Na maanden van plaatsing is er weinig tot niet veranderd, Brugman heeft nog niet alles kunnen leveren in de staat zoals het zou moeten.
1 week voor levering moest het bedrag 100% betaald zijn anders wordt er niet uitgeladen door Brugman, achteraf is dit onze fout, dit hadden wij nooit moeten acepteren en gewoon weg niet in zee gaan met Brugman.
Dag van de levering 6december 2006, die hoge kast is wel erg hoog.
Dag van montage 13 december 2006, monteur zegt direct die kast is te groot, hierdoor heeft hij 3uur waardevolle tijd verspilt door met Brugman service center te bellen, het advies wat zij hadden was, "zaag er maar een stuk af" Een antwoord waar wij van zelfsprekend niet mee kunnen leven. De zelfde middag zijn wij ook vriendelijk bij brugman binnen gestapt en gevraag om opheldering. De pagina met de hoogte maten van het meet rapport was kwijt, daardoor was er een verkeerde kast geleverd en Brugman zal er alles daan doen om oms een goede kast te leveren, want de benodigde kast bestond wel. Wat ons betref zouden ze er wel een mogen maken, we hadden er immers voor betaald. Door dat de monteur zijn werkzaamheden niet voor kon zetten kon hij de volgende dag weer vrolijk bij ons aan het werk gaan, rond 3uur was hij klaar (1 werkdag voor ons verkloot) Naast wat kleine dingen als een schalekaar/dimmer en een working was alles aanwezig.
Service afspraak 1 31 januari 2007, de monteur zou tussen 12:00 en 18:00 er zijn, tevens zou er een monteur komen van de Erbi(keuken blad), er was een klein spintertje uit het blad gesprongen, dit heeft hij netjes gerepareerd. De Brugman monteur kwam tegen 14:30, met een kast, alleen was deze beschadigd, dus kon hij direct weer de wagen in. Verder heeft hij de dimmer voor de lampjes geplaatst en kwam met een complete kookplaat aan voor de wokring. Jammer genoeg wou hij de kookplaat niet achterlaten, maar de wokring wel. Het was een mooie compensatie gweest. Niet echt productief voor die kleine ingrepen, wel kostte het ons weer 6uur vrij.
Service afspraak 2, 1maart 2007, de afspraak was gepland voor 12:00 tm 18:00, niet conform wat opgescheven is bij afspaak1(de eerste op de dag). Goed, de afspraak stond maar om 11:30 werden wij gebelt dat de afspraak niet door kon gaan door dat de monteur te veel tijd verkloot had bij zijn voorgaande afspraken. Ze konden hier niet aan doen, wij moesten maar een nieuwe datum plannen. Ondertussen was er wel vrij genomen, dus 6uur verkloot. Sávonds zijn we nog even bij Brugman langs geweest en ons verhaal verteld en dat wij zeker niet te vreden zijn met de service, logisch dat je een hoop bla bla krijgt maar echt helpen kunnen ze je niet, dat doet het service center wel. die belden ook netje vrijdag op, maar meer dan een nieuwe afspraak zat er niet in. De avond er voor hadden wij al nadrukkelijk gemeld dat wij niet blij waren met dat de kast al een dag in de wagen gelegen had en dat hij wederom wel weer beschadigd zou zijn. Ook is door gegeven dat het blad op 1punt niet vlak ligt, dit wordt ook gefixt(hoop ik)
Service afspraak 3 Donderdag 8maart 2007 zou brugman weer komen, nu kreeg ik te (6maart) horen, wat ik al verwachte dat de hoge kast wederom beschadigd was door da deze 1 hele dag in de auto het land door gereden is.
Service afspraak 4, waneer???
![]()
en wat is er dan weer niet goed.
Maar wij mogen volgens Brugman niet klagen zijn proberen alles om ons tevreden te houden. En het spijt ze ook dat wij geen vertrouwen meer in Brugman hebben en bij zijn negatief. meer dan excuses heb ik niet gekregen, maar wat koop je daar nu voor
![]()
. En wat doe ik met de opgenomen tijd, daar kan Brugman ook niet aan doen.
Wat kun je hier nu tegen doen? want compensatie
![]()
zit er zeker niet in.
[ Bericht 0% gewijzigd door ranzige_pad op 06-03-2007 15:08:04 ]