, sites bezocht, teksten met beweringen gelezen en plaatjes gezien. Een hoop beschouw ik als onzin. Maar er zijn wel degelijk dingen die gewoon niet kloppen. Dingen die misschien nog wel te verklaren zijn, zoals wat er gebeurd is in het Pentagon. Maar de vroegere link tussen de Amerikaanse regering en Osama Bin Laden en Saddam is niet onderuit te praten en het kan geen toeval zijn dat die link van invloed is geweest op 9/11. Met nadruk die van Osama.

Mijn hele punt van mijn ellenlange bericht is:
Ik vind dat mensen de bekende feiten over de regering Bush, Osama Bin Laden en Saddam Hoessein nog eens goed moeten overdenken. Mensen moeten eens voor hunzelf na gaan wat er de afgelopen jaren allemaal gebeurd is. Hoe het ontstaan is, wat er uit volgde en dan moet men eens inzien dat er heel veel niet klopt.

De complottheoriën zijn de afgelopen tijd nog een beetje ondergronds geweest en alleen de zogenaamde internetgeeks kijken er na en geloven erin volgens sommige mensen.

Maar nu heeft het ook de wetenschappelijke wereld bereikt. Mensen van de universiteit van Utrecht, dacht ik, gaan het serieus onderzoeken. Nu zijn het ook de hoogleraren zelf in Amerika en elders in de wereld die zichzelf gewoon vragen stellen over de echtheid en het orginele verhaal van 9/11. Zelf de mainstream media stelt zich nu vragen.

Maar hetgene waar ik naar toe wil is dat ik het dood, doodzonde vind dat BNN Loose Change gaat uitzenden. Ik vind dit doodzonde omdat ik Loose Change toch als een waardeloze documentaire beschouw, er zitten zoveel idiote beweringen in. Bij ieder vreemd beeldelement (die raket van het tweede vliegtuig) wordt een theorie verzonnen. Deze theorieën zijn zo idioot dat de hele vraag naar de echtheid en de twijfels van 9/11 onderuit wordt gehaald. De komende tijd gaan de complottheorieën, vragen, twijfels meer bovengronds en worden ze vertoond aan het grote publiek.

Ik ben bang dat dit naar mijn mening gaat leiden tot het in hokjes delen van mensen met een andere denkwijze van 9/11. Dadelijk worden we weer afgeschemerd als paranoïde. Dit gaat leiden naar het afschepen van samenzweringstheorieën als idioot en het orginele verhaal wordt opnieuw geslikt door het volk. En dit alles omdat BNN liever een onrealistische documentaire willen uitzenden voor de kijkcijfers.

Daar gaat de betrouwbaarheid en het harde werk van de mensen die zich simpel vragen stellen over het orginele verhaal van 9/11.

Een simpele vraag: Hoe denken jullie erover dat Loose Change wordt uitgezonden door BNN?

[ Bericht 0% gewijzigd door poldergeist op 28-08-2006 16:21:34 (toevoeging) ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_41257789
Canvas heeft het ook al uitgezonden.
pi_41258007
Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Iedereen met een beetje verstand prikt zo door die film heen. Zelden zulke doorzichtige propaganda gezien.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_41258088
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef LostFormat het volgende:
Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Iedereen met een beetje verstand prikt zo door die film heen. Zelden zulke doorzichtige propaganda gezien.
Natuurlijk prik je er zo doorheen, maar kun je ontkennen dat de VS vreemde dingen uitspookt?
Kneden maakt tevreden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:34:30 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41258126
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef poldergeist het volgende:
toen Bush bijvoorbeeld meteen Osama Bin Laden de schuld gaf na 11 september en hem linkte met het regime van Saddam Hoessein.

*snip gaap lang verhaal'
Ik zat op kantoor. Iemand zat TV te kijken en zei: Amerika is aangevallen, vliegtuigen in het WTC.
Mijn allereerste gedacht: Dat zal die Bin Laden knakker zijn geweest.

Zo'n grote puzzel was dat niet. En als ik dat al denk, waarom zou de Amerikaanse regering dat ook niet gelijk denken? Die zijn iets beter geinformeerd dan ik.

Tevens werd er helemaal niet gelijk een link met Saddam gelegd. Dat gebeurde pas veel later. Wel bij de feiten blijven.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_41258154
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:33 schreef Playdohseksueel het volgende:

[..]

Natuurlijk prik je er zo doorheen, maar kun je ontkennen dat de VS vreemde dingen uitspookt?
Nee. Abu Ghraib, Guatanamo ...

Maar 3000 Amerikanen afslachten om oorlogje te spelen?
pi_41258165
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef LostFormat het volgende:

Hahahahaha, dus jij prikt ook door de ultra-doorzichtige propaganda van de VS.

In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41258281
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:35 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Nee. Abu Ghraib, Guatanamo ...

Maar 3000 Amerikanen afslachten om oorlogje te spelen?
Als je de docu's "Everybod's gotta know sometime" en "Why we fight" hebt gezien, dan is dat beeld heel duidelijk en overtuigend. (deze 2 docu's vind ik beter dan Loose Change)
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:39:14 #9
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41258305
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zat op kantoor. Iemand zat TV te kijken en zei: Amerika is aangevallen, vliegtuigen in het WTC.

Zo'n grote puzzel was dat niet. En als ik dat al denk, waarom zou de Amerikaanse regering dat ook niet gelijk denken? Die zijn iets beter geinformeerd dan ik.

Tevens werd er helemaal niet gelijk een link met Saddam gelegd. Dat gebeurde pas veel later. Wel bij de feiten blijven.
Exact, en ze wisten dat er een keer een attack kwam. Wanneer, hoe en door wie was nog niet geheel duidelijk. Al die conspiracy theorieen, maar dat zal altijd zo blijven. Het was al tentijde van de moord op Kennedy, Marilyn Monroe, Elvis, 2Pac, Biggy - ps: de oorsprong van al die conspiracy ligt bij de Amerikanen zelf, dat is eigenlijk nog idioter. Een stel ideologische fanatiekelingen die hun eigen regering met vage verhalen bestookt.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_41258460
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:39 schreef CrazyTaxi het volgende:

[..]

Exact, en ze wisten dat er een keer een attack kwam. Wanneer, hoe en door wie was nog niet geheel duidelijk. Al die conspiracy theorieen, maar dat zal altijd zo blijven. Het was al tentijde van de moord op Kennedy, Marilyn Monroe, Elvis, 2Pac, Biggy - ps: de oorsprong van al die conspiracy ligt bij de Amerikanen zelf, dat is eigenlijk nog idioter. Een stel ideologische fanatiekelingen die hun eigen regering met vage verhalen bestookt.
Ja, en zo slikt helaas nog een te groot deel van de wereldbevolking het officiële 9/11 verhaal. Want de regering Bush had totaaaal geen baat bij de aanslagen....
pi_41258472
Ik denk dat ze hem gewoon ongecensureerd uitzenden, waarom niet? Het is geen amerika hier!

Tsja ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, vooral met dat vliegtuig op dat vliegveld wat verwisseld zou zijn met een andere vlucht etc vage zooi allemaal, ook die verhalen en beelden van explosies kan ik nog steeds niet plaatsen... maar ja, rosswell, jfk ook vaag allemaal en nooit boven water gekomen...
pi_41258475
quote:

[..]

De Amerikaanse overheid moet niet denken, maar zeker weten, ze geven niet voor niets $40.000.000.000,00 per jaar uit aan National Security.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41258642
Amerika heeft een dubbele agenda, daar gaan we nog wel achter komen. Weer een aanslagje laten gebeuren...Iran de schuld geven en voila. Weer een olierijk gebied erbij !!!!
pi_41258706
quote:

[..]

Als die Amerikanen zo goed zijn in het oplossen van simpele puzzels, dan vind ik het wel raar dat ze maar al te graag een land met een militair niveau van een zandbak (Irak) afschemeren als een grote bedreiging voor de wereldvrede, met massavernietigingswapens die ze wellicht aan Al Qai'da kunnen geven of die het Amerikaanse vaste land kunnen bereiken.

Achteraf:

We hebben ons vergist, omdat de inlichtingendiensten (die wij zelf gedwongen hebben) foute informatie naar buiten hebben gebracht over het gevaar van Irak.

Kom op, je moet toch inzien dat het vooropgezet spel is en dat ze niet te vertrouwen zijn.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_41258767
Ze kunnen beter "Confronting the evidence - A call to reopen the 9/11 investigation" u.itzenden. Die is inderdaad wat minder sensatiebelust en je hebt wat meer tijd om bepaalde feiten tot je door te laten dringen. Verder moet ieder zijn eigen conclusie maar trekken.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:56:35 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41258867
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Als die Amerikanen zo goed zijn in het oplossen van simpele puzzels, dan vind ik het wel raar dat ze maar al te graag een land met een militair niveau van een zandbak (Irak) afschemeren als een grote bedreiging voor de wereldvrede, met massavernietigingswapens die het Amerikaanse vaste land kunnen bereiken.
Die zandbak is een zandbak vol olie.
Irak heeft in principe geen flikker te maken met 9/11 behalve dat de Amerikaanse regering 9/11 als voorwendsel heeft gebruikt om Irak binnen te vallen.

Jammer dat die domme Amerikanen allemaal ja en amen roepen, alsmede de Engelsen.

Recent onderzoek toonde aan dat meer dan de helft van de Amerikanen nu pas door heeft dat 9/11 en Irak niet met elkaar verbonden behoren te zijn.
quote:
Achteraf:

We hebben ons vergist, omdat de inlichtingendiensten (die wij zelf gedwongen hebben) foute informatie naar buiten hebben gebracht over het gevaar van Irak.
Dit stond vooraf ook al vast. Maar Amerika heeft zichzelf flink bang gemaakt en opgepept om alles aan te grijpen wat ze wilden. Daar wordt je blind van.
pi_41258893
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Kom op, je moet toch inzien dat het vooropgezet spel is en dat ze niet te vertrouwen zijn.
Absoluut mee eens en in welke mate zou dan nog moeten blijken... Maar ik denk dat het heel diep gaat.
pi_41258896
Er zitten wel dingetjes in dat je denkt hm vreemd.
Maar toen kwamen ze met stemvervormers,n.a.v de telefoongesprekken
Toen had ik echt wel iets van lazer op met die onzin
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:58:16 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41258922
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid moet niet denken, maar zeker weten, ze geven niet voor niets $40.000.000.000,00 per jaar uit aan National Security.
Uiteindelijk wisten ze het ook zeker.

Ik ga trouwens uit dit topic verdwijnen want dit is weer topic 100000000000 zoveel zonder einde.
pi_41259020
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef SPK het volgende:
Er zitten wel dingetjes in dat je denkt hm vreemd.
Maar toen kwamen ze met stemvervormers,n.a.v de telefoongesprekken
Toen had ik echt wel iets van lazer op met die onzin
Er worden inderdaad teveel kleine dingetjes bijgehaald, maar sommige zaken zijn welk erg doorzichtig. En trouwens, al is er maar één ding van waar vind ik het shockerend.
pi_41259034
Wat mij nog het meest verbaasd is dat de website van de FBI - bij most wanted - onder Osama Bin Laden niet aangeeft dat hij verantwoordelijk is geweest voor de aanslagen van 9/11. De grootste aanslag op amerika, en dan niet bij een opsporingsbevel?

Nu heeft een reporter contact opgenomen met de FBI en het antwoord dat gekregen is:
quote:
“The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.”
waarom is dit niet in het nieuws geweest?? !

Afghanistan is binnengevallen omdat Osama zich er zou verschuilen en nu blijkt dat men helemaal geen bewijs heeft dat hij er achter zat.

Als Osama het niet was... wie was het dan vraag ik me dan af?
you and I ain't done Zeke!
pi_41259036
De Schaduwoverheid van de VS heeft haar plannen al jaren klaarliggen en zijn in combinatie met de "global elite" bezig een nieuwe wereld orde te stichten. Nouja, stichten?!, de NWO is er al en wij zitten er midden in.

http://www.thomaspmbarnett.com/pdf/PNM_Map_low_res.pdf
http://www.thomaspmbarnett.com/published/EastHemBig.pdf

(bron PDF-links: http://www.911kemet.co.uk/iran.html )
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  FOK!fossiel maandag 28 augustus 2006 @ 16:02:28 #23
8443 cptmarco
it's captain...
pi_41259057
het is een erg amerikaanse docu... je hebt momenten waar ze met goede argumenten/theoriën komen waardoor je gaat twijfelen. Maar een paar seconde later komen ze dan weer met vergezochte theoriën die het voorgaande meteen weer een stuk ongeloofwaardiger maken.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:24 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41259085
BNN daalt in mijn aanzien.

De maker van Loose Change leeft nog, het ultieme bewijs het het bullshit is. Case closed.
Ik ga naar huis.
pi_41259107
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Johnns het volgende:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat de website van de FBI - bij most wanted - onder Osama Bin Laden niet aangeeft dat hij verantwoordelijk is geweest voor de aanslagen van 9/11. De grootste aanslag op amerika, en dan niet bij een opsporingsbevel?

Nu heeft een reporter contact opgenomen met de FBI en het antwoord dat gekregen is:
[..]

waarom is dit niet in het nieuws geweest?? !

Afghanistan is binnengevallen omdat Osama zich er zou verschuilen en nu blijkt dat men helemaal geen bewijs heeft dat hij er achter zat.

Als Osama het niet was... wie was het dan vraag ik me dan af?
Dit is niet in het nieuws geweest omdat de NWO de "mainstream media" bezit, dus ons 8u nieuws op het NOS is gedeeltelijk "fake" en grotendeels angstzaaierij en propaganda. Die mensen krijgen niet voor niks zoveel betaald.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')