Euuhh.. neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel via de verzekering terug kunnen krijgen mag ik hopen.
Damnquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Crashcat het volgende:
Ik ben altijd de spelbreker
Deze al gezien? Scootermeeting Gelredome
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?quote:
Goed voor je nachtrust die reorganisatie.. je verruilt het nu voor ochtenrust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef Rib-i het volgende:
1
...eh......quote:
Er is alleen een VFR afgeschreven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:18 schreef hollander172 het volgende:
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?Just wondering.
![]()
Ik kom niet zo vaak dusse.![]()
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.quote:
heb je daar al plaatjes van ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.
Gisteren ergens tegengekomen, strakkere lijnen en meer Stealth uiterlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je daar al plaatjes van ?![]()
Hey Raus!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een FokMC-topic in mijn postgeschiedenis.![]()
![]()
Ik vond monsters eerst helemaal niksmaar nu vind ik ze wel mooi. Ik zal zo nog even kijken of je plaatjes hebt kunnen vinden.
![]()
6 cilinder ??quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders gevonden, een 6-cylinder MV Agusta
-knip-
ôk moi![]()
Ik heb heel snel even gekeken, maar kan niet echt mooie plaatjes vinden. De nieuwe monster is volgens mij gewoon een monster zoals we die gewend zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
is dit de MV met Honda techniek ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
Hij neemt het niet zo nauw he met de plaats op de weg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit lijkt Fullcum wel![]()
[afbeelding]
Dat is ie ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit lijkt Fullcum wel![]()
[afbeelding]
Ik zal me wel vergist hebben en ontwerpschetsen van de Hypermotard gezien hebben of een verbouwde monster 1000quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb heel snel even gekeken, maar kan niet echt mooie plaatjes vinden. De nieuwe monster is volgens mij gewoon een monster zoals we die gewend zijn.Ik heb een jaar geleden een paar monsters gezien met witte strepen over de tank.
Ik vond het heel wat toevoegen aan de uitstraling.
Deze MV mag er ook wel wezen ja.![]()
Als het wat beter weer was hadden we dit weekend een - BazzieK trakteerd omdat hij z'n rijbewijs heeft gehaald meet - kunnen organiseren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me hiero ..
[afbeelding]
En het is pokkeweer voor degene die nog niet buitengeweest zijn ...
Een Look-a-likequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat Fullcrum geen witte laarzen had![]()
je heb het dus gevonden waar ik hem tegenkwamquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
WTF! Dat ben ik dus wel![]()
Waar is die foto gemaakt? (zit nu ff te internetten op pc van vriendin)
Fotomodellekequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
WTF! Dat ben ik dus wel![]()
Waar is die foto gemaakt? (zit nu ff te internetten op pc van vriendin)
Edit: ah op MF dus, door iemand die vlakbij woont. Grappig![]()
Nou ga zo echt weg, groeten![]()
Moet je op de buienradar in Mercy z'n sig klikken, komt voorlopig geen eind aanquote:
Bijna vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:43 schreef Worldbeater het volgende:
Er is alleen een VFR afgeschreven.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is ie ook![]()
[..]
Ik zal me wel vergist hebben en ontwerpschetsen van de Hypermotard gezien hebben of een verbouwde monster 1000
De strepen zitten standaard op de monster S4Rs
[..]
Als het wat beter weer was hadden we dit weekend een - BazzieK trakteerd omdat hij z'n rijbewijs heeft gehaald meet - kunnen organiseren.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
Bummer [afbeelding]
Vanochtend in volledig textiel naar school gegaan, het regende. Nadeel is dat de motorbroek rond m'n kruis niet helemaal waterdicht was, nu lijkt het alsof ik in m'n broek heb gepistDan ga ik dus liever zonder 'waterdichte' broek naar school, dan is iig mijn gehele spijkerbroek donker ipv alleen rond m'n kruis
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft ie leuk ... En vooral dom ..
Alle kikkers zijn domquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Bummer [afbeelding]
Vanochtend in volledig textiel naar school gegaan, het regende. Nadeel is dat de motorbroek rond m'n kruis niet helemaal waterdicht was, nu lijkt het alsof ik in m'n broek heb gepistDan ga ik dus liever zonder 'waterdichte' broek naar school, dan is iig mijn gehele spijkerbroek donker ipv alleen rond m'n kruis
Bummer [afbeelding]
quote:Watervast tape / Ducktape
Zelfklevend, waterdicht. Op textiel basis. Wordt o.a. gebruikt voor noodreparaties van kano's of rubberboten. Zeilkledingreparaties en afgplakken van zalingen en wantenspanners etc.
Grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
je heb het dus gevonden waar ik hem tegenkwam![]()
en het ergste is dat hij in the middle of Fucking nowhere woont, en wel gespot wordtquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grappig.Gelukkig was het geen scherpschutter.
![]()
Stom wijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
klik
Edit: Leer copy&paste, watjes ..
Thanks!quote:
Jij bent laatst ook gespot door het CJIBquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het ergste is dat hij in the middle of Fucking nowhere woont, en wel gespot wordten dat wij in een toch redelijk druk gedeelte Nederland nog nooit gespot zijn
![]()
Ooit eens bij een presentatie gezeten waarbij de persoon in kwestie een witte broek aanhad en in een paar druppels koffie had gezetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks!Ga ik proberen
Heb op school twee servetjes links en rechts op de watervlekken gelegd om het water te absorberen en dat werkte ook best goed
Blij dat ik geen presentatie had
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook gespot door het CJIB
Wie nog niet eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |