Gokje: Walk the Line, Phoenixquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb zojuist een film gezien over het levensverhaal van een Amerikaanse zanger. Hoe heet de acteur, en tevens hoofdrolspeler, die de liedjes van deze zanger ZELF heeft ingezongen?
Bonus: hoe heet de film?
yousendit
Gelukkig heb ik dat nooit geleerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:49 schreef geenaam het volgende:
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..
En dat ook niet.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waaaaaaat?! Wat zeg je me nu?![]()
Ik heb videofragmenten van Joop den Uyl gezien - ik weet dat hij bestaat heeft
Haha, dat wilde ik ook gaan gokken maar toen speelde het liedje al af en kwam ik er achter dat het niet zo was..quote:
Is ook heel goed mogelijk ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef Asmodian het volgende:
Kevin Spacey - Beyond the Sea
Wat snel! Je hebt m vast en zeker gezien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef Asmodian het volgende:
Kevin Spacey - Beyond the Sea
Bobby Darrinquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
Welke zanger speelde hij?
Ja maar die is iets minder recent dan de andere 2 films.quote:
Ook leuke filmquote:
Ja, maar daarom kan Bwennie 'm nog wel net hebben gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar die is iets minder recent dan de andere 2 films.
(overigens vond ik die films steengoed)
Yay!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat snel! Je hebt m vast en zeker gezien?
Asmodian +2
Ja...eens. Maar als ik dan een inschatting moet maken dat gok ik toch op een recentere filmquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kan Bwennie 'm nog wel net hebben gezien.
Heb je K-PAX II en III al gelezen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Jazeker! Kevin Spacey is een van m'n favoriete acteurs - ik heb bijna al zijn films gezien
Een vervolgvraag op iets wat ik net zei:
Wie speelt Xena in Xena, the Warrior Princess en hoe heet Xena's trouwe sidekick?
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:58 schreef Neleos het volgende:
Walk The Line en Beyond The Sea moet ik allebei nog zien.
Ray is geweldig ja![]()
Nee, en I ook niet - alleen de film gezien. Zijn de boeken wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je K-PAX II en III al gelezen?
Ik vond de boeken echt geweldig. In deel 2 weet je eigenlijk nóg niets zeker en aan het einde van deel 3 EIGENLIJK ook niet (net zoals in de film dus). Dat wordt in deel 4 wél duidelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, en I ook niet - alleen de film gezien. Zijn de boeken wat?
Dan moet ik die maar eens snel gaan kijken dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beter
Gabrielle eigenlijk, maar ik reken het natuurlijk helemaal goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:01 schreef BwennieBren het volgende:
Gabriella
Ik zei niet dat die beter zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beter
Oh, ik zag het woord 'recent' nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei niet dat die beter zijn![]()
(heb alleen Ray gezien btw)
Huur'm maar, is echt een geweldige film!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:03 schreef BwennieBren het volgende:
Ikheb nou al zin in Walk the Line, als jullie m zo goed vinden
Schat, ik heb m hier thuisliggen, ga hem morgen kijken, nu is het te laatquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huur'm maar, is echt een geweldige film!
Slaap ze!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga plat. Open jij een verse, Asmo?
Is goed, Dafquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welterusten Daf, slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat hier allemaal gezegd wordt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:08 schreef wyccie het volgende:
Wonderwall.
En in Winamp staat Ryan Adams...
Ik zag het netquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:08 schreef wyccie het volgende:
Wonderwall.
En in Winamp staat Ryan Adams...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
Vlieg?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |