abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:35:17 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41371783
Het bestaat echt hoor, die chocoladethee!

Ik heb vanavond braaf gegeten, namelijk:

Stoomvis, zalm met groentes en daarbij heb ik wat krieltjes gekookt.

Die vis gaat klaarblijkelijk uit het assortiment, was afgeprijsd van 3.29 naar 0.99!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:55:47 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41372553
Dat van die thee weet ik, maar ik vind dat thee naar thee moet smaken.

Oh Sjeen, vertel trouwens eens, heb je helemaal nooit gezondigd in al die tijd?
Oftewel, stel me eens gerust dat dat ijsje net niet het begin van het einde is.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 19:57:11 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41372615
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het ook niet lekker maar ik dacht, misschien ken je het nog niet en is het voor jou de Gouden Tip.

Maar helaas .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41374257
Ik ben eigenlijk al wekenlang afgehaakt. Teveel weekendjes weg, allerlei uitjes enzo. En heel druk op het werk. Ik weet het, het zou eigenlijk allemaal geen excuus moeten zijn...
Ik zal er wel weer mee beginnen, sowieso smaakt dit soort eten (a/v/g/) me beter als het buiten kouder is.

Over sporten, ik ben begonnen met aguajoggen. Ja, je ligt met oudere vrouwen met morbide overgewicht in het bad en het ziet er mal en suf uit.
Maar het schijnt dat 30 mins aquajoggen gelijk staat aan 1,5 uur joggen, in 1 uur schijn je 1000 kcals te kunnen verbranden. Achteraf voel ik het ook echt branden.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:40:33 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41374777
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[...]
Ik zal er wel weer mee beginnen, sowieso smaakt dit soort eten (a/v/g/) me beter als het buiten kouder is.

[...]
Vind je het nog niet koud genoeg dan?
pi_41374911
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vind je het nog niet koud genoeg dan?
Hm, ik zit hier wel met een grote fleecetrui aan, want stoken doen we nog maar niet
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:47:34 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41375087
Erg he. Het is pas augustus en ondertussen zo'n koude druppel aan je neus hebben hangen.
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:21:36 #133
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41387315
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar zeggen dat ik blij mag zijn als ik de zgn michelin mannetjes look van Mickeys ga halen ooit.
Meis, iedereen heeft een andere doelstelling. Ik ben in mijn jeugd een topsportser geweest en was altijd slank tegen mager aan. Als je dan de voor foto bekijkt dan is van voor mij vrij heftig. Neemt niet weg dat anderen heel anders er tegen aan kijken. Ik voelde mij toen moddervet terwijl jij en anderen dat mogelijk heel anders zien. Je moet van jezelf uitgaan en niet om wat voor mij in mijn hoofd mijn doelstelling is qua omvang. Elk doel die iemand haalt is super!! Het verschil van voor en van na de 'metamorfose" is veel belangrijker en dat is jouw doelstelling. Ik bedoel het iig niet zo lelijk.

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:24:07 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41387341
Snap ik wel. Alleen ik vraag me altijd af hoe meiden met een paar kilo'tjes te veel dan aankijken tegen mensen die heel-heel-veel te veel hebben.
Als 'jullie' het al over moddervet hebben dan moet ik bijna wel een walvis zijn.

Maar goed, iedereen heeft idd zijn eigen doelen.
pi_41387509
De weegschaal gaf vanmorgen weer -1 aan
Dus in totaal -4
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 september 2006 @ 09:33:19 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41388200
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:55 schreef Brighteyes het volgende:

Oh Sjeen, vertel trouwens eens, heb je helemaal nooit gezondigd in al die tijd?
Oftewel, stel me eens gerust dat dat ijsje net niet het begin van het einde is.
Dat ijsje is niet het begin van het einde BE

Ik heb zeker gezondigd, op feestjes lekker aan het sjoes (pils met een scheutje donker) gegaan. Of tijdens een bbq rosé gedronken. Alleen dacht ik wel na of ik de smaak lekker genoeg vond om het oom daadwerkelijk te eten. Dus niet zoals ik voorheen deed, eten omdat anderen je anders ongezellig vinden of eten om te eten...

Nu begon mijn gewicht weer een beetje omhoog te kruipen en boven de 80 (al is het maar een ons) vind ik scary. Dus ben ik sinds een paar dagen weer terug op het strakke schema, ik heb het deze zomer een beetje laten varen en bleef netjes op gewicht. Maar de afgelopen maand het ik het er een beetje teveel van genomen Nu moet ik zeggen dat mijn strakke schema goed te doen is...
quote:
Voorbeelddag:
Ontbijt: 2 sneden bruinbrood, smeerboter, kipfilet en koffie met beetje koffiemelk en een zoetje
Tussendoor: appel, 2 grote glazen water of groene ijsthee
Lunch: 4 sneden bruinbrood, smeerboter, komijnenkaas en weer koffie
Tussendoor: liga continu/milkbreak/fruitdinges 2 grote glazen water of ijsthee
Diner: spinazie/feta ovenschotel
Tussendoor: yoghurt met honing/kop thee met honing/glas wijn (OF)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:37:31 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41388263
Dat is idd een prima te hanteren schema.

Mijn probleem is alleen dat ik echt moeite heb met het varieren, dus vandaar Sonja. Kijken of ik gewoon kan wennen aan het bedenken van dingen als spinazie etc. etc.
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:38:53 #138
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41388283
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Snap ik wel. Alleen ik vraag me altijd af hoe meiden met een paar kilo'tjes te veel dan aankijken tegen mensen die heel-heel-veel te veel hebben.
Als 'jullie' het al over moddervet hebben dan moet ik bijna wel een walvis zijn.

Maar goed, iedereen heeft idd zijn eigen doelen.
20 kilo is niet een paar kilootjes, althans, niet voor mij. Maar ik denk dat de verhouding ook meespeelt. dan heb ik het over procentueel.

Bovendien, niks mis met dikke(re) mensen. Dat even voorop gesteld (voel me nu net nl alsof ik me als een fotomodel oid gedraag wat niet zo is bedoeld, geeft mij een iig een rotgevoel nu) voorlopig blijf ik wel even weg. Succes allemaal
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:10:17 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41388821
@Sjeen: Ik zit met verbazing naar je "strenge" schema te kijken! Wat veel!!!

Als ik dat ga eten, kom ik echt heeeeeel rap heeeeeel veel aan .

Het is ook niet eerlijk he in deze wereld .
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 september 2006 @ 10:35:48 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41389406
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sjeen: Ik zit met verbazing naar je "strenge" schema te kijken! Wat veel!!!

Als ik dat ga eten, kom ik echt heeeeeel rap heeeeeel veel aan .

Het is ook niet eerlijk he in deze wereld .
Vergeet niet dat ik een stuk zwaarder ben, een groter lichaam heeft meer energie nodig. En ik kom van nog veeeeeeeeel zwaarder. Maar wat ook belangrijk is, niet te weinig eten. Ik heb gemerkt dat ik juist beter opgewicht blijf/afval als ik zorg voor een fatsoenlijk 'rantsoen' anders krijg ik echt vreetkicks... Ik kan beter 4 sneden brood meer eten op een dag, dan dat ik twee keer in de week de koekjeskast leeg eet...

Ik ga eens even voor je kijken over hoeveel caloriën we het nu hebben...
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:48:37 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41389710
Ja, maar dan nog... 6 sneetjes brood op een dag, mijn hemel . En zo zwaar ben je niet meer als ik je foto mag geloven .

Ik kom echt niet boven de 2 à 3 anders groei ik, ongeacht het beleg wat ik erop doe.

Sta er echt van te kijken .
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:49:55 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41389749
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar dan nog... 6 sneetjes brood op een dag, mijn hemel . En zo zwaar ben je niet meer als ik je foto mag geloven .
Ik kom echt niet boven de 2 à 3 anders groei ik, ongeacht het beleg wat ik erop doe.

Sta er echt van te kijken .
Klink eens op het linkje 'kwijt' in d'r sig...
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:50:45 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41389775
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klink eens op het linkje 'kwijt' in d'r sig...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 september 2006 @ 10:51:31 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41389797
Mijn voorbeelddag komt neer op 1975 cal. (als ik ruim invoer, dus ook alle smeerboter, olie om te bakken enz.) Als ik hieronder ga zitten, val ik van mijn graatje en krijg ik binnen de kortste keren de neiging om alles te eten wat los en vast zit...
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:55:20 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41389905
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 10:51 schreef Sjeen het volgende:
Mijn voorbeelddag komt neer op 1975 cal. (als ik ruim invoer, dus ook alle smeerboter, olie om te bakken enz.) Als ik hieronder ga zitten, val ik van mijn graatje en krijg ik binnen de kortste keren de neiging om alles te eten wat los en vast zit...
Dan groei ik dus . Ik kan/mag niet meer innemen dan MAX. 1500.

Een normale dag voor mij:

's ochtends: 1 boterham en een appel.
Tussendoor: plakje ontbijtkoek.
's middags: 2 boterhammen met licht beleg.
Tussendoor: appel/liga/iets in die geest.
Avondeten: aardappeltjes/groente/vlees of een pasta/rijst-gerecht.
's avonds: bakje yoghurt of plakje ontbijtkoek.

Een strenge dag:

's ochtends: 1 appel en 1 volkoren cracker
tussendoor: plakje ontbijtkoek
's middags: 1 boterham met licht beleg en nog een stukje fruit
tussendoor: bakje magere yoghurt
avondeten: klein stukje vlees, 2 a 3 aardappeltjes, groente, GEEN pasta/rijst
's avonds: niks, of een cup a soup helder ofzo.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 september 2006 @ 11:10:38 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41390277
Zo is het dus voor iedereen anders... Snap je nu ook waarom ik bijvoorbeel geen SB zou kunnen doen? Dan slaat mijn lichaam in spaarstand... dan val ik dus in die 9 weken wel een paar kilo af, maar als ik het dan naar iets ruimere porties zou brengen naderhand, kom ik twee keer zoveel aan.

Ik moet wel zeggen dat ik een vrij bewegelijk bestaan heb... ik volleybal 1 a 2 keer per week (waarvan 1 keer een wedstrijd), probeer 2 a 3 keer per week te gaan rennen. En ik heb een dochter van twee, da's heel erg energievretend
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:12:26 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41390338
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:10 schreef Sjeen het volgende:
Zo is het dus voor iedereen anders... Snap je nu ook waarom ik bijvoorbeel geen SB zou kunnen doen? Dan slaat mijn lichaam in spaarstand... dan val ik dus in die 9 weken wel een paar kilo af, maar als ik het dan naar iets ruimere porties zou brengen naderhand, kom ik twee keer zoveel aan.
Ja, dat snap ik dan wel inderdaad!
quote:
Ik moet wel zeggen dat ik een vrij bewegelijk bestaan heb... ik volleybal 1 a 2 keer per week (waarvan 1 keer een wedstrijd), probeer 2 a 3 keer per week te gaan rennen. En ik heb een dochter van twee, da's heel erg energievretend
Ok, dat is wel iets meer dan mijn 3 à 4x p.w. 25 minuten crosstrainen! Maar om nou aan kinderen beginnen om áf te vallen... .
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:15:08 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41390409
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, dat is wel iets meer dan mijn 3 à 4x p.w. 25 minuten crosstrainen! Maar om nou aan kinderen beginnen om áf te vallen... .
Het is wel een aanrader!
Ik herken mijn zus amper terug. Die is ineens heel veel regelmatiger en gezonder gaan eten sinds mijn nichtje.
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:16:00 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41390426
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is wel een aanrader!
Ik herken mijn zus amper terug. Die is ineens heel veel regelmatiger en gezonder gaan eten sinds mijn nichtje.
Mwah . Ik wacht nog ff als jullie het niet erg vinden .
  Licht Ontvlambaar vrijdag 1 september 2006 @ 11:20:26 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41390549
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is wel een aanrader!
En dat inderdaad, nu komt er nog vaker verse groente op tafel en bijna geen frites meer. Mijn dochter is namelijk gek op groente en fruit Mag van mij hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')