Euuhh.. neequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wel via de verzekering terug kunnen krijgen mag ik hopen.
Damnquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Crashcat het volgende:
Ik ben altijd de spelbreker
Deze al gezien? Scootermeeting Gelredome
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?quote:
Goed voor je nachtrust die reorganisatie.. je verruilt het nu voor ochtenrust.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef Rib-i het volgende:
1
...eh......quote:
Er is alleen een VFR afgeschreven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:18 schreef hollander172 het volgende:
Met de MC is er nog nooit iets misgegaan toch?Just wondering.
![]()
Ik kom niet zo vaak dusse.![]()
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.quote:
heb je daar al plaatjes van ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja geweldig, de nieuwe monsters schijnen ook helemaal geweldig te zijn en op het circuit onverslaanbaar in het Naked segment.
Gisteren ergens tegengekomen, strakkere lijnen en meer Stealth uiterlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je daar al plaatjes van ?![]()
Hey Raus!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een FokMC-topic in mijn postgeschiedenis.![]()
![]()
Ik vond monsters eerst helemaal niksmaar nu vind ik ze wel mooi. Ik zal zo nog even kijken of je plaatjes hebt kunnen vinden.
![]()
6 cilinder ??quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders gevonden, een 6-cylinder MV Agusta
-knip-
ôk moi![]()
Ik heb heel snel even gekeken, maar kan niet echt mooie plaatjes vinden. De nieuwe monster is volgens mij gewoon een monster zoals we die gewend zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
is dit de MV met Honda techniek ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Raus!
Ik kan het plaatje van gisteren niet meer vindenMaar stel je maar een Ducati voor met nog steeds monsteruitstraling, echter met een afgeplatte tank en meer scherpe lijnen en ipv de grote ronde koplamp een ander model koplamp.
ôk moi![]()
Hij neemt het niet zo nauw he met de plaats op de weg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit lijkt Fullcum wel![]()
[afbeelding]
Dat is ie ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit lijkt Fullcum wel![]()
[afbeelding]
Ik zal me wel vergist hebben en ontwerpschetsen van de Hypermotard gezien hebben of een verbouwde monster 1000quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb heel snel even gekeken, maar kan niet echt mooie plaatjes vinden. De nieuwe monster is volgens mij gewoon een monster zoals we die gewend zijn.Ik heb een jaar geleden een paar monsters gezien met witte strepen over de tank.
Ik vond het heel wat toevoegen aan de uitstraling.
Deze MV mag er ook wel wezen ja.![]()
Als het wat beter weer was hadden we dit weekend een - BazzieK trakteerd omdat hij z'n rijbewijs heeft gehaald meet - kunnen organiseren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:22 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me hiero ..
[afbeelding]
En het is pokkeweer voor degene die nog niet buitengeweest zijn ...
Een Look-a-likequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat Fullcrum geen witte laarzen had![]()
je heb het dus gevonden waar ik hem tegenkwamquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
WTF! Dat ben ik dus wel![]()
Waar is die foto gemaakt? (zit nu ff te internetten op pc van vriendin)
Fotomodellekequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
WTF! Dat ben ik dus wel![]()
Waar is die foto gemaakt? (zit nu ff te internetten op pc van vriendin)
Edit: ah op MF dus, door iemand die vlakbij woont. Grappig![]()
Nou ga zo echt weg, groeten![]()
Moet je op de buienradar in Mercy z'n sig klikken, komt voorlopig geen eind aanquote:
Bijna vergeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:43 schreef Worldbeater het volgende:
Er is alleen een VFR afgeschreven.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is ie ook![]()
[..]
Ik zal me wel vergist hebben en ontwerpschetsen van de Hypermotard gezien hebben of een verbouwde monster 1000
De strepen zitten standaard op de monster S4Rs
[..]
Als het wat beter weer was hadden we dit weekend een - BazzieK trakteerd omdat hij z'n rijbewijs heeft gehaald meet - kunnen organiseren.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
Bummer [afbeelding]
Vanochtend in volledig textiel naar school gegaan, het regende. Nadeel is dat de motorbroek rond m'n kruis niet helemaal waterdicht was, nu lijkt het alsof ik in m'n broek heb gepistDan ga ik dus liever zonder 'waterdichte' broek naar school, dan is iig mijn gehele spijkerbroek donker ipv alleen rond m'n kruis
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
En toch blijft ie leuk ... En vooral dom ..
Alle kikkers zijn domquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Bummer [afbeelding]
Vanochtend in volledig textiel naar school gegaan, het regende. Nadeel is dat de motorbroek rond m'n kruis niet helemaal waterdicht was, nu lijkt het alsof ik in m'n broek heb gepistDan ga ik dus liever zonder 'waterdichte' broek naar school, dan is iig mijn gehele spijkerbroek donker ipv alleen rond m'n kruis
Bummer [afbeelding]
quote:Watervast tape / Ducktape
Zelfklevend, waterdicht. Op textiel basis. Wordt o.a. gebruikt voor noodreparaties van kano's of rubberboten. Zeilkledingreparaties en afgplakken van zalingen en wantenspanners etc.
Grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
je heb het dus gevonden waar ik hem tegenkwam![]()
en het ergste is dat hij in the middle of Fucking nowhere woont, en wel gespot wordtquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grappig.Gelukkig was het geen scherpschutter.
![]()
Stom wijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
klik
Edit: Leer copy&paste, watjes ..
Thanks!quote:
Jij bent laatst ook gespot door het CJIBquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het ergste is dat hij in the middle of Fucking nowhere woont, en wel gespot wordten dat wij in een toch redelijk druk gedeelte Nederland nog nooit gespot zijn
![]()
Ooit eens bij een presentatie gezeten waarbij de persoon in kwestie een witte broek aanhad en in een paar druppels koffie had gezetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Thanks!Ga ik proberen
Heb op school twee servetjes links en rechts op de watervlekken gelegd om het water te absorberen en dat werkte ook best goed
Blij dat ik geen presentatie had
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij bent laatst ook gespot door het CJIB
Wie nog niet eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikkequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik de 1e maand al geloof ik 48 km te hard na correctiequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
IkMet de motor althans niet.
![]()
Ik moest iets meer betalen, 145 Euro dacht ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en voor die 18 eypo nog niet eens een foto gekregen
![]()
Tweede maand met toenmalige auto van de zaak na correctie 46 km/h.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik de 1e maand al geloof ik 48 km te hard na correctieWas maar goed dat ik afremde
![]()
![]()
Vanaf 40 Km is het voortaan OM. Eerst was dat tot 50 Km/u te hardquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tweede maand met toenmalige auto van de zaak na correctie 46 km/h.![]()
Ik ging m'n motor ophalen (van Rietjequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik de 1e maand al geloof ik 48 km te hard na correctieWas maar goed dat ik afremde
![]()
![]()
Vanaf 30 km/h al, 40 km/h op de snelwegquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanaf 40 Km is het voortaan OM. Eerst was dat tot 50 Km/u te hard![]()
Dunno?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vanaf 40 Km is het voortaan OM. Eerst was dat tot 50 Km/u te hard![]()
En je had toch geld over dus je dacht laat ik de overheid maar sponsorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ging m'n motor ophalen (van Rietje) zodra ik mijn rijbewijs had gehaald en werd onderweg terug naar Amsterdam geflitst
Goed begin is het halve werk
Quoten schatquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef -XX- het volgende:
Haha volgens mij was hij vergeten dat hij iemand achterop had![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik had gequote, maar hij staat er nietzo raar!
![]()
(![]()
)
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef dribbel79 het volgende:
Yeah, ben net gebeld, ik ben nog steeds in de race voor die Mini Cooper van de prijsvraag die ik in mei heb ingestuurd, trekking is in december...
Alleen denk ik dat na het weigeren van een of ander gratis magazine (wel 4,95 verzendkosten, zwaar magazine dan) mijn kansen op die Mini Cooper wel zijn afgenomen...geen idee waarom.
Ach, dan maar geluk in de liefde...hehe
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:56 schreef Rib-i het volgende:
Boetes zijn flink duurder geworden zie ik.
* Rib-i mag van geluk spreken
Ik heb het CJIB in mijn adressenboek van online bankieren, en hun denk ik mij ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En je had toch geld over dus je dacht laat ik de overheid maar sponsoren![]()
Say whatquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef -XX- het volgende:
Haha volgens mij was hij vergeten dat hij iemand achterop had![]()
Hahaha, je wordt dik volgespamtquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef dribbel79 het volgende:
Yeah, ben net gebeld, ik ben nog steeds in de race voor die Mini Cooper van de prijsvraag die ik in mei heb ingestuurd, trekking is in december...
Alleen denk ik dat na het weigeren van een of ander gratis magazine (wel 4,95 verzendkosten, zwaar magazine dan) mijn kansen op die Mini Cooper wel zijn afgenomen...geen idee waarom.
Ach, dan maar geluk in de liefde...hehe
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaha, je wordt dik volgespamt![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ookJe maakt nog steeds kans op die auto, je zit nog in de race...
Einde van al tdat
We hebben nu ook een puzzelpocket in de aanbieding, u hoeft alleen de zendkosten te batalenBLA BLA BLA
!!!!!!!
Hahaha, ik leg dan altijd me telefoon op zij; ( niet ophangen ) en laat ze lekker uitpraten!![]()
Soms gaat dat zo lang door, dat ze niet door hebben dat je niet meer luistert![]()
Al jaren schoon, met auto èn motor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat komt omdat jij geen kilometers maaktquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al jaren schoon, met auto èn motor.![]()
Ik denk dat ik ieder jaar totaal meer kilometers heb dan jij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat komt omdat jij geen kilometers maakt![]()
Mjah, als ie een keer gesnapt wordt met illegaal olie dumpen dan volgt er ook een bonnetje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat komt omdat jij geen kilometers maakt![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ieder jaar totaal meer kilometers heb dan jij.![]()
Alleen vorige week al 2 keer naar Emmen = voorbij Assen gereden met de zwarte turbo bolide.
Ti''s mijn werk, klanten bezoeken, jij bent hèt kantoorpikkie van de automatisering in deze.quote:
ik ben juist blij dat ik niet meer langs de weg zitquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ti''s mijn werk, klanten bezoeken, jij bent hèt kantoorpikkie van de automatisering in deze.![]()
De afspraak in Emmen was overigens één van de vele de afgelopen week.![]()
Daar zal hij wel onderuit komen, want niemand gelooft toch dat je ongebruikte olie gaat dumpen in deze dure tijden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, als ie een keer gesnapt wordt met illegaal olie dumpen dan volgt er ook een bonnetje.
Ik heb de autoboetes niet meegerekend maar op de motor... ik ben elke keer weer blij als de postbode is geweest zonder fanmailquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb het CJIB in mijn adressenboek van online bankieren, en hun denk ik mij ookWel zonde als je bedenkt wat je met het geld had kunnen doen. Zo'n 4 circuitdagen inclusief benzine en consumpties onderhand
's morgens om 06:00 vertrekken als ik om 09:00 een afspraak had in A'damquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben juist blij dat ik niet meer langs de weg zital die irritante kut files
![]()
Suzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukiquote:
Het gaat al beter.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef Rib-i het volgende:
Suzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzukisuzuki
En nu?
![]()
Vandaag ook de eerste stappen richting eigen zaak gedaan, kaartjes zijn al gedruktquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag ook de eerste stappen richting eigen zaak gedaan, kaartjes zijn al gedrukt![]()
Nu nog 1000 klanten binnenhalen![]()
![]()
Wat voor zaak wil je opzetten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik mag al 2 streepjes zetten, nog 998 te gaan
Ah, nummer 93 in een dozijn. Kijk je uit dat het dozijn niet uit z'n voegen barst?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het kort:
Anusje van alles voor IT-gerelateerde zaken op basis van een abonnement.
![]()
Ja, ik weet het.. thuiszitten wordt je ook niet wijzer van en Aprilia RSV -zaadjes bestaan nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, nummer 93 in een dozijn. Kijk je uit dat het dozijn niet uit z'n voegen barst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vanavond een afspraak met kandidaat nr. 3quote:Ik ga straks denk ik bolly wholliën, mocht je nog gaan rijden ...Het klaart hier op
*afklop*
Nog 997 te gaan
![]()
quote:
Probeer je toe te leggen op een specifieke doelgroep en het heeft best kans van slagen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In het kort:
Anusje van alles voor IT-gerelateerde zaken op basis van een abonnement.
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder andere jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een film/docu? over pinguins gezien
Het zal me niets verbazen dat het die is
!
Dat die kleine pinguins ook worden aangevallen door rare vogelsEn dat die babypinguins werden afgepakt door moeders waarvan hun eigen babypinguin dood was gegaan!!
Had jij wel tissues in de buurt of moest je ook de tranen met je mouw afvegen?
Indo's met gestolen PC's die het BIOS wachtwoord niet voorbij komen bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer je toe te leggen op een specifieke doelgroep en het heeft best kans van slagen.
/vooroordeel![]()
Mijn doelgroep is inderdaad belangrijk, het zijn niet de grote bedrijven die genoeg resources hebben maar juist die die het niet kunnen betalen. Die hebben het veel te druk met het genereren van geld etc... En voor deze grote groep is outsourcing te duur en zijn ze te afhankelijk van kennissen, familie of anders om hun pc-tjes te runnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Probeer je toe te leggen op een specifieke doelgroep en het heeft best kans van slagen.
Dat is al te moeilijk, ik leg uit hoe je een document opslaat of woorden kan onderstrepenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Indo's met gestolen PC's die het BIOS wachtwoord niet voorbij komen bijvoorbeeld
/vooroordeel
Zoek het eens in een andere hoek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:58 schreef Rib-i het volgende:
Mijn doelgroep is inderdaad belangrijk, het zijn niet de grote bedrijven die genoeg resources hebben maar juist die die het niet kunnen betalen. Die hebben het veel te druk met het genereren van geld etc... En voor deze grote groep is outsourcing te duur en zijn ze te afhankelijk van kennisen, familie of anders om hun pc-tjes te runnen.
Precies jah, het is een beetje de - bang voor computers groep - die ik wil gaan bedienen. In de toekomst mogen jullie me natuurlijk altijd overnemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoek het eens in een andere hoek.
Wij bedienen deze en andere doelgroepen (nog) niet.Je zal er nog versteld van staan hoe weinig kennis er is en met wat voor systemen deze zelfstandigen draaien.
![]()
![]()
Ik vond het een ligubere filmquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Onder andere jaHad jij wel tissues in de buurt of moest je ook de tranen met je mouw afvegen?
[..]
Indo's met gestolen PC's die het BIOS wachtwoord niet voorbij komen bijvoorbeeld
/vooroordeel
Nah bedoelde meer de specifieke sector.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Precies jah, het is een beetje de - bang voor computers groep - die ik wil gaan bedienen.
Neuh, we gaan het zelf ook doen alleen dan nog een stapje verder.quote:In de toekomst mogen jullie me natuurlijk altijd overnemen![]()
Whahahahahaquote:
het feit dat je het probeert, geeft iig aan dat je niet helemaal lekker bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
Damn niggerNet terug van een stuntsessie in m'n eentje, einzelganger
. Paar verschikkelijke hoosbuien tussendoor en zelfs midden in zo een stortbui kun je nog dikke stoppies maken
Ik weet niet of die Pilot Powers nou zo goed plakken of dat ik gewoon goed ben, ik denk het laatste
![]()
eten
Wij gaan nog eens samen babbelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In de toekomst mogen jullie me natuurlijk altijd overnemen![]()
Ok, de groep die ik bedoel is de groep die roept dat internet kapot is de Dumb & Dumber usersquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nah bedoelde meer de specifieke sector.Velen draaien nog met DOS.
Een muis? Wat is dat?
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
Damn niggerNet terug van een stuntsessie in m'n eentje, einzelganger
. Paar verschikkelijke hoosbuien tussendoor en zelfs midden in zo een stortbui kun je nog dikke stoppies maken
Ik weet niet of die Pilot Powers nou zo goed plakken of dat ik gewoon goed ben, ik denk het laatste
![]()
eten
quote:
Mja, geen zin om terug naar huis te gaan en ook niet om stil te staan in de regenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
het feit dat je het probeert, geeft iig aan dat je niet helemaal lekker bent
Met Ernst, Bobbie en de restquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk ook het laatste maar niet zonder
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
Wat is dat Exchange 2003 toch een fijn programma .. Zo fijn ook dat ik morgenochtend daar een examen van moet doen ..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Mja, geen zin om terug naar huis te gaan en ook niet om stil te staan in de regen
Bovendien zorgt al dat water voor een goede koeling van de remschijven, worden ze niet zo blauw
Had trouwens nog een goed idee gezien om jou aan het wheelien te krijgen op je GS 500
Klik! [afbeelding]
Een goeie als je voor de 1e keer slaagtquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
Wat is dat Exchange 2003 toch een fijn programma .. Zo fijn ook dat ik morgenochtend daar een examen van moet doen ..
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, geen zin om terug naar huis te gaan en ook niet om stil te staan in de regen
Bovendien zorgt al dat water voor een goede koeling van de remschijven, worden ze niet zo blauw
Had trouwens nog een goed idee gezien om jou aan het wheelien te krijgen op je GS 500
Klik! [afbeelding]
2e hands welquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
@ Rib-i hoe weet jij of een Dragstar xvs 1100 nog in 2008 verkocht wordt![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef ikookhier het volgende:
@ Rib-i hoe weet jij of een Dragstar xvs 1100 nog in 2008 verkocht wordt![]()
heb het over een nieuwequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2e hands wel![]()
Het is toch de Wildstar die straks niet meer door Yamaha gemaakt wordt.
ik volg het niet helemaal ik lurk in beschonken toestand maar is dit nu een wens van je of heb je een teletijd machinequote:
Is eigenlijk gewoon een knipoogquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik volg het niet helemaal ik lurk in beschonken toestand maar is dit nu een wens van je of heb je een teletijd machine![]()
![]()
quote:
jammer, ik wou net de 6 getallen vragen die in week 42 getrokken gaan wordenquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
jammer, ik wou net de 6 getallen vragen die in week 42 getrokken gaan worden![]()
![]()
Wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok bedankt. haal ze maar gauw uit je post![]()
Ik moest ook goed kijken toen ik de foto zag. De auto die er achter staat was een oude mercedes-jeep geloof ik en van de auto die daarvoor stond is alleen een motorblok overquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zie 'm ! Ik zie 'm !
Denk ik ... Kheb ze in betere staat gezien ...
Mercedes ? Zou kunnen, al dacht ik in eerste instantie dat het zo'n Land Rover Discovery was aan het neusje te zien .. Maar ja dat kan door de hitte ook ontzet zijn natuurlijk ..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest ook goed kijken toen ik de foto zag. De auto die er achter staat was een oude mercedes-jeep geloof ik en van de auto die daarvoor stond is alleen een motorblok over![]()
Het is goed heet geweest, dat kan je goed zien. Verder was het voor de eigenaar denk ik ook zoeken waar wat stondquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mercedes ? Zou kunnen, al dacht ik in eerste instantie dat het zo'n Land Rover Discovery was aan het neusje te zien .. Maar ja dat kan door de hitte ook ontzet zijn natuurlijk ..
Trustenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef kratjuh het volgende:
Anyway .. Douchen en pitten .. Tot morgen
Zwaai in lurkmodusquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja het is rustig vanavond. Kan wel merken dat de scholen weer zijn begonnen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja het is rustig vanavond. Kan wel merken dat de scholen weer zijn begonnen![]()
Voor mij is het gewoon weekend hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is ook wel weer duidelijk dat de ICTers hier dus geen fuck doen op hun werk
Thuis ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is ook wel weer duidelijk dat de ICTers hier dus geen fuck doen op hun werk
5-ploegendienst? Proces operatorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon weekend hoor![]()
Werk in het kleinmetaal/bouw morgen nacht weer werken aan het spoor. mag niet tegen de spaningsleiding met mijn hoogwerker als de stroom er op staatquote:
Lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Werk in het kleinmetaal/bouw morgen nacht weer werken aan het spoor. mag niet tegen de spaningsleiding met mijn hoogwerker als de stroom er op staat![]()
Dat geeft wel wat rommelquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig![]()
Ook niet als je met je hoogwerker op hetzelfde spoor staat als een intercity die in volle vaart op je af komt rijden![]()
Een paar jaar geleden in de trein gezeten toen er iemand z'n vrouw vermoorde bij Culemborg. Hij zette de auto op het spoor stil en liet haar zittenWas een flinke naar benzineruikende puinhoop.
Leuk wonen zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat geeft wel wat rommelwoon zelf ook bij het spoor,heb een paar keer wat onderdelen in mijn tuin gehad,de politie kwam keurig de ledematen zoeken
![]()
![]()
Je moet alleen de BBQ aan zetten het vlees belandt er vanzelf opquote:
Ja, was een flinke puinhoop. Auto lag een paar honderd meter verderop onder de trein, iedereen moest in de trein blijven zitten en na een halfuur mochten we de trein pas verlaten door de achterste deur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat geeft wel wat rommelwoon zelf ook bij het spoor,heb een paar keer wat onderdelen in mijn tuin gehad,de politie kwam keurig de ledematen zoeken
![]()
![]()
Kijk een vingerplant!quote:
Wtf bedoel je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, was een flinke puinhoop. Auto lag een paar honderd meter verderop onder de trein, iedereen moest in de trein blijven zitten en na een halfuur mochten we de trein pas verlaten door de achterste deur.
[..]
Kijk een vingerplant!
![]()
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31310 toevallig alleen nog op FOK!
da's wel sickquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=31310 toevallig alleen nog op FOK!
Trustequote:
Nog gereden ? of ga je alleen nog voor je afrijden rijden ?quote:
Alleen voor afrijden. Kan het in princiepe gewoon maarja moet het ff laten zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog gereden ? of ga je alleen nog voor je afrijden rijden ?
Wat gebeurt er in deze zinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nog gereden ? of ga je alleen nog voor je afrijden rijden ?
Je hebt genoeg gereden lijkt me zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen voor afrijden. Kan het in princiepe gewoon maarja moet het ff laten zien
Ach ja en als het niet lukt gaat die examinator doodquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je hebt genoeg gereden lijkt me zoje moet ook een beetje mazzel hebben met de examinator.
het gaat vast lukken![]()
Bij mij zijn er ook een aantal gestorvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja en als het niet lukt gaat die examinator dood
Rij je zo slecht dan of wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook een aantal gestorvenecht
![]()
Tjaquote:
Tofquote:
Nu nog maar 2 jaar, over een tijdje veel te langquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef ikookhier het volgende:
Hoe lang duurt zoeen licht rijbewijs ? bazziek
vind twee jaar al best langquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu nog maar 2 jaar, over een tijdje veel te lang
Is het ook maarja moet het er mee doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
vind twee jaar al best langgelukkig was ik al een ouwe zak
![]()
je motor gaat nog best rap denk ? kilo/pk/nm ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is het ook maarja moet het er mee doen![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
je motor gaat nog best rap denk ? kilo/pk/nm ?![]()
Tja PK 33.53 begrensd hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef ikookhier het volgende:
je fiets weegt 186.0 kg pk en nm geen idee![]()
Erg zonde van het beesiequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Rib-i het volgende:
Foto's van de motor van m'n nichtje
Toen
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
It used to be a Suzuki Savage 650![]()
Donderdag gaan we naar een nieuwe motor kijken
Kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat zijn Ducati's toch verschrikkelijk mooie motoren zeg.
Anyway, ik denk erover om ook motor rijlessen te nemen en een chille 250cc KTM crossert te kopen.
Morgen afspraak maken,en beginnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat zijn Ducati's toch verschrikkelijk mooie motoren zeg.
Anyway, ik denk erover om ook motor rijlessen te nemen en een chille 250cc KTM crossert te kopen.
Tsss.... dat is overduidelijk!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mooi hoor, alleen die kleurEnne waarom racelaarzen op een SM?
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:16 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Tsss.... dat is overduidelijk!!
Dan gaat ie nog harder![]()
![]()
Wat het precies is geweest kunnen ze (nog) niet zeggen. Of het een tod is die vlam heeft gevat en voor kortluiting heeft gezorgd of dat kortsluiting een tod in brand heeft gestoken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
Erg zonde van het beesie
What happend?
Ja, brand - das duidelijk ja.
Todquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat het precies is geweest kunnen ze (nog) niet zeggen. Of het een tod is die vlam heeft gevat en voor kortluiting heeft gezorgd of dat kortsluiting een tod in brand heeft gestoken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Nu op kantoor en geslaagd voor m'n examen van vanmorgen ..![]()
Tot een uur vooruit, in het zuid-oosten van het land zit je voorlopig het bestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:20 schreef dribbel79 het volgende:
Vanavond stukje Veenendaal-Wijk bij Duurstede doen, zal wel een bui tegenkomen denk ik, doet die site v.d. buienradar zover vooruitkijken trouwens??
Moguh![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Feliquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:13 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Tod = poetsdoekquote:
omdat ik al wel (oude) crosslaarzen heb...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mooi hoor, alleen die kleurEnne waarom racelaarzen op een SM?
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef kratjuh het volgende:
Thanks
Was voor huidige baan, moet de studiespullen nog binnen krijgen .. Nog 3 examens doen voor m'n huidige baan en dan kan ik 100% aan Accountancy studeren ..
Nog 24:30 tot de les en 26:20 tot examenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog minder dan 24 uur?
[afbeelding]
Begint het al te kriebelen![]()
Ik vroeg me al af of dit je nieuwe pak was, nee toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog 24:30 tot de les en 26:20 tot examen
Die foto moet ik echt een keer vervangen door iets fatsoenlijks![]()
En ja het kriebelt al enigzins als een bezetene
Nee dit is mijn oude zweetpakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit je nieuwe pak was, nee toch?![]()
Wat heeft jouw voorkeur, regen of droog?
beetje korte mouwen lijkt mequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit je nieuwe pak was, nee toch?![]()
Ik heb in stortregen afgereden, was wel makkelijk. Gewoon rustig rijden en tijd nemen. Strepen & putdeksels ontwijken etc... En in 1 keer geslaagdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dit is mijn oude zweetpak
Voorkeur kwa zelf rijden droog natuurlijk en kwa afrijden droog of zachte regen, iig geen stortregen![]()
Mwoah, lange armen zou ik zeggenquote:
Ach ja het gaat er meer om dat het zo kut is als al het licht wordt verstrooid bij zware regen. Maarja ik zie wel wat het morgen wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb in stortregen afgereden, was wel makkelijk. Gewoon rustig rijden en tijd nemen. Strepen & putdeksels ontwijken etc... En in 1 keer geslaagd![]()
Je hebt 50% kans, zorg maar dat het aan de goede kant valt
half 2 is het nu droog dus morgen ook welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja het gaat er meer om dat het zo kut is als al het licht wordt verstrooid bij zware regen. Maarja ik zie wel wat het morgen wordt.
Ik moest in december afrijden, koud & nat, lage zonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja het gaat er meer om dat het zo kut is als al het licht wordt verstrooid bij zware regen. Maarja ik zie wel wat het morgen wordt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
half 2 is het nu droog dus morgen ook wel
tot een uur of half 4![]()
Ach ja, als het morgen kudt is ga ik gewoon rijden tot ik remlichten zie op 1 meter afstandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest in december afrijden, koud & nat, lage zonGelukkig heeft de Schuberth een ingebouwde zonnevizier
![]()
Dan moet je dus flink klevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, als het morgen kudt is ga ik gewoon rijden tot ik remlichten zie op 1 meter afstand![]()
Ik hou het nieuws wel in de gaten. Als er op Radio Brabant gesproken wordt over een Examinator die voor zijn leven moest rennen omdat ie achterna gezeten werd door een jongen met een te kort jasje hoef ik je niets meer te vragen.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hou het nieuws wel in de gaten. Als er op Radio Brabant gesproken wordt over een Examinator die voor zijn leven moest rennen omdat ie achterna gezeten werd door een jongen met een te kort jasje hoef ik je niets meer te vragen.
ach mijn eerste ritje met nieuw RBW was in de natte sneeuw, dus regen valt nogwel meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als er wordt omgeroepen dat een 18 jarige met een vers rijbewijs een artikel 5 heeft weet je iig dat ik geslaagd ben
Alle FOK! MC ogen zullen op je gericht zijn morgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als er wordt omgeroepen dat een 18 jarige met een vers rijbewijs een artikel 5 heeft weet je iig dat ik geslaagd ben
Als het kut weer blijft komt er wel snel een nieuwe achterband op aangezien een half profielloze BT90 dan geen feest isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach mijn eerste ritje met nieuw RBW was in de natte sneeuw, dus regen valt nogwel mee![]()
Succesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Snelwagen het volgende:
Kga mn laarsjes ff testen, de weg is droog nu![]()
Waar woon je eigenlijk ergens?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alle FOK! MC ogen zullen op je gericht zijn morgen![]()
Zorg maar dat je slaagt, dan kunnen we eventueel na het eten nog een stukkie rijden![]()
mits droog blablabla
Dat je dat nou nog niet weetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk ergens?Enne rijden kan niet gaan, luie ambtenaren op het gemeentekantoor gaan om 2 uur dicht
Dus wordt donderdag pas papiertje
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat je dat nou nog niet weet![]()
A2 richting Eindhoven
A58 alsmaar rechtdoor
Bij de Mc Donalds eraf en dan zie je mij bij een deur staan met een rode neus en speciale motorlaarzen
Neeeeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarre je woont in Eindhoven?
Heb namelijk het richtingsgevoel van een blinde kanarie
Eg niequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk ergens?Enne rijden kan niet gaan, luie ambtenaren op het gemeentekantoor gaan om 2 uur dicht
![]()
Ik dacht 6 wekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Eg nieRaus kreeg het voor elkaar dat ze om 15:00 nog terecht kon voor haar rijbewijs
ze heeft gewoon een afspraak gemaakt,
bedenk me net wel de nieuwe regel dat rijbewijzen en reisdocumenten nu centraal aangemaakt worden, en je dus daar een week op moet wachten![]()
Ik zit ook om een hele andere reden langs de weg dan jij vroeger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben juist blij dat ik niet meer langs de weg zital die irritante kut files
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar zal hij wel onderuit komen, want niemand gelooft toch dat je ongebruikte olie gaat dumpen in deze dure tijden?![]()
Thxquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef kratjuh het volgende:
Succes alvast Bazzie, make us proud ..
Afspraak kan tot 5 uur. Moet om 10 voor 4 afrijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Eg nieRaus kreeg het voor elkaar dat ze om 15:00 nog terecht kon voor haar rijbewijs
ze heeft gewoon een afspraak gemaakt,
bedenk me net wel de nieuwe regel dat rijbewijzen en reisdocumenten nu centraal aangemaakt worden, en je dus daar een week op moet wachten![]()
let dr wel op dat je examinator je papiertje ondertekent, bij mij was die dat vergetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Je mag niet rijden zonder rijbewijspapiertje ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
let dr wel op dat je examinator je papiertje ondertekent, bij mij was die dat vergeten![]()
(gelukkig was het voor mn B-rijbewijs)
het was een invaller uit een andere regio dus ik was blij dat ie dr nog was anders moest ik een best eind rijden.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog 24:30 tot de les en 26:20 tot examen
Die foto moet ik echt een keer vervangen door iets fatsoenlijks![]()
En ja het kriebelt al enigzins als een bezetene
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] You can do it!!!!!!![]()
![]()
![]()
Even toelichtenquote:
ik had al een motor en een motorrijbewijs, dus mocht dat welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Je mag niet rijden zonder rijbewijspapiertje ..
quote:
Zeg dat danquote:tod (de ~, ~den)
1 vod
Dat had ik je ook wel van tevoren kunnen vertellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even toelichten
Ik keek naar buiten voordat ik post ging bezorgen. Zonnetje scheen, geen vuiltje aan de lucht.
Driekwartbroek + t-shirt en slippertjes aan
Loop de straat uit: donder en onweer en hagel![]()
Kut nederland![]()
![]()
Ligt er aan hoeveel het is, vandaag zo'n anderhalf uur in de stromende regenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel van tevoren kunnen vertellen
Hoe lang doe je over zo'n postrondje?
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef hicham het volgende:
Als het anderhalf uur duurt dan was het heel naief om te denken dat het niet ging regenen binnen die tijd
dat is minder... maar dan is het verhuizen en klussen wel zo goed als klaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, tijdje geleden..kenkerkenkerdruk met die verhuizingen. bijna 3 weken vakantie klussen/verhuizen en geen tijd gehad voor me fighter
gelukkig wel, JIT voordat ik weer moet werken (deze week dus)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is minder... maar dan is het verhuizen en klussen wel zo goed als klaar neem ik aan?![]()
Dat nieuwe huis moet ook niet te netjes zijn als wij een feestje komen vieren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oude huis is morgen de sleuteloverdracht, nwe huis moet nog wel een en ander gebeuren maar dat heeft geen haast![]()
Suc6 alvastquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
![]()
Morgenmiddag weer rijles ..hoop dat het droog is![]()
Voelde je de telepathie vanochtend en kom je daarom nu posten?quote:
quote:
Ben bang dat het een nat pak word...najah als het met afrijden maar wel droog is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Suc6 alvast
Ik ben bang dat je niet echt droog weer heb!
Achjaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Ben bang dat het een nat pak word...najah als het met afrijden maar wel droog is.
En hoeist met je broer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Voelde je de telepathie vanochtend en kom je daarom nu posten?
Moest aan je denken namelijkVroeg me af of je dood was
Laatste bericht kwam vanuit het huis van m'n tante in Malaga, ze zouden vertrekken richting Algeciras om met de boot naar Marokko te gaan. Dat was eergisteren dus ze zullen onderhand wel gearriveerd zijnquote:
Nope, zelfs geen TV aanwezigquote:Geen internet daar?In huis.
Jaquote:Ben je nu helemaal alleen?![]()
Volgens mij heb je een Turkse GS gekocht ofzo, die valbeugels wouden ook al voor geen meterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef Roderick2085 het volgende:
hmmmmm....
vanavond remleding ff bij een vriend van me gepast (gs'je uit 91 of 92) en daar past ie wel gewoon goed op
echt vaag... remleding zou t/m 94 moeten passen
dan maar eens mailen of die voor model 95 langer is![]()
Ah, jij bent zo een naar mannetje dat bij iedereen naar binnen gluurt en bijhoudt wat ze doen, om vervolgens bij de plaatselijke Hans Anders onder het genot van een gratis kopje koffie samen met andere hangouderen over jan en alleman te roddelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef Gawaine het volgende:
Is het vandaag nationale neukdag of zo ?![]()
De hele buurt ligt al op bed![]()
Moeten ze vlak vooraan in marokko zijn ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef hicham het volgende:
Kennen wij deze gozert niet
[afbeelding]
[..]
Laatste bericht kwam vanuit het huis van m'n tante in Malaga, ze zouden vertrekken richting Algeciras om met de boot naar Marokko te gaan. Dat was eergisteren dus ze zullen onderhand wel gearriveerd zijn
[..]
Nope, zelfs geen TV aanwezigTegenwoordig wel op elke hoek van een straat een cybercafe
[..]
Ja
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een Turkse GS gekocht ofzo, die valbeugels wouden ook al voor geen meter
quote:[..]
Maar zolang je DVD's en camerahouders levert zal ik je activiteiten door de vingers zien
Nee hoor, als ik ga pissen kom ik langs mijn gangraam waar ik 12 huizen tegelijk zie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een Turkse GS gekocht ofzo, die valbeugels wouden ook al voor geen meter
[..]
Ah, jij bent zo een naar mannetje dat bij iedereen naar binnen gluurt en bijhoudt wat ze doen, om vervolgens bij de plaatselijke Hans Anders onder het genot van een gratis kopje koffie samen met andere hangouderen over jan en alleman te roddelen [afbeelding]
Lange zin eHMaar zolang je DVD's en camerahouders levert zal ik het door de vingers zien
Tanger ja, dus uit de boot nog maar een paar kilometer en dan zijn ze erquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moeten ze vlak vooraan in marokko zijn ?
Weet nog dat mijn buurjongen er elk jaar heen ging, ik zeg toen nog aha da's wel makkelijk
dat je zo vooraan in marokko moet zijn.
hij: ja maar ik moet eerst beide bumpers onder mijn wagen vandaan halen om er te komen![]()
Vond mijn versie leukerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik ga pissen kom ik langs mijn gangraam waar ik 12 huizen tegelijk zie.![]()
ja maar.....wij hebben geen Hans Andersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Tanger ja, dus uit de boot nog maar een paar kilometer en dan zijn ze er
[..]
Vond mijn versie leuker![]()
Wij hebben er minstens 6quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja maar.....wij hebben geen Hans Anders![]()
Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik wel een vrijwillge mantelzorger voor de eenzame moslim.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja maar.....wij hebben geen Hans Anders![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Hans Anders Zaltbommel
Boschstraat 42
5301 AE Zaltbommel
Nederland
Telefoon: 0418-540022
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:28 schreef Gawaine het volgende:
Kratjuh gefeliciteerd![]()
En BazzieK wacht ik nog ff mee![]()
![]()