haha, mijn league staat 47equote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef qyn het volgende:
Hmpf, heb ik weer.. Lijst van 'beste groepen' (ofwel hoogste gemiddelde hatstats van de divisies in Nederland):
AH-punten* Groep
1. 295.6 I.1
2. 287.0 II.1
3. 278.5 III.7
4. 271.1 II.2
5. 269.7 III.11
6. 268.9 II.4
7. 266.3 III.13
8. 263.6 III.3
9. 263.1 III.14
10. 261.6 III.16
11. 259.4 III.9
12. 257.9 III.5
13. 255.6 III.10
14. 253.6 III.15
15. 253.5 III.1
16. 253.3 IV.24 <-- hier speel ik![]()
http://netherlands.alltid(...)0/nl/topleagues.html <-- lijstje
4,1 miljoen, netjes hoor. Ik doe het nog steeds met een titanic keeper, gekocht voor zelfde bedragquote:
Toch lekker zulke dingenquote:29-08-2006
Je team heeft 51 025 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Michael Barnett (48224031) onlangs is verkocht voor 2 041 000 ¤.
Als je dat overleeft ben je wel wat gewend, is alleen maar goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:51 schreef qyn het volgende:
Hmpf, heb ik weer.. Lijst van 'beste groepen' (ofwel hoogste gemiddelde hatstats van de divisies in Nederland):
AH-punten* Groep
1. 295.6 I.1
2. 287.0 II.1
3. 278.5 III.7
4. 271.1 II.2
5. 269.7 III.11
6. 268.9 II.4
7. 266.3 III.13
8. 263.6 III.3
9. 263.1 III.14
10. 261.6 III.16
11. 259.4 III.9
12. 257.9 III.5
13. 255.6 III.10
14. 253.6 III.15
15. 253.5 III.1
16. 253.3 IV.24 <-- hier speel ik![]()
http://netherlands.alltid(...)0/nl/topleagues.html <-- lijstje
wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:53 schreef Lennox het volgende:
Mijn nieuwe LT en gelukkig de laatste speler die ik voorlopig hoef te kopen.
[..]
Super hoog zal hij niet zitten, maar het is een leuke speler.
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
nieuwe aanwinst
[..]
nu nog een mid met divine SP, een supernatural/titanic winger en een supernatural+ def met minstens solid passen. oja, en nog 5 trainees voor over een week of 2
Heeft iedereenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
Euhm, what the hell?
Harmen Huysdens:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Vroeger was hij formidabel in conditie, nu is hij er uitstekend in geworden.
Karsten Andersen:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Vroeger was hij uitstekend in conditie, nu is hij er goed in geworden.
Dries Benneker:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van conditie terug van uitstekend naar goed.
Niet eens twee weken geleden nog conditie getraint..
Uitstekend 19 jarige keeper met tsi 5340quote:29-08-2006 Je hebt een speler verkocht en 372 000 ¤ ontvangen.
Ik had hem er dus vrijdag op gezet voor maandagavond, en hij is maandag gezakt in conditiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counterhufters![]()
en die mid. wat wil je, als ik een briljante middenvelder koop wil ik wel dat hij uitstekend conditie heeft (en niet redelijk zoals de jouwe)
ja, ik moest er vorige week ook aan gelovenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef MacMauser het volgende:
Jeuh mijn supporterschap wordt weer verlengd nu!![]()
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Hattrick er weer uit lagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja, ik moest er vorige week ook aan gelovenmaar ja, hebben we er weer een jaar plezier van
en @ je vraag. ik zou geen nieuwe coach aanschaffen. het verschil is niet zo heel erg groot
Hier ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat Hattrick er weer uit lag![]()
Tnx voor je antwoord!![]()
Lekker up-to-date serverberichtquote:2006-08-14 08:00: Database Maintenance
Hattrick is down for the scheduled seasonly maintenance work on the databases. We are estimating we will be back online again at 14:00.
nou iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lekker up-to-date serverbericht
of ik zie alleen een error pagina. En ik moet zo wegquote:Hattrick announces
2006-08-29 20:10: Performance problems
Hattrick is down because of performance problems. We are troubleshooting this right now, unfortunately we can not estimate when we will be back online again.
quote:2006-08-29 20:10: Performance problems
Hattrick is down because of performance problems. We are troubleshooting this right now, unfortunately we can not estimate when we will be back online again.
quote:2006-08-29 20:53 Update
We think we have found the reason to the problems, but it will however take some time to solve. This means Hattrick will not likely be back online for the next hour.
Precies het geld dat ik nog in de plus stond. Iets van 470/480 ofzo. Als ie niet geblesseerd raakt zal die eind vh seizoen formidabel/redelijk zijn en dat is wel lekkerquote:
das idd wel lekker... en de prijs valt me nog wel mee eigenlijk... Ik zie ze wel duurder weggaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef Lennox het volgende:
[..]
Precies het geld dat ik nog in de plus stond. Iets van 470/480 ofzo. Als ie niet geblesseerd raakt zal die eind vh seizoen formidabel/redelijk zijn en dat is wel lekker
Het is een italiaan, dus geen pot U20 ofzo. Ik zag een speler uit de Philipijnen voor 900k eruit gaan en verder zie je veel 500 - 700k dus het is een redelijk prijs. Hattrick wel ernstig traag btw.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das idd wel lekker... en de prijs valt me nog wel mee eigenlijk... Ik zie ze wel duurder weggaan...
het is zeer ernstig traag...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:51 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het is een italiaan, dus geen pot U20 ofzo. Ik zag een speler uit de Philipijnen voor 900k eruit gaan en verder zie je veel 500 - 700k dus het is een redelijk prijs. Hattrick wel ernstig traag btw.
PICen heb je pas wat aan als je coach redelijk leiderschap heeft, anders is het binnen een week toch weer afgezakt..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:47 schreef Daemon19 het volgende:
Ik moet zondag tegen een bot. Ik zit eraan te denken om te piccen, maar ik weet het niet zeker.
Mn coach heeft maar slecht leiderschap, dus volgens mij maakt het niet veel uit voor de volgende competitiewedstrijd.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
PICen heb je pas wat aan als je coach redelijk leiderschap heeft, anders is het binnen een week toch weer afgezakt..
Beide juist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:56 schreef Lennox het volgende:
Tegen een BOT altijd piccen. Bij mij ging het van bedaard naar content in 1 week (ook met slecht leiderschap) nu staat hij op kalm. Zitten ook tussengradaties in, dus op den duur heb je wel profijt ervan.
heb ik vanmiddag toch liever een bekerwedstrijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef MrMoon het volgende:
Net mn oefenpot in het altijd zonnige en warme Rusland gespeeld.. dus dat betekend weer een vlaggetje erbij
quote:30-08-2006 Hartelijk gefeliciteerd Hattrick!
Vandaag viert Hattrick haar 9de verjaardag en volgens de tradities vieren we dat met enkele supercoole nieuwe supporteropties. Lees er meer over bij de achtergrondverhalen.
Flagchasen kan nu anders dusquote:- Gedetailleerde competitiestanden met Winst/Verlies/Gelijk spel en doelsaldo kolommen.
- Laat de wereld zien hoe je eruit ziet, door een avatar/foto te plaatsen bij je gebruikersgegevens.
- Het aantal forumbookmarks is omhooggegaan van 5 naar 10.
- Je kunt kiezen uit een aantal nieuwe skins om het uiterlijk van Hattrick aan te passen.
- Je kunt nu ook vlaggen verzamelen door thuis te spelen in internationale vriendschappelijke wedstrijden.
Ja het kan makkelijk zijn, maar dan moeten ze het wel overzichtelijker makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:31 schreef Lennox het volgende:
Die nieuwe opmaak van de stand vind ik geen verbetering trouwens.
vriend dat zijn de ratings van je tegenstanderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Swennus het volgende:
Heb net een speler verkocht voor 380k maar wat kan ik nu het beste doen.... trainees kopen (heb overigens alle plaatsen bezet) of ergens versterking(en) halen? zit in de IX
Ratings Laatste wedstrijd:
Middenveld: rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
ja ik ook, maar ja dat zat er niet in tegen een 5de klasser... terwijl ik zelf in de 7de speel....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag toch liever een bekerwedstrijd
sorry![]()
2 uitstekende spitsen moet lukken denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:33 schreef Swennus het volgende:
Oeps foutje![]()
maar een uitstekend spits? met evt wat erbij?
het is een eigen categorie geworden, dus de andere 'sport' wordt niet aangetastquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef rompompom het volgende:
Trouwens niet zo tof dat je vlaggen kan verzamelen door thuis te spelen. De charme van het flag chasen is dan wel een beetje weg zo. Sterker nog, het woord chasen slaat nergens meer op
Maar hij kan ze natuurlijk ook al gehad hebben dat is wel een gok natuurlijk...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
is stamina van je wingers alleen belangrijk voor je middenveld ratings?
heb nu een leuke winger op t oog (Manuel Schildknecht (54869114)) , maar heeft slechts weak stamina. en met de nieuwe stamina dalingen erbij...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
is stamina van je wingers alleen belangrijk voor je middenveld ratings?
heb nu een leuke winger op t oog (Manuel Schildknecht (54869114)) , maar heeft slechts weak stamina. en met de nieuwe stamina dalingen erbij...
http://wiki.hattrick.org/Playmakingquote:This is the most important skill for inner midfielders and wingers played towards the middle. It is also used by wingers, defensive forwards and offensive central defenders. Offensive wingbacks use a tiny bit as well.
Jou stukje gaat volgens mij om PMquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
[..]
http://wiki.hattrick.org/Playmaking
offensive wingers dragen ook een beetje bij aan het middenveld. als ze meer conditie hebben zal deze bijdrage wat hoger zijn, maar dit zal bij jouw speler te verwaarlozen zijn
als je leest wat er boven staat, zie je waarom ik naar dat stukje linkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Jou stukje gaat volgens mij om PM
jeugdspelers pas gaan promoveren als je opleiding op 'redelijk' staat. dit kan je krijgen door te gaan investeren, maar hier heeft een beginnend team als de jouwe geen geld voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Xevor het volgende:
Ik heb net een jeugdspeler gepromoveerd:
Conditie: slecht
Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos
Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
Total Skill Index (TSI): 0
Sam van Hattum (129736773)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
ontslaan of niet?
Overigens heb ik een kapitaal van 164 300 ¤ (268 246) ¤. Ik heb nog geen spelers gekocht. Zal ik ook maar een paar spelers kopen? Waar moet ik dan vooral op letten als ik dat doe.
TSI zegt niet alles, het is een indicator. Daarom heb ik het vaak over TSI geilerts (en dat is niet positief)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:05 schreef Xevor het volgende:
Ok en de TSI waarde van de jonge verdedigers? Jonge verdedigers met een TSI waarde van lager dan 400 ofzo kan ik wel een paar van kopen, maar bij een TSI waarde van minimaal 1000 begint het al duur te worden.
Ik heb trouwens die ene coach aangeschaft en mijn investering in de jeudopleiding stopgezet![]()
Vk zijn vraag ging over conditiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als je leest wat er boven staat, zie je waarom ik naar dat stukje link
Vorm is volgens mij ook belangrijk... de vraag is echter, wat is het belangrijkst? Ik train scoren, maar mn spitsen hebben geen ervaring etc. etc. Wie helpt?quote:Penalty contest
Experience, Set-Pieces Skill, Scoring-skill and the "Technical"-speciality will help the kicker to score at penalty shoot-outs
Iemand?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Swennus het volgende:
Heb net een speler verkocht voor 380k maar wat kan ik nu het beste doen.... trainees kopen (heb overigens alle plaatsen bezet) of ergens versterking(en) halen? zit in de IX
Ratings Laatste wedstrijd:
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
Thank you!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef maniack28 het volgende:
Dames en heren, vergeet de PENALTYNEMERS voor de BEKERWEDSTRIJD niet in te stellen
Zo, als iemand het nu nog vergeet
En stel hem als FTW op (aan de kant waar je vleugelspeler speelt). Of voeg een speler als deze toe:quote:Jura Matinolli (79899239) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 2 660
Loon: 980 ¤/week
Eigenaar: Team Tumpelo
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
En stel hem op als centrale aanvaller zonder repositionering ofzo... en kijk waarmee je het meest tevreden bent. Ik zou voor een forward to the wing gaan, simpelweg omdat je dan altijd onvoorspelbaar kan blijven door over links of over rechts aan te vallen.quote:Toni Minkkilä (75632762) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 770
Loon: 860 ¤/week
Eigenaar: ECE Calcio
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Excusez-moiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:29 schreef Daemon19 het volgende:
Bekijk de posts bovenaan nog een keer..
Hardstikke bedankt ik ga dit proberen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef maniack28 het volgende:
En je hebt 350k? Als je htratings gebruikt zou ik het volgende proberen (je kan bij scout een lege speler maken en die toevoegen om te testen wat er met je ratings ongeveer gebeurd).
Voeg een speler zoals deze toe:
[..]
En stel hem als FTW op (aan de kant waar je vleugelspeler speelt). Of voeg een speler als deze toe:
[..]
En stel hem op als centrale aanvaller zonder repositionering ofzo... en kijk waarmee je het meest tevreden bent. Ik zou voor een forward to the wing gaan, simpelweg omdat je dan altijd onvoorspelbaar kan blijven door over links of over rechts aan te vallen.
Deze kreeg ik niet verkocht voor 350k.quote:Edson Buffel (129390943)
18 years, passable form, healthy
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 600
Wage: 720 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: wretched
Vind je het gekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Deze kreeg ik niet verkocht voor 350k.![]()
Da's minder prettig inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
En dan sta je al na 2min achter. Kutzooi
.
Thnxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's minder prettig inderdaad
Je moet trouwens effe het servernummer (die 63) weghalen uit de link naar je team. Anders moeten mensen inloggen om te kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |