Heej Neleos!quote:
Jaja, heerlijk geslapen op het tapijtquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Neleos!. Is alles nog goed afgelopen gisteren?
Sorriequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, heerlijk geslapen op het tapijt![]()
Ik heb er net eentje geopperd!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef erkel het volgende:
Iemand anders een categorie....
Ja lap! Of-ie 't ruikt! Dubbele punten en jawel hoor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Asmodian het volgende:
Een goede avond idereen. Ook ik ben weer van de partij
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie. Was't nog gezellig in de kroeg?
Ja, deed me meteen denken aan zo'n subforum hiero. Nummertje 78 dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorIk had al veel eerder moeten aangeven dat ik wou pitten en ik heb best goed geslapen nog
Het was nog wel even gezellig ja. 't Oude Pothuijs is wel een gezellige kroeg.
Heej Daf!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja lap! Of-ie 't ruikt! Dubbele punten en jawel hoor....
Jáááááh!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef geenaam het volgende:
Robert Eenhoorn!
Tuurlijk. Ik had m'n Mio nog op zak, dus de weg terugvinden naar jou thuis ging redelijk eenvoudig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Daf!. Is alles goed gekomen gisteren? Ik voelde me een beetje klote dat de meet zo snel opeens beeindigd werd (vooral voor jou en Neleos). Is het thuiskomen een beetje gelukt?
Bijna afgelacht? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ha daar is de bijna afgeslachte Asmo.
Waar blijven de verhalen en foto's?
Mooi zo!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorIk had al veel eerder moeten aangeven dat ik wou pitten en ik heb best goed geslapen nog
Het was nog wel even gezellig ja. 't Oude Pothuijs is wel een gezellige kroeg.
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef geenaam het volgende:
Pff, volgens mij heb ik echt wat gemist.. Hoor allemaal dingen..
Oeehh dan is het wel heel erg geweestquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |