Het is altijd goed om te zien dat meerdere werkgroepen zich over dezelfde conflictsituatie buigen..........fijn om te weten dat jullie ook mee willen denken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. andere schermen
tis druk achter de diverse schermen dan
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:22 schreef APK het volgende:
Zelfs de rellen waren leuker vorig jaar.
Er is morgenavond trouwens een vergadering over deze materie Jappie, is je agenda nog vrij?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is altijd goed om te zien dat meerdere werkgroepen zich over dezelfde conflictsituatie buigen..........fijn om te weten dat jullie ook mee willen denken.
Yep....mijn agenda kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is morgenavond trouwens een vergadering over deze materie Jappie, is je agenda nog vrij?![]()
Mooi zo, ik zal de secretaresse een uitnodiging laten versturen vanavond.quote:
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan COS#137 veranderd worden in.. Ja ja saai jah jah , oh nee, niet he? nee nee WEEKOPDRACHT!
Nope...precies...wij gaan het er dan dus ook morgenavond in besloten vergadering uitgebreid over hebben....maar gezien de kleine voorbespreking die we vanmiddag telefonisch al hebben gehad denk ik wel dat we er vlot uit komen............met een beetje mazzel kunnen we dan morgenavond rond 23.00 uur met ons officiele standpunt naar buiten komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Blij te zien dat de boel hier weer redelijk ontopic is
Enne, bans worden niet op het forum besproken
* start Albert.nl op en besteld extra voorraad chocoladequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...precies...wij gaan het er dan dus ook morgenavond in besloten vergadering uitgebreid over hebben....maar gezien de kleine voorbespreking die we vanmiddag telefonisch al hebben gehad denk ik wel dat we er vlot uit komen............met een beetje mazzel kunnen we dan morgenavond rond 23.00 uur met ons officiele standpunt naar buiten komen.![]()
En met een beetje mazzel heeft hij dan alweer een nieuwe ban te pakken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
met een beetje mazzel kunnen we dan morgenavond rond 23.00 uur met ons officiele standpunt naar buiten komen.![]()
Pas op ... achter je !!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel heeft hij dan alweer een nieuwe ban te pakken.![]()
Zit jij me nou uit te dagen, of ben je echt zo stompzinnigquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan zeker later weer komen zeiken dat er al 18 uur niet gepost is hier zeker![]()
Sorry zal het noooit meer doen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:40 schreef Felixje het volgende:
Ik donder de 3 kittens van Flugel het huis in!
+ een animal planet camera man!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef Felixje het volgende:
Ik donder ze het zwembad in! dan doet Flugel dit topic gelijk op slot ! ( En terecht) maar dan maakt opperGuru het weer open omdat ie de zus van Flugel ooit misschien wel een ge n**kt heeft.
en dan hebben we weer een rel
Zit jij hier nou reclame te maken voor je eigen posts of zo?quote:
Blij dat je reageert! Ik wilde je aan het denken zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |