quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te lui om mijn tanden nog een keer te poetsen
Ik drink water danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
Verbieden jullie jezelf ook wel eens iets te drinken omdat je je tanden al hebt gepoetst?
OMG!!!quote:
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand die wat aan de hint heeft?
Dat is de bedoeling ook..anders weten jullie het nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft dan![]()
Serieus..de hint is supersimpel. Je hoeft zelfs de nationaliteit niet te gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Goed plan maar dan moet hij mij de punten geven vind ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
neequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je 1 bepaalde slag?
zoiets. Maar dan een mens.quote:Of iets als Cannon?
Ik zou nog even willen proberen het punt te scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
Je zou 'm anders ook gewoon gekregen hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zou nog even willen proberen het punt te scoren
Die staat helemaal achteraan ja. Dat kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
General
neenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef geenaam het volgende:
Cannoneer.
Kom op..je bent zo close.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef geenaam het volgende:
Of anders Coward.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:39 schreef wyccie het volgende:
Chevalier?
Een eisbärquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die staat helemaal achteraan ja. Dat klopt
Maar is het niet.
Ze worden vooral ingezet om de vijand een beetje uit te dunnen en op afstand te houden (makkelijker dan dit kan niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |