Euuhh.. neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel via de verzekering terug kunnen krijgen mag ik hopen.
Damnquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Crashcat het volgende:
Ik ben altijd de spelbreker
Deze al gezien? Scootermeeting Gelredome
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?quote:
Goed voor je nachtrust die reorganisatie.. je verruilt het nu voor ochtenrust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef Rib-i het volgende:
1
...eh......quote:
Er is alleen een VFR afgeschreven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:18 schreef hollander172 het volgende:
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?Just wondering.
![]()
Ik kom niet zo vaak dusse.![]()
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.quote:
heb je daar al plaatjes van ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.
Gisteren ergens tegengekomen, strakkere lijnen en meer Stealth uiterlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je daar al plaatjes van ?![]()
Hey Raus!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een FokMC-topic in mijn postgeschiedenis.![]()
![]()
Ik vond monsters eerst helemaal niksmaar nu vind ik ze wel mooi. Ik zal zo nog even kijken of je plaatjes hebt kunnen vinden.
![]()
6 cilinder ??quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders gevonden, een 6-cylinder MV Agusta
-knip-
ôk moi![]()
Ik heb heel snel even gekeken, maar kan niet echt mooie plaatjes vinden. De nieuwe monster is volgens mij gewoon een monster zoals we die gewend zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
is dit de MV met Honda techniek ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |