abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41288529
ff eeen vraagje.

wij zitten nu in week 5 en vanavond staan de overheerlijke witte bonen in tomatensaus op het menu. is dit echt alleen bonen met saus?

was dit te eten of hebben jullie een vervanging genomen en zo ja wat dan?
wij zien er namelijk echt tegenop om alleen die bonen met saus te eten
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:41:33 #27
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_41288615
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:57 schreef Koningin het volgende:
Vanavond mag ik biefstuk eten
Ik ook
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:46:29 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41288747
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:38 schreef nelisb het volgende:
ff eeen vraagje.

wij zitten nu in week 5 en vanavond staan de overheerlijke witte bonen in tomatensaus op het menu. is dit echt alleen bonen met saus?
Ja
quote:
was dit te eten
Nee
quote:
of hebben jullie een vervanging genomen en zo ja wat dan?
Nee
quote:
wij zien er namelijk echt tegenop om alleen die bonen met saus te eten
Terecht
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41289308
Hallooooooow!
Ik ben er weer, wij zijn gisteren weer braaf begonnen in week 1. Ben benieuwd hoeveel er de komende 9 weken afgaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41289367
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en de Schijt aan Sonja dagen heb ik niet zelf verzonnen hoor. Dat kwam ik ergens tegen en vond het wel een hele leuke term.
Ik heb 'm ook al overal gehoord, en die dagen heb je soms nodig he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:09:02 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41289449
Ik vond die bonen ook maar zozo en heb daar toen iig nog wel gewoon een aardappeltje bij gekookt als ik het me geod herinner.
Het leek me anders sowieso ook een beetje weinig qua hoeveelheid. Qua Kcal zal het best goed gezeten hebben, maar je wil toch ook af en toe het gevoel hebben dat je wat gegeten hebt.

Overens vind ik witte bonen in tomatensaus wel heel erg lekker.
pi_41289561
[quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

thanx voor je antwoord.

hoe en waar kan ik zien hoeveel calorieen en wat ik het allemaal zit in die witte bonen met saus?
dan maak ik wel een alternatief met dezelfde calorieen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:16:04 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41289634
Op de pot .

Ik vind witte bonen in tomatensaus niet zo lekker, maar das al wel duidelijk geloof ik .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_41289760
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de pot .

Ik vind witte bonen in tomatensaus niet zo lekker, maar das al wel duidelijk geloof ik .
ja jij was inderdaad duidelijk hahahaha.

ja de pot snap ik ,alleen die heb ik niet bij de hand, ben op me werk. wil na mijn werk gelijk boodschappen doen vandaar mijn vraag.
ik kijk wel in de supermarkt alleen moet ik dan alles langsgaan om te bepalen wat ik wil eten. had anders nu al een alternatief kunnen verzinnen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:24:13 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41289855
De eetwijzer geeft per opscheplepel (50 gr) 40 kcal aan voor witte bonen in tomatensaus.

Kan je daar wat mee?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:26:00 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41289917
Ik heb toevallig gisteren het begin van het boekje nog een keer door zitten lezen en daar stond in dat je dan idd vergelijkbare dingen moest kiezen als je iets niet wilde maar dat je dus niet zomaar iets met hetzelfde aantal Kcal kan pakken.
Een alternatief hiervoor zou dus bijvoorbeeld bruine bonen of kapucijnen (?) kunnen zijn maar die zijn er zo kaal ook niet lekkerder op. Dan is die 'in tomatensaus' voor mij nog altijd het beste alternatief.

Als je het natuurlijk absoluut niet lust kan je uiteraard wat anders eten maar ik denk dat die bonen niet voor niets op het menu staan.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:26:33 #37
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_41289936
ik heb ook de witte bonen in tomatensaus gehad. heb er een grote rode ui en een teentje knoflook door gedaan.. toen kreeg ik het wel door mijn keel heen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_41289951
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eetwijzer geeft per opscheplepel (50 gr) 40 kcal aan voor witte bonen in tomatensaus.

Kan je daar wat mee?
thank you! hier kan ik wat mee.
dan ga ik maar eens op de eetwijzer wat voor maaltijd ik vanavond mag klaar maken met 200 kcal. (5 x 50 gram)
pi_41290027
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toevallig gisteren het begin van het boekje nog een keer door zitten lezen en daar stond in dat je dan idd vergelijkbare dingen moest kiezen als je iets niet wilde maar dat je dus niet zomaar iets met hetzelfde aantal Kcal kan pakken.
Een alternatief hiervoor zou dus bijvoorbeeld bruine bonen of kapucijnen (?) kunnen zijn maar die zijn er zo kaal ook niet lekkerder op. Dan is die 'in tomatensaus' voor mij nog altijd het beste alternatief.

Als je het natuurlijk absoluut niet lust kan je uiteraard wat anders eten maar ik denk dat die bonen niet voor niets op het menu staan.
ja heb ook zoiets gelezen. die bonen lusten we gewoon niet. stoelgang is verder prima dus daar hoef ik ze niet voor te nemen hahahahaha.

ben na 4 weken en 2 dagen al 10 kg kwijt, dan maar iets minder hard deze week als ik vanavond een alternatief neem.

thanx voor het meedenken allemaal
pi_41290142
nog 1 vraagje,

waar kan ik die eetwijzer vinden waar al die calorieen etc staan
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:34:13 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41290172
Ik registreer hier alles: http://www.overgewicht.nl/modules/eebwlink

Wel aanmelden nodig.

En op de site van het Voedingscentrum staat ook een calorieënwijzer. En je hebt natuurlijk 1001 boekjes te koop
pi_41290204
Ik kan je nu alvast zeggen dat ik geen witte bonen in tomatensaus ga eten
Af en toe vervang of wissel ik de groenten om. Naar mijn idee gaat het erom dat je groente eet.

Dit isook een site waar je eten kunt in vullen: www.valtaf.nl
pi_41301062
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef nelisb het volgende:

[..]

thank you! hier kan ik wat mee.
dan ga ik maar eens op de eetwijzer wat voor maaltijd ik vanavond mag klaar maken met 200 kcal. (5 x 50 gram)
En wat is het geworden?

Wij hadden vanavond ook witte bonen in tomatensaus,alleen van het idee word ik niet goed,lust ik dus echt niet.
Het is dus spinazie met vis en een aardappeltje geworden.Totaal niet vergelijkbaar natuurlijk maar wel lekker! Vind vandaag trouwens zowiezo een mager dagje dus dat moet voor een keer wel kunnen hoor.
01-08-2008
pi_41302034
ik vond die witte bonen in tomaten saus eigenlijk best lekker! het vulde ook wel goed vond ik..
ik zat alleen ook wel te kijken.. alleen maar witte bonen in tomaten saus?
weet je waar ik zo'n vreselijke moeite mee heb? met die rauwkots... ehh kost..!
Babe In Totale Control of Herself
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:45:10 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41303964
Rauwkost is hier vaak een tomaatje in stukjes, wat komkommer erbij en dan wat paprika en klaar is kees.
Eerst haalde ik nog wel eens van die kant en klare bakjes maar in heel veel zit bleekselderij en dat krijg ik echt niet weg.
We wisselen er dus weinig mee af, maar het is wel lekker.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:14:19 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41310658
Heerlijk die rauwkost! Ik eet 'm vaak rond een uur of 16, wanneer ik nog zo'n twee en een half uur tot het avondmaal te gaan heb. Vult goed en ik vind het lekker ook!

How's that for a Back Find Post??
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:18:41 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41316941
Idd is het lekker als extra'tje. Ik heb niet altijd zin om het gelijk na de maaltijd te eten. Vaak zit ik een beetje vol van de rest dus dan eet ik hem wat later, maar 's middag zou idd ook wel een goed idee zijn.
pi_41316999
Ik eet het gewoon gelijk met het diner.
pi_41317236
na 2 happen vind ik het echt niet meer lekker. de rauwkost die wij maken, is: worteltjes, komkommer, radijsjes en een beetje bleekselderij.
maar ik zit vaak ook vol van het avond eten, maar ik verplicht mezelf dan om 2 happen te nemen, maar lekker... oei nee, ik ben sinds SB geen rauwkost fan meer.
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 30 augustus 2006 @ 08:57:07 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41317306
Maar als je nou wat andere dingen erin doet?
Overigens denk ik dat die yoghurtdressing die eroverheen gaat ook niet zomaar is.
Toen ik het EGA dieet deed een paar jaar terug was je elke dag verplicht om 25 gr. vet te eten, gewoon omdat je darmen dat nodig hebben. Dat kon dan in de vorm van boter op brood of een dipsausje maken van echte volle mayonaise.
Ik vermoed dat die dressing bij Sonja ook een deel van die vetten zijn dus dat het daarom niet verstandig is om het altijd over te slaan.

Maar dat is een pure gok eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')