abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:13:32 #295
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_47538077
Ik, m'n vriendin, mn beste vriend en zijn vriendin waren in Den Haag op een of ander hoog gebouw. Daar zaten we een beetje te praten enzo. Toen zag ik opeens in de verte zo'n wit spoor in de lucht van een vliegtuig. Maar je zag opeens dat vliegtuig langzamer gaan vliegen en uiteindelijk uit de lucht vallen! Nou ja, het ding stortte dus neer met een enorme explosie ergens bij zee. Even later stortte er ergens bij het binnenhof nog een prive-jet neer, maar dat ding was niet onbestuurbaar, die vloog er gewoon recht heen. Ook een explosie en een enorme knal. We vonden het allemaal erg boeiend en we gingen meteen een complottheorie verzinnen

Volgens mij had ik net een beetje zo'n gevoel als wanneer je als kind iets 'spannends' ziet gebeuren en dat je het dan gaat onderzoeken
Maar toch niet helemaal.
  zondag 25 maart 2007 @ 13:12:32 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47637046
Vannacht kocht ik een leeg pand en heb ik daar een nieuwe blokker geopend
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_47847897
2 Nachten geleden droomde ik dat ik bij een of andere bekende (? in ieder geval in mijn droom bekende) paragnost op bezoek was. Mijn ouders en zus waren er ook. Bij de droom kreeg ik een heel vreemd en bijzonder gevoel. Ik moest een dorpje door voordat ik er was (of was dat nou nadat ik er was geweest..?); was de weg aan het zoeken en kende het dorpje niet. Veel rustige en natuurlijke kleuren (groen/bruin).

Bij de paragnost thuis zat ik in een soort kamertje te wachten met andere mensen. Zover ik nog weet was het een ouderwets ingerichte woonkamer. Heb het idee dat ik naast boven moest toen ik aan de beurt was. De paragnost liet me vanalles zien; helaas weet ik niet meer precies wat behalve 1 ding: hij liet de lucht bewegen (soort vloeiende bewegingen...zoals je wel eens versnelde beelden van wolken achter elkaar ziet) en dat zou betrekking hebben op mij.

Ik heb geen idee wat ik hierin zou moeten zien. Ik ben wel zoekende (net zoals in het dorpje) met wat ik op bepaalde gebieden wil (waar ik nu te weinig mee doe...wat ik laat liggen terwijl ik er wel iets mee zou willen maar weet niet precies wat). Ik wil duidelijkheid maar weet niet waarin ik het zoeken moet...waarschijnlijk mis ik gewoon een boel (dingen die ik niet opmerk of zie).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_47858050
Ik droomde vannacht dat ik op vakantie was in Turkije. Ik wilde koffie bestellen, alleen de man achter de balie begreep het niet.
  maandag 9 april 2007 @ 12:08:57 #299
105850 Fuente
mamamuts
pi_48141147
Ok, eens kijken wat jullie hiervan vinden.
Al sinds ik jong ben droomde ik heel erg vaak dat ik aan het autorijden was, en recht op een muur af ging, en dat de remmen het dan niet deden.
Afijn, het is een droom, je wordt met een bonkend hart wakker, maar verder denk je er niet te veel over na.
Vorig jaar waren we op vakantie in Zuid-Frankrijk. Toen we een dagje uit gingen besloten we de binnenwegen te nemen, door de bergen, in plaats van de tolwegen. Ik reed. Op een gegeven moment gingen we naar beneden, ongeveer 400 meter verderop was een haakse bocht naar links, zou je rechtdoor gaan dan zou je tegen een berg botsen en zou je rechtsgaan dan zou je de afgrond instorten. Dus we reden naar beneden, ik wou afremmen voor de bocht, maar er gebeurde niets. Ik bleef op de rem trappen, ondertussen raakten we behoorlijk in paniek. Het ging heel snel, maar het leek wel slow motion! Mijn dochtertje lag achterin te slapen en het enige waar ik op een gegeven moment aan dacht was ' ze slaapt, ze zal er niets van merken gelukkig'.
Maar goed, ik bleef op de rem trappen, telkens opnieuw, en ineens remt de auto dus wel af! Echt vlakbij de bocht stonden we stil. We zijn toen (na eerst een paar minuten flink janken van mijn kant) heel langzaam naar een dorpje gereden waar de auto helemaal is nagekeken, en er helemaal niets is gevonden. Het blijkt dat bij de auto die wij hebben (opel kadet station) het kan voorkomen dat als de remmen te heet zijn, de druk wegvalt, en er niet meer geremd kan worden. Het telkens trappen op de rem bracht de druk weer terug.
Ik heb sindsdien nooit meer gedroomd dat de remmen het niet deden. Is het dan iets voorspellends? Of is het dan zo dat je angst bijvoorbeeld weg is?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_48142819
Ik droomde vannacht dat ik een soort film aan het kijken was. Het ging over een matroos op een schip dat in een zware storm zat. Door de reusachtige golven werd het schip alle kanten op geslingerd, en viel de matroos uiteindelijk over boord.

Daarna droomde ik dat ik werd beschuldigt voor een bepaald crimineel delict, terwijl ik nergens wat mee te maken had. Vervolgens riep ik dat Maurice de Hond ook mij zou moeten helpen
Daarna droomde ik nog wat over een bepaald meisje, maar weet niet precies meer hoe dat zat.
pi_48142903
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 13:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op vakantie was in Turkije. Ik wilde koffie bestellen, alleen de man achter de balie begreep het niet.
Het rustig aan doen brengt je in onverwachte plaatsen, andere bestemmingen, wanneer je weer dingen wil ondernemen met een fris start en veel energie vindt je dat je het nergens aan kwijt kunt, je energie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')