Hij heeft zich wel verdiept in WO 2 ...quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:09 schreef Isabeau het volgende:
Etiene heeft zijn jeugd gedeeltelijk nog in zich. Hij is ook al zo oud.
Jij hebt het helemaal doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:08 schreef Felixje het volgende:
Egbert en E10 nu in gesprek over Abortus.. ( al een tijdje) Bij beide heb ik het gevoel dat het absoluut Fake is. Egbert probeert door wakker te blijven zijn hele dorp te laten bellen zodat ie kan blijven... E10 Probeert een Man te zijn.. Beide proberen denk ik dit zinloze gesprek en de klik die er absoluut niet is tussen hun voort te zetten omdat ze weten dat de cams draaien... alleen Egbert was het vergeten toen ie over Marcia uit de school klapte.. en bij E10 waren de Hormonen zo opgejaagd toen ie aan een slapende Sabrina zat te friemelen....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal door
En dan gaan wij nu ook maar ff rustuh *zwaait*
Verrassendquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef Felixje het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel verdiept in WO 2 ...
De Denkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:16 schreef BB-King het volgende:
Nu even net doen of je aan het peinzen bent, dat zenden ze morgen vast uit Eggbert.
Dat gesprek heb ik gehoord...quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:17 schreef Rica het volgende:
Egbert heeft het echt zwaar.
Oe wat viel het hem tegen met de telefoon. Zijn dochter zei trouwens iets van "Ja maar dat hadden we afgesproken" toen hij zei hoe stom het was om als eerste op te nemen. Hij had het al geplanned om de eerste te zijn. Vast gedacht dat de eerste keer positief zou zijn.
Misschien kun je dan alvast een mod inlichten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:23 schreef Felixje het volgende:
Op het risico dat het een slot krijgtIk ga een fabeltjeskrant Topic openen.
Dan moet je achteraf ook niet zo zeuren vind ik. Gegokt en verkeerd uitgepakt. Kan gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik gehoord...
Ik heb hem enthousiast horen vertellen dat hij hem zeker als eerste zou oppakken
Die krijgt nog jarenlang lolbroeken aan de telefoon... Hey egbert je bent genomineerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:24 schreef BB-King het volgende:
Die man durft volgens mij nooit meer in z'n leven een telefoon op te nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |