het is een quote uit het stukje over positiespel en dat stukje gaat over conditiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Vk zijn vraag ging over conditie
Gaat nergens meer over zeg..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gekVoor die prijs heb je al bijna een 17 jarige
1-0 achter en geen kans gehad met 46% balbezitquote:De eerste helft zit erop. De tussenstand is 1 - 0. Deze helft was voor VSW, die de bal 54 procent van de tijd in hun bezit hadden.
quote:45 minutes: It was 2 - 0 at the break. This half belonged to Utreccio, who controlled the ball 51 percent of the time.
2-0 bij rust en 47 % balbezit tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef nicomart het volgende:
Ik sta 1-0 voor!!!!! tegen een veel sterkere tegenstander en mijn pressievaardigheid komt prima uit de verf36 minuten gespeeld, 1 kansje voor hem en dus 1 doelpunt voor mij! Precies waar ik op gehoopt heb!!!!!
en nu opeens 2-1 achter, hopelijk nog een goede laatste minuutquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef maniack28 het volgende:nog steeds 1-0 achter, balbezit 54 voor hem, 46 voor mij.. hij al 4 kansen in de hele wedstrijd, ik nog 0
quote:FC VSW
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 195
Verdediging 61
Middenveld 93
Aanval 41
Kristiansund
Type wedstrijd: normaal
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
HatStats 191
Verdediging 64
Middenveld 78
Aanval 49
Met een beetje pech kan hij hem zondag niet eens opstellen.. had namelijk geen doktersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
Lol, die uitmuntend verdediger met +1 blessure voor 900k verkocht. life ain't fair
iemand een friendly?
Ik wil welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef Yankee_One het volgende:
Lol, die uitmuntend verdediger met +1 blessure voor 900k verkocht. life ain't fair
iemand een friendly?
Verdomme, als ik wist datie een hoger middenveld dan mij zou halen had ik gecounterdquote:TNC Tilburg
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: inadequate (high)
Right Defence: wretched (very high)
Central Defence: weak (high)
Left Defence: poor (high)
Right Attack: wretched (low)
Central Attack: inadequate (low)
Left Attack: wretched (very high)
Hellas Utreccio AC
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: outstanding
Midfield: inadequate (low)
Right Defence: passable (very low)
Central Defence: inadequate (high)
Left Defence: inadequate (very high)
Right Attack: wretched (high)
Central Attack: passable (low)
Left Attack: excellent (very high)
Gaat dit al meteen problemen opleveren of pas als het nog hoger wordt?quote:Zelfvertrouwen: lichtelijk overdreven
Ik vind met name die bekerwedstrijden wel weer erg fijn qua cash. Heb nu al bijna 11M en ik krijg dus nog een thuiswedstrijd in de beker komende woensdag. Daarnaast gaat Hauri bij stijging de verkoop in, daar wil ik toch ook wel >3M voor zien. Koop ik voor een paar honderd k een trainee terug en zit ik weer op de 14M die ik voor de investeringen van dit seizoen hadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
Kassa
Kapitaal: 401 530 ¤ (2 353 841) ¤
Nu nog die verdomde formi/slecht laten stijgen naar uitmuntend en oprotten met die zwakke passingDenk dat ik verder mn u-20 ook verkoop in week 9 als hij gestegen is, want zodra ik conditie moet trainen is dat zonde... dan heb ik enkel nog een goeie FTW, dus heb ik 2 nieuwe spitsen nodig, denk dat ik weer voor 17 jarigen ga, dit keer iets beter dan de hudiige en geen pot u-20.. of misschien toch maar 18 jarigen, die trainen niet zo snel dus 2 weken conditietrainen is dan niet zo erg..
Gestegen naar uitstekend ervaringquote:Sami Kanerva
TSI=4 670, 29 jaar, slecht in vorm
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deze gast hoort in V.. niet in VIquote:
Nopke '03
Type wedstrijd: (verborgen)
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: goed (laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (heel hoog)
HatStats 240
Verdediging 90
Middenveld 75
Aanval 75
quote:06-07-2003 Nopke '04 eindigde als nummer 6 in VII.432 seizoen 8
no offense maar ik moet met goede vorm en fijne TS ook die kant op, heb nu 215 hatstats, en mijn 3 defs en 3 inners zijn totaal niet in vorm. Maar ja hebt wel gelijk dat ik ook in een klote VI zit, dit zijn idd V ratings die hij haalt, vooral als hij dat met PIC doetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Tegenstander van zondag, speelde uit in de beker 2-1 winst:
[..]
Deze gast hoort in V.. niet in VI
Mjah.. hij speelt ook al sinds:
[..]
Ja, dan is de volgende wedstrijd weer heh.. durf je het aan of heb je al wat geregeld?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef Daemon19 het volgende:
Moet je een week wachten..
Das jammer JD maar niet opgeven!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef -J-D- het volgende:
Loting is afgerond.
Tegen nr 3 uit de V
Einde beker voor mij
Ik speel tegen een nummer 7 uit de V, maar ik denk dat ik zal moeten motsen om een kans te hebben en dan nog ben ik vrees ik underdog. Maar ik kan mogelijk tactisch wel wat doen. Al met al geef ik me 10-15% kans volgende weekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef -J-D- het volgende:
Loting is afgerond.
Tegen nr 3 uit de V
Einde beker voor mij
Belangrijke wedstrijd zondag? Zoniet boeit die rode kaart niet zoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef Tomhoog het volgende:
ik ben gvd van me 3 spitsen er eentje kwijt aan een blessure en een ander aan een rode kaart...
Door de rode kaart speelde ik 0-0 en ja ik speel zondag tegen de nummer 1 met 2punten verschilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Belangrijke wedstrijd zondag? Zoniet boeit die rode kaart niet zo
Ik zag nu net trouwens dat je tegenwoordig al vanaf 0600 op donderdag een internationale friendly kan regelen. Is dat ook sinds het nieuwe seizoen zo? Dat was altijd 0800 toch?
is prima.. ik kan je alleen nog niet uitdagen aangezien ik morgen pas terug ben uit Rusland..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das jammer JD maar niet opgeven!
Iemand nog een friendly volgende week???
haha lekker lullig kan je ze weer aannemen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef qyn het volgende:
3 blessures vandaag, +8 weken in totaal; beste spits en betere verdediger eruit ..
Daar gaan m'n kansen voor zondag
En ik had nèt m'n 10 dokters ontslagen
die moet je ook ná je friendly/beker ontslaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:44 schreef qyn het volgende:
3 blessures vandaag, +8 weken in totaal; beste spits en betere verdediger eruit ..
Daar gaan m'n kansen voor zondag
En ik had nèt m'n 10 dokters ontslagen
quote:30-08-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 5.0 ¤
weer met 2-4-2 pekel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:59 schreef pekel het volgende:
Een nummer 1 uit de V geklopt5-3
Volgende ronde tegen # 1 in IV.45
Genieten!
Damn, die gast speelt AIM en dan zet-ie 1 van z'n vleugels niet naar het middenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
1-0 gewonnen in 106e minuut
maar goed, speelde wel behoorlijk met B-team en had 4 kansen gemist. Toch volgende week iets minder risico
Dat er minder kansen naar de vleugel gaan, betekent niet dat je je vleugels compleet moet verwaarlozen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, die gast speelt AIM en dan zet-ie 1 van z'n vleugels niet naar het midden
Wel vaag, die gast is nooit kampioen geworden, maar is zo vroeg begonnen dat-ie altijd in II heeft gezeten ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik moet tegen een nummer 6 van de 2de divisie
I'm dead, ach, het was leuk tot nu toe.
Dit betekent PIC volgende week.
Match Id voor volgende week: 94877694
Check mijn tegenstander maar eens, ik mag hier niet eens dromen
Wees blij dat je dit team niet bent: Appie United (767992)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik moet tegen een nummer 6 van de 2de divisie
I'm dead, ach, het was leuk tot nu toe.
Dit betekent PIC volgende week.
Match Id voor volgende week: 94877694
Check mijn tegenstander maar eens, ik mag hier niet eens dromen
Geeft niet daag me maar uit als je terug bentquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is prima.. ik kan je alleen nog niet uitdagen aangezien ik morgen pas terug ben uit Rusland..
Dat wordt vissen voor mijn keeper hahaquote:Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (zeer hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
4-4-2 is altijd uitstekend, kijk maar bij je trainingspaginaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef Xevor het volgende:
Ik heb vandaag een oefenwedstrijd gespeeld, alhoewel ik die met 4-0 heb verlorenwas mijn 5-3-2 taktiek redelijk geworden. Dus bedankt voor alle tips
Maar nu ik net ben gaan kijken is de 4-4-2 taktiek opeens uitstekend geworden.
Moet ik dan 4-4-2 gaan gebruiken voor mijn volgende wedstrijd? (is tegen de huidige koploper)
quote:1-0 Víctor Rodríguez (13)
2-0 Jorgen Classens (28)
2-1 András Májer (29)
2-2 Rafael Šljaka (57)
2-3 Nunzio Pischedda (59)
3-3 Donald van Ekeren (77)
3-4 Abdallah Haj-Hamdan (92)
quote:sheephead united
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: weak (very high)
Right Defence: passable (very low)
Central Defence: passable (high)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: wretched (very high
quote:Ladderzatsquad
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: passable (very low)
Right Defence: passable (high)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: passable (high)
Right Attack: solid (very low)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: inadequate (very low)
quote:Still in KNVB Beker.
The team is undefeated for 11 competitive games and has 6 consecutive wins
Van HattrickWiki... Ik wil dus of een 17 jarige met minimaal goed scoren, redelijk pos en redelijk passen en techinal (boost van 50% is lekkerquote:Technical forwards use lots of scoring, so sometimes they perfom better in the sun and worse in the rain. They can create chances by defeating an opponent with head specialty. The effect on playmaking in the sun and rain is only important when forwards are played defensive, thus making use of their playmaking skill. Furthermore forwards with defensive order that have the technical specialty will gain an additional 50% boost to the contribution of their passing skill to central attacks, and they will gain a minor contribution to wing attacks from passing skill.
Ben mijn lange streak ook kwijt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef Daemon19 het volgende:
K*t beker.. Ben mn '17 wedstrijden ongeslagen en 11 achtereenvolgende wedstrijden gewonnen' -streak kwijt..
Zandpol Trappers ben je zelf toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef SuperWeber het volgende:
TS: Walking on clouds
Cf: Slightly exaggerated
En volgende week wederom een waailap in de beker
Ik zie het btw.. mazzelpikkie.. 119 Hatstats tegenstanderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zandpol Trappers ben je zelf toch?
Wie was er ook alweer kansloos in de V??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zandpol Trappers ben je zelf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |