Zijn achternaam staat altijd achter de eerste linies tijdens een oude veldslag.quote:
Alleen cola. Want dat smaakt smerig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
Verbieden jullie jezelf ook wel eens iets te drinken omdat je je tanden al hebt gepoetst?
Nee, want ik poets mijn tanden daarna gewoon nog een keer..quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
Verbieden jullie jezelf ook wel eens iets te drinken omdat je je tanden al hebt gepoetst?
Of een appel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te lui om mijn tanden nog een keer te poetsen
En Jus d'orange na tandpasta is ook een vieze combi.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te lui om mijn tanden nog een keer te poetsen
Ik drink water danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
OMG!!!quote:
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand die wat aan de hint heeft?
Dat is de bedoeling ook..anders weten jullie het nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft dan![]()
Serieus..de hint is supersimpel. Je hoeft zelfs de nationaliteit niet te gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Goed plan maar dan moet hij mij de punten geven vind ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
neequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je 1 bepaalde slag?
zoiets. Maar dan een mens.quote:Of iets als Cannon?
Ik zou nog even willen proberen het punt te scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
Je zou 'm anders ook gewoon gekregen hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zou nog even willen proberen het punt te scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |