Zijn verdiende strafquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:24 schreef BB-King het volgende:
Die man durft volgens mij nooit meer in z'n leven een telefoon op te nemen...
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:27 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vraag me toch af of dat verhaal van vanmiddag waar is dat 3 bewoners konden overstappen naar de gouden kooi.
Hij is openquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:24 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien kun je dan alvast een mod inlichten.
Het zou wel grappig zijn als dat wel waar zou zijn. Het is natuurlijk wel een handige manier om BB-kijkers over te hevelen naar de gouden kooi.quote:
Waar haal jij dat vertrouwen toch vandaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het morgenavond gaat.
BB had een snelle exit beloofd...
soms voel ik me ook zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:30 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel een klein kind dat tijd rekt om naar bed te gaan.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als dat wel waar zou zijn. Het is natuurlijk wel een handige manier om BB-kijkers over te hevelen naar de gouden kooi.
Ja maar BB kan dat toch manipuleren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Alleen al omdat ze dan geen controle hebben over wie erin komt. Stel je voor dat Hilde, Janine en Etienne ja zouden zeggen
Dat risico gaan ze echt niet nemen.
Hmmm zou ze....quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:35 schreef ThaSandman het volgende:
Zelfs Hilde snurkt niet meer.
Alleen over de tuin heb ik vertrouwenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar haal jij dat vertrouwen toch vandaan?
Maar zou wel lachen zijn![]()
Als iemand die de redactie er nog even in wil houden hem had opgepakt, kreeg deze natuurlijk een andere mededeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |