Oh niks, maar omdat je er de hele dag niet was, dacht ik dat je door je gasten was afgeslacht.quote:
Alle leuke dingen natuurlijk. Hoe hebben jullie gequizzed?quote:Ik heb een stel foto's, maar niet zo heel veel. Ik wil wel eerst toestemming van iedereen voordat ik ze publiekelijk maak. Verhalen zijn er zat. Wat wil je weten?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?
Zo was't maar netquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Neleos het volgende:
Het was een grote orgie. Sex, drugs, rock 'n roll. Mick Jagger heeft zoiets zelfs nog nooit meegemaakt.
Ik zit nog maar op 62%quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sam the Sham - Wooly Bully
Nee, een stouterd wordt ook wel "belhamel" genoemd. Ik zoek de juiste betekenis van het woord.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Een stouterd.
Nee, want die vraag werd in het vorige topic gesteld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Done!
existenz doe mij ook ff +2 dan...![]()
Ik vond die fakkels en hooivorken waarmee ze aan kwamen zetten inderdaad een beetje eng in het begin, maar uiteindelijk bleek dat je ook mooi marshmellows kon roosteren ermeequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Oh niks, maar omdat je er de hele dag niet was, dacht ik dat je door je gasten was afgeslacht.![]()
We hebben heel goed en lang ge-quizzedquote:Alle leuke dingen natuurlijk. Hoe hebben jullie gequizzed?
En zijn jullie eerste indrukken van elkaar veranderd? Wist bijvoorbeeld iedereen wel dat chrisJX een vrouw is? etc.
Oh en die Caliguladetails...dat hoort in een ander forum.
Net gelezen naar aanleiding van die vraag over kiezen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je mag de punten hebben hoor. Ik had gehoopt Schaap over de dam te trekken. Maar volgens mij staat-ie nog voor 't prikkeldraad te twijfelen of-ie durft. Hij zou ook wel eens een belhamel kunnen worden
geenaam +2
WTF!! ok okquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, want die vraag werd in het vorige topic gesteld.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi zo!. Ik ging er eigenlijk wel van uit dat het gezellig zou zijn - Stanley, Nembrionic, Daf en Stanley's burger zijn toffe kerels
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het érg gezellig gisteren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
marshmellows
Heej Nem!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het érg gezellig gisteren
Helemaal eens. Ik had verwacht dat het allemaal wat onwennig enzo zou verlopen maar het was meteen dikke pretquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
En iedereen was gewoon harstikke gezellig!. Misschien zelfs nog gezelliger dan ik verwacht had
. Volgens mij kon iedereen het wel met elkaar vinden en ik was niet echt verrast door hoe iemand was of er uit zag. En ja, ik wist dat ChrisJX een vrouw is
(volgens mij spreekt zij het uit als ChrisjeX)
Niet nodig..dat zit in z'n hoofdquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
En gek genoeg zie ik geen triviant in je kast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |