Damn, die gast speelt AIM en dan zet-ie 1 van z'n vleugels niet naar het middenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
1-0 gewonnen in 106e minuut
maar goed, speelde wel behoorlijk met B-team en had 4 kansen gemist. Toch volgende week iets minder risico
Dat er minder kansen naar de vleugel gaan, betekent niet dat je je vleugels compleet moet verwaarlozen..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, die gast speelt AIM en dan zet-ie 1 van z'n vleugels niet naar het midden
Wel vaag, die gast is nooit kampioen geworden, maar is zo vroeg begonnen dat-ie altijd in II heeft gezeten ofzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik moet tegen een nummer 6 van de 2de divisie
I'm dead, ach, het was leuk tot nu toe.
Dit betekent PIC volgende week.
Match Id voor volgende week: 94877694
Check mijn tegenstander maar eens, ik mag hier niet eens dromen
Wees blij dat je dit team niet bent: Appie United (767992)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik moet tegen een nummer 6 van de 2de divisie
I'm dead, ach, het was leuk tot nu toe.
Dit betekent PIC volgende week.
Match Id voor volgende week: 94877694
Check mijn tegenstander maar eens, ik mag hier niet eens dromen
Geeft niet daag me maar uit als je terug bentquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is prima.. ik kan je alleen nog niet uitdagen aangezien ik morgen pas terug ben uit Rusland..
Dat wordt vissen voor mijn keeper hahaquote:Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: formidabel (zeer hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
4-4-2 is altijd uitstekend, kijk maar bij je trainingspaginaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:49 schreef Xevor het volgende:
Ik heb vandaag een oefenwedstrijd gespeeld, alhoewel ik die met 4-0 heb verlorenwas mijn 5-3-2 taktiek redelijk geworden. Dus bedankt voor alle tips
Maar nu ik net ben gaan kijken is de 4-4-2 taktiek opeens uitstekend geworden.
Moet ik dan 4-4-2 gaan gebruiken voor mijn volgende wedstrijd? (is tegen de huidige koploper)
quote:1-0 Víctor Rodríguez (13)
2-0 Jorgen Classens (28)
2-1 András Májer (29)
2-2 Rafael Šljaka (57)
2-3 Nunzio Pischedda (59)
3-3 Donald van Ekeren (77)
3-4 Abdallah Haj-Hamdan (92)
quote:sheephead united
Player rating and team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Attack in the Middle
Tactic skill: outstanding
Midfield: weak (very high)
Right Defence: passable (very low)
Central Defence: passable (high)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: wretched (very high)
Central Attack: inadequate (very high)
Left Attack: wretched (very high
quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Attack on wings
Tactic skill: excellent
Midfield: passable (very low)
Right Defence: passable (high)
Central Defence: passable (very low)
Left Defence: passable (high)
Right Attack: solid (very low)
Central Attack: inadequate (high)
Left Attack: inadequate (very low)
quote:Still in KNVB Beker.
The team is undefeated for 11 competitive games and has 6 consecutive wins
Van HattrickWiki... Ik wil dus of een 17 jarige met minimaal goed scoren, redelijk pos en redelijk passen en techinal (boost van 50% is lekkerquote:Technical forwards use lots of scoring, so sometimes they perfom better in the sun and worse in the rain. They can create chances by defeating an opponent with head specialty. The effect on playmaking in the sun and rain is only important when forwards are played defensive, thus making use of their playmaking skill. Furthermore forwards with defensive order that have the technical specialty will gain an additional 50% boost to the contribution of their passing skill to central attacks, and they will gain a minor contribution to wing attacks from passing skill.
Ben mijn lange streak ook kwijt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:24 schreef Daemon19 het volgende:
K*t beker.. Ben mn '17 wedstrijden ongeslagen en 11 achtereenvolgende wedstrijden gewonnen' -streak kwijt..
Zandpol Trappers ben je zelf toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef SuperWeber het volgende:
TS: Walking on clouds
Cf: Slightly exaggerated
En volgende week wederom een waailap in de beker
Ik zie het btw.. mazzelpikkie.. 119 Hatstats tegenstanderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zandpol Trappers ben je zelf toch?
Wie was er ook alweer kansloos in de V??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zandpol Trappers ben je zelf toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |