Ja heb wel hoofdpijn ja, maar probeer echt 2 liter water te drinken en neem zo denk ik een appel als het niet gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je lijf moet er enorm aan wennen (aan de nieuwe hoe'veel'heden en ook aan de samenstelling. Het mijne in elk geval wel. De eerste dagen had ik koppijn en was ik misselijk. Gaat echt overEn dus niet schromen om lekker wat fruit te eten tussendoor.
Ik kon in het begin niet van het ontbijt tot de lunch niet eten, nu wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja heb wel hoofdpijn ja, maar probeer echt 2 liter water te drinken en neem zo denk ik een appel als het niet gaat.
Heb jij veel honger nog? Ik merk dat ik echt superveel honger heb.
Ja ik heb veel honger, maar dat komt omdat ik vandaag weer helemaal opnieuw ben begonnen na een week van vreten en zuipenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja heb wel hoofdpijn ja, maar probeer echt 2 liter water te drinken en neem zo denk ik een appel als het niet gaat.
Heb jij veel honger nog? Ik merk dat ik echt superveel honger heb.
Ja klopt, vooral rond 2/3 uur in de middag komt het, en 's avonds om 10 uur.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kon in het begin niet van het ontbijt tot de lunch niet eten, nu wel.
Je maag moet er aan wennen, het is even doorbijten.
Daarbij is het niet echt honger, tis een gewoonte dat je normaal meer eet.
Ik ben ook deze week begonnen omdat ik de vorige week meer dan 3 verjaardagen had haha, maar ik zou gewoon bij het uit eten de sausjes mijden, kruidenboter ook etc. hoewel dat toch erg moeilijk is!quote:Ja ik heb veel honger, maar dat komt omdat ik vandaag weer helemaal opnieuw ben begonnen na een week van vreten en zuipenDeze week een hernieuwde start (vrijdag weer uit eten, dus het gaat lekker
Maar we geven de moed niet op
)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag weer écht begonnen.
Bij maandag en zit me nu alweer te bedenken wat ik in het weekend smokkelen ga! (hongerrrrrrrrr)![]()
![]()
Maar als ik dan lees dat iemand 10 kilo in 7 weken is afgevallen dan geeft dat wel moed, moet ik zeggen. Dus zal me niet laten verleiden tot lekkere hapjes, chocola en roomijs![]()
Vandaag ging goed!
mijn vriend heeft de eerste 4 weken meegedaan en is toen 6 kilo afgevallen, en wilde daarna niet meer afvallen, en eet dan ook extra's, vooral ook na het sporten en s ochtends en smiddags wat meer, maar hij is nog steeds elke week ongeveer een kilo kwijt geraakt... (misschien moet hij maar gewoon weer heel veel bier gaan drinken??quote:Op woensdag 6 september 2006 08:29 schreef Koningin het volgende:
Door het minder eten val je af, das logisch.
Ga je na die 9 weken weer meer eten, dan zal je de afgevallen kilo's er zo weer bij hebben.
Dus daar moet je een weg in gaan vinden. Niet te veel eten, maar ook niet te weinig.
Ik heb een abo op de Flair (quote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag vanmiddag op het station op de cover van de Flair staan dat er vanaf nu elke week een Sonja recept in staat. Is mss interessant? Hoewel ik gok dat het een deel van de recepten uit het boekje zullen zijn.
Ik vind de Flair echt heel erg flut dus het gaat mij te ver om hem alleen voor een recept te kopen.
Die lees ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt lekker!
Ik ben van de Viva.Shhhh.
Wow, dat is veel, zeker gezien je relatief lage startgewicht (het schijnt dat je meer afvalt in een bepaalde tijdsspanne naarmate je meer overgewicht hebt dan mensen met gering overgewicht).quote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben 6,5 kilo afgevallen na 3 weken SB.
Mijn startgewicht was 77 kg en ben nu 70,5.
Nog 5,5 kilo en ik ben er
Ik denk dat het komt omdat ik die 6 kilo in ongeveer een jaar ben aangekomen,zeg maar nieuw vetquote:Op donderdag 7 september 2006 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wow, dat is veel, zeker gezien je relatief lage startgewicht (het schijnt dat je meer afvalt in een bepaalde tijdsspanne naarmate je meer overgewicht hebt dan mensen met gering overgewicht).
Bij mij klopt dat wel zo ongeveer.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef Brighteyes het volgende:
CarO, ik heb ooit eens gehoord dat 5 kilo ongeveer 1 maat is. Maar of dat ook echt zo is... Hangt een beetje af volgens mij ook van waar het er af gaat en waar het al zat.
ik week 6 nu. totaal 11,5 kg kwijt. door werk omstandigheden denkik dat er deze week niet veel afgaat of misschien wel iets erbij, maar maakt niet uit. volgende week weer gewoon verder met sonja!quote:Op donderdag 7 september 2006 09:52 schreef CarOnline het volgende:
Kan iedereen eens posten hoelang ie bezig is en hoeveel afgevallen? Ben eigenlijk wel benieuwd! Ik weet het nog niet, ben dinsdag pas begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |