Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:38 schreef nelisb het volgende:
ff eeen vraagje.
wij zitten nu in week 5 en vanavond staan de overheerlijke witte bonen in tomatensaus op het menu. is dit echt alleen bonen met saus?
Neequote:was dit te eten
Neequote:of hebben jullie een vervanging genomen en zo ja wat dan?
Terechtquote:wij zien er namelijk echt tegenop om alleen die bonen met saus te eten
Ik heb 'm ook al overal gehoord, en die dagen heb je soms nodig hequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en de Schijt aan Sonja dagen heb ik niet zelf verzonnen hoor.Dat kwam ik ergens tegen en vond het wel een hele leuke term.
ja jij was inderdaad duidelijk hahahaha.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de pot.
Ik vind witte bonen in tomatensaus niet zo lekker, maar das al wel duidelijk geloof ik.
thank you! hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
De eetwijzer geeft per opscheplepel (50 gr) 40 kcal aan voor witte bonen in tomatensaus.
Kan je daar wat mee?
ja heb ook zoiets gelezen. die bonen lusten we gewoon niet. stoelgang is verder primaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb toevallig gisteren het begin van het boekje nog een keer door zitten lezen en daar stond in dat je dan idd vergelijkbare dingen moest kiezen als je iets niet wilde maar dat je dus niet zomaar iets met hetzelfde aantal Kcal kan pakken.
Een alternatief hiervoor zou dus bijvoorbeeld bruine bonen of kapucijnen (?) kunnen zijn maar die zijn er zo kaal ook niet lekkerder op. Dan is die 'in tomatensaus' voor mij nog altijd het beste alternatief.
Als je het natuurlijk absoluut niet lust kan je uiteraard wat anders eten maar ik denk dat die bonen niet voor niets op het menu staan.
En wat is het geworden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
thank you! hier kan ik wat mee.
dan ga ik maar eens op de eetwijzer wat voor maaltijd ik vanavond mag klaar maken met 200 kcal. (5 x 50 gram)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |