Nee hoor, ik had hem bewerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teering...die zonnebank is levensgevaarlijk...
Uit de huidige bewoners ook niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar er kwam geen zinnig woord uit
Heb het in het roel SC topic ook veranderd geloof ik. Klopte idd niet helemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
Sorry, dit kan ik niet voorbij laten gaan
[..]
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoer
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Bij mij ook... en dan is het al helemaal moeilijk om tv te kijen, streams te volgen, te Fok!ken en op msn te praten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Zo jammer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen en Marcel lullen lekker mee met Janine... ze zijn gewoon bang voor d'r grote bek.![]()
Die monique is altijd zo in gedachten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708144.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die monique is altijd zo in gedachten...
Janine moet fijn ophouden met dat overdrijven de hele tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Zeik niet over MIJN Moniquequote:
Denk dat het allemaal best wel meevalt wat werk voor negers betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef anneja het volgende:
Nou, ik vind dat Janine daar best een punt heeft.
Kom nou toch...als iemand tegen haar zegt dat ze er "fantaaastisch" uit ziet, dan zou ze toch gelijk al moeten weten dat ze met een oplichter te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef anneja het volgende:
Nou, ik vind dat Janine daar best een punt heeft.
Volgensmij heeft Egbert een grotere kans bij haar.quote:
Dan ze moet gaan naar waar haar kleur wel gewaardeert wordtquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom nou toch...als iemand tegen haar zegt dat ze er "fantaaastisch" uit ziet, dan zou ze toch gelijk al moeten weten dat ze met een oplichter te maken heeft.![]()
Das waarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Egbert een grotere kans bij haar.
Als hij er maandag niet uitvliegt natuurlijk.
Fresh Prince of Bell Air en de Cosby Show dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.
Verrek, dat is idd ook een negerin. Was me nooit opgevallen.quote:
Topquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
Jappie, deze is bewerkt hoor.
[afbeelding]
En waar zou dat zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet gaan naar waar haar kleur wel gewaardeert wordt![]()
is niet te zienquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
Jappie, deze is bewerkt hoor.
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.
Kijk dat bedoel ik, dank je schatquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Fresh Prince of Bell Air en de Cosby Show dan?
hmm maakt niet uit, ik loop al een tijdje te klooien met streaming vids, mijn codecs zijn niet best denk ik, op mijn andere pc heb ik nul problemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Doen het altijd bij mij.
Geen wonder dat hij niet slaapt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef rubstar het volgende:
lekker bakkie koffie om 23:45.. die Egbert is helemaal gek.
Hoezo ? Ik deed vroeger niet anders ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef rubstar het volgende:
lekker bakkie koffie om 23:45.. die Egbert is helemaal gek.
ja.. maar dan moet je niet de hele dag zeiken dat je niet kan maffenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik deed vroeger niet anders ?
Als je echt van koffie houdt drink je het de hele dag door.....![]()
Schatjequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, dank je schat
Probeer deze eens: http://www.kanalenkiezer.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm maakt niet uit, ik loop al een tijdje te klooien met streaming vids, mijn codecs zijn niet best denk ik, op mijn andere pc heb ik nul problemen
Erotiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Probeer deze eens: http://www.kanalenkiezer.nl
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top...ik dacht al....gele mensen hebben toch over het algemeen andere ogen...
![]()
Das waar....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. maar dan moet je niet de hele dag zeiken dat je niet kan maffenEgbert doet dat namelijk wel..
Ik heb al 10 keer gesolliciteerd bij sinterklaas en wat denk je ? Hij zei je hebt alles om een goede piet te worden en toch ...............quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Schatje. Ik vind het ook jammer dat bij die inheemse stammen in Afrika geen blanken zijn geintregeerd. We krijgen niet eens de kans
.
Is maar goed ook, anders moest jij even je ogen dichtdoen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar?ze dragen toch zwembroeken?
uhuquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen moet eens weg bij die Marcel. Doet die jongen weinig goeds.
Ik zeg het nog 1 keer. Sinterklaas bestaat niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik heb al 10 keer gesolliciteerd bij sinterklaas en wat denk je ? Hij zei je hebt alles om een goede piet te worden en toch ...............
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders moest jij even je ogen dichtdoen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert: ik vond het zo`n mooie foto, in het echt zie je er heel anders uit(tegen één van de 2 zusjes)
wie was die kerel dan ? Joost uit BB5 ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer. Sinterklaas bestaat niet.
daar is het nu al te laat voor.. de kampen zijn opzich al gevormd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen moet eens weg bij die Marcel. Doet die jongen weinig goeds.
Nee nee, die ene blonde deed zijn onderbroek helemaal uit! En daarna op de andere stream nog eens! Woei!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar?ze dragen toch zwembroeken?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer. Sinterklaas bestaat niet.
Egbert en Janine natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
wie was die kerel dan ? Joost uit BB5 ?
hmmm lekker met die lege friet zakjes van d'rquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef ThaSandman het volgende:
Gaat Janine er ook nog bij.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Damn, een zwevende BH
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708145.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef rubstar het volgende:
[..]
daar is het nu al te laat voor.. de kampen zijn opzich al gevormd.
...dacht ik ook ...hahahquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Damn, een zwevende BH
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708145.jpg]afbeelding][/URL]
En nu heeft tie em weer aan? Als je Jeroen bedoeld tenminste..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef anneja het volgende:
[..]
Nee nee, die ene blonde deed zijn onderbroek helemaal uit! En daarna op de andere stream nog eens! Woei!
mijn piemel-by-proxy is op vakantie
hehe de kanalenkiezer staat al een tijdje in mijn favos, vanwege de goede documentaires natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://www.kanalenkiezer.nl
Verder het topic voor tips en hulp: Jank hier dat je streams het niet doen
Dat moet je roen zijn geweest dan, bij Marcel zie je nl niks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef anneja het volgende:
[..]
Nee nee, die ene blonde deed zijn onderbroek helemaal uit! En daarna op de andere stream nog eens! Woei!
mijn piemel-by-proxy is op vakantie
In dat geval moeten de vrouwen ook maar eens in bikini douchen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Zouden de heren van Hummie te horen hebben gekregen dat het niet gewaardeerd wordt als ze met hun blote piemel in bad gaan zitten?
Dat zeiden wij hier ook al ja. Zou inderdaad kunnen. Het is in ieder geval wel opvallend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Zouden de heren van Hummie te horen hebben gekregen dat het niet gewaardeerd wordt als ze met hun blote piemel in bad gaan zitten?
Nou, misschien stapte ie daarna in een zwembroek, maar toen lag ik nog in katzwijm.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu heeft tie em weer aan? Als je Jeroen bedoeld tenminste..
geen slechte ideeen posten graagquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In dat geval moeten de vrouwen ook maar eens in bikini douchen.Geen onderscheid maken.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef anneja het volgende:
[..]
Nou, misschien stapte ie daarna in een zwembroek, maar toen lag ik nog in katzwijm.
Die slaat volledig door omdat ze medestanders meent te hebben gevonden.quote:
volgens mij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heeft Sabrina geen bh onder haar shirt?
Bijna nooit nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef anneja het volgende:
[..]
Nou, misschien stapte ie daarna in een zwembroek, maar toen lag ik nog in katzwijm.
Tijn is een gluiperd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert is de tel kwijt, ze zitten er al 9 dagen, niet 8.
Tijn stelt zich kwetsbaar op: bij het uien snijden had ik de neiging aan wel 5 mensen te vragen hoe je een ui moet snijden
Al dat plastic heeft geen steun meer nodigquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zometeen zal de gong Bong wel weer gaan denk ik
Die kan echt niet zonder publiek....en dan het liefst mannelijk en helemaal top is natuurlijk zoals nu...dat ze haar niet tegenspreken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die slaat volledig door omdat ze medestanders meent te hebben gevonden.![]()
Laatste dag voor Eggiequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef schatje het volgende:
Jeroen is 23 jaar en woont nog zijn ouders. Nou ja, waarom ook niet.
Zal er niet op hopen, gebeurd waarschijnlijk toch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
Ik hoop dat Egebert er morgen uitvliegt.
Waarom wat?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:57 schreef schatje het volgende:
Jeroen is 23 jaar en woont nog zijn ouders. Nou ja, waarom ook niet.
Waarom niet? Je weet het nooitquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal er niet op hopen, gebeurd waarschijnlijk toch niet.
Er wordt eigenlijk nog héél erg weinig geroddeld over medebewoners. Alleen wat over nominaties, maar verder bijzonder weinig. En dat is NIET BEST!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef Jappie het volgende:
Het zou leuk zijn als Marcel nu tegenover Jeroen uit de school klapt en zijn ergernis over Janine uit zou spreken...ik ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren omdat hij met Jeroen niet weet wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Wie wel?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn kijkt liever niet naar Janine.
Marcia is al Mars!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me dat toch niet zo voorstellen:
Jeroen tegen Marcel: "Zeg Mars.... zullen we weer samen lekker in bad gaan"
Marcel: "ja, leuk joh. Doen we."
Laatst ook al. Etiënne tegen Egbert die ging douchen :"Ja ik kom er zo aan hoor."quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef Kinga het volgende:
Gaat de gong vandaag niet?
Amen.quote:
4quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef Shirley het volgende:
Welke camera is Tijn? Ik kan hem niet vinden...
Nou, hèhè, dat had ik dus ook, vind het raar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
4quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:03 schreef Shirley het volgende:
Welke camera is Tijn? Ik kan hem niet vinden...
Gaat nog wel komen denk ik, iedereen wil zijn plaats veilig hebben gesteld en daarom niet roddelen want dat kan je benadelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er wordt eigenlijk nog héél erg weinig geroddeld over medebewoners. Alleen wat over nominaties, maar verder bijzonder weinig. En dat is NIET BEST!!
Omdat ik zo weg ga even snel scanman's post gebruiken.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die willen dat Egbert erin blijft, zullen massaal smssen. De drang om hem uit het huis te werken zal toch minder zijn... en dus ook minder mensen die de moeite zullen nemen om 'NEE' te smssen. Denk ik tenminste. Zo werkte dat met Rob ook vorig jaar en heeft hem er doorheen gesleept.
Komt nog wel...het is nu nog steeds aftasten en ze zijn allemaal nog behoorlijk op hun hoede.....er moeten eerst wat klappen vallen .... lees: "exits" en dan komt het circus vanzelf als vanouds op gang.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er wordt eigenlijk nog héél erg weinig geroddeld over medebewoners. Alleen wat over nominaties, maar verder bijzonder weinig. En dat is NIET BEST!!
Kom op. 23, een vaste baan en dan thuis wonen.quote:
Komt nog wel. Geloof maar dat ze genoeg onuitgesproken ergernisjes hebben inmiddels.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat gebeurt altijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Komt nog wel...het is nu nog steeds aftasten en ze zijn allemaal nog behoorlijk op hun hoede.....er moeten eerst wat klappen vallen .... lees: "exits" en dan komt het circus vanzelf als vanouds op gang.
Maar niet voor Jeroen. Voor Jeroen is Marcel Marsquote:
Nou volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef Kinga het volgende:
Rik en tijn wonen toch ook thuis, vertelde rik vanavond nog...
Dus? Ik ben ook bijna 23, heb al 3 jaar een vaste baan en woon ook nog thuis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kom op. 23, een vaste baan en dan thuis wonen.
Toen kwam iemand met het voorbeeld dat iemand in de kroeg tegen zijn vriend zegt: "Ik moet even naar de WC. Ga je mee?"quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laatst ook al. Etiënne tegen Egbert die ging douchen :"Ja ik kom er zo aan hoor."
Wat is dat toch, dat dwangmatig samendouchen.
quote:
GMTAquote:
Ze hebben ook een tijdje samen gewoond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef Kinga het volgende:
Rik en tijn wonen toch ook thuis, vertelde rik vanavond nog...
Toch wel...ze hebben een tijdje uit huis gewoond maar zijn nu weer allebei terug op het ouderlijk nest.quote:
Dat doen de zusjes alquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen kwam iemand met het voorbeeld dat iemand in de kroeg tegen zijn vriend zegt: "Ik moet even naar de WC. Ga je mee?"
Ja en? Bestaat er een vaste regel voor hoe je het volgens de maatschappij wél moet dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Rica gebruikte twéé puntjes aan het einde van de zin. Vond ik toch nét wat sterker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gert dacht het ook....maar ja...die is dan weer zo dom om het anders te formuleren...
Inbrengen? Bij wie?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind trouwens het inbrengen van een zonnebank belachelijk, geen woorden voor![]()
Is voor de vitamine h, k , z of n ...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind trouwens het inbrengen van een zonnebank belachelijk, geen woorden voor![]()
* snel afdoet *quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef schatje het volgende:
Welke man hier draagt van die leren polsbanden?
nvm zie het alquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef schatje het volgende:
Echt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Rica gebruikte twéé puntjes aan het einde van de zin. Vond ik toch nét wat sterker.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef schatje het volgende:
whatever, na een paar dagen bb geeft bb al toe aan een zonnebank, over een week hebben ze een tuin en over 3 weken tuin met jacuzziquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Inbrengen? Bij wie?
Wat maakt een zonnebank nou uit? Hebben ze tenminste wat UV licht.
quote:
Ze doen zich dommer voor dan dat ze zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef natronic het volgende:
de zusjes mogen dan wel geschift zijn, maar ik vind het wel grappig om naar te kijken
Daar heeft Marcia al 6 jaar iets mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef anneja het volgende:
Egbert: 'Floris is wel een aardige jongen maar niet voor mijn dochter'
Wie de fuk is Floris nou weer?
Ik dacht dat ie Tijn aan het pesten was?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die dooie op de bank, wat bedoelde egbert daarmee?
Goed man. In principe is je leven al helemaal uitgestipeld. Fijn voor je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook 23 met een vaste baan en ja ik woon ook thuis...![]()
Maar je moet eens weten hoeveel geld ik zo uitspaar muhahaha.
idd. Sparen is een goede investeringquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook 23 met een vaste baan en ja ik woon ook thuis...![]()
Maar je moet eens weten hoeveel geld ik zo uitspaar muhahaha.
Ok, ontopic weer!
Agree.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze doen zich dommer voor dan dat ze zijn.
Tijd om te breken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft Marcia al 6 jaar iets mee.
Precies!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd. Sparen is een goede investering![]()
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou pas leuke beelden opleveren! Rik die een zonnebank bij Etienne inbrengt.
Die 2 meiden zijn slimmer als jij denktquote:
Heeft ze een maandje gedaan, maar toch weer terug bij elkaar. Marcia is een braaf meisje volgens mij.quote:
Een labiele loser met een bijstandsuitkering dus. Daar zijn papa's dol op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef avonne het volgende:
Floris (de vriend van Marcia) is niet zo okee. Egberts uitleg: "Als Marcia niet voor hem zorgt, kan hij niet voor zich zelf zorgen"
Ze krijgen geen tuin en dit is dus de eerste BB echt zonder contact met de buitenwereld. Geen schreeuwers meer, geen vliegtuigjes, geen briefjes en boodschappen over het hek gegooid. Ze hebben zelfs geen ramen. Dat is vrij pittig imo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
whatever, na een paar dagen bb geeft bb al toe aan een zonnebank, over een week hebben ze een tuin en over 3 weken tuin met jacuzzi![]()
Ik heb ook moeite om een relatie uit te makenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft ze een maandje gedaan, maar toch weer terug bij elkaar. Marcia is een braaf meisje volgens mij.
hahha geheime missie van BB.... ze moeten zich als domme blondjes gedragenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze doen zich dommer voor dan dat ze zijn.
Als het maar liefde is toch...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Een labiele loser met een bijstandsuitkering dus. Daar zijn papa's dol op.![]()
Spreken wss ook beter ABN dan henk.jansenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die 2 meiden zijn slimmer als jij denkt
piemelpap![]()
pfff...woonde zelf tot m'n 28e thuis en had ook vaste baan... nix mis mee... Niet iedereen is hetzelfde en voldoet aan "jouw normen"...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja ik zag ook al gelijk het een en ander voor me.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat zou pas leuke beelden opleveren! Rik die een zonnebank bij Etienne inbrengt.
...hahahahquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Woordenteller
Janine: 389.329
Jeroen: 4
Marcel: 2
Uhuh, tuuurlijk.quote:
Maar voor hoelang?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze krijgen geen tuin en dit is dus de eerste BB echt zonder contact met de buitenwereld. Geen schreeuwers meer, geen vliegtuigjes, geen briefjes en boodschappen over het hek gegooid. Ze hebben zelfs geen ramen. Dat is vrij pittig imo.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Woordenteller
Ik ben om.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
Echt, die zusjes gedragen zich alsof ze 14 zijn.
Dat zijn dan de enige 2 woorden van Marcel vandaagquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Woordenteller
Beter een goede opmerking dan een afkortingquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef AliceD het volgende:
[..]
Spreken wss ook beter ABN dan henk.jansen![]()
Nou, ik word flink geirriteerd door die hyper muizenstemmetjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben om.![]()
Dat kinderlijke enthousiasme werkt toch wel vrolijkmakend.
Tot eind december.quote:
Hahaha, en wat waren die 2 welgetelde woorden dan....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zijn dan de enige 2 woorden van Marcel vandaag![]()
Laat ik ze net gemist hebben...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hahaha, en wat waren die 2 welgetelde woorden dan....
Is op z'n minst zéér vreemd te noemen ja. Als vader wil je toch wel graag een vaste vriend voor je dochter. En dat lijkt toch wel aan de orde te zijn. Maar ja, hij is niet rijk natuulijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, tuuurlijk.
Overigens vind ik het wél idioot om de vriend van je dochter na zes jaar nog stééds niet te accepteren. Ook al is het in jouw ogen nog zo'n sukkel.
Waarom staat die tuin dan geheel ingericht te wachten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Tot eind december.
of hoelang het ook mag duren
Ik leer heel snel en geef me ook bloot in de naam van geen nicknamequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef AliceD het volgende:
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Beter een goede opmerking dan een afkorting![]()
[/quote
Maar je leert snel![]()
![]()
Ik kan die Monique niet verdragen, maar Sabrina mag nog even blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, ik word flink geirriteerd door die hyper muizenstemmetjes.
.quote:
Ik weet nog steeds neit wie wie is. Ik kan ze niet uit mekaar houden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan die Monique niet verdragen, maar Sabrina mag nog even blijven.
lolquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef BB-King het volgende:
Kan Eggbert z'n hoofd niet poederen?
Word telkens verblind door de weerkaatsende weerspiegeling.
Monique staat nu af te wassen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds neit wie wie is. Ik kan ze niet uit mekaar houden.
Tips voor Talpaquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef BB-King het volgende:
Kan Eggbert z'n hoofd niet poederen?
Word telkens verblind door de weerkaatsende weerspiegeling.
dat dacht ik eerst ook ....maar ik vraag me af of je zoveel domheid kan spelen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef natronic het volgende:
kan bijna niet geloven dat de zusjes DD echt zo zijn. Het zou me niet verbazen als dit alllemaal opgezet is
Oooow dat verklaart dat ze nu niet aan het ontbijt zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:29 schreef Tazmaniac het volgende:
De bewoners kregen volgens mij een bericht met de boodschap: Het is even na middernacht
Zelfkennis siert een mens...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Sabrina is keihard rondgedraaid op een stoel en klaagt over misselijkheid. Even later staat ze wat te drinken en zegt : "Ach zo ziek kan ik niet worden, zoveel hersenen heb ik niet."
Er komt geen tuin. Ik vertrouw Hummie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom staat die tuin dan geheel ingericht te wachten?
your point being??quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oooow dat verklaart dat ze nu niet aan het ontbijt zitten.
Er is dus toch wel enigzins een tijdsaanduiding![]()
![]()
Moet haast wel... ze spreken iig aardig ABNquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook ....maar ik vraag me af of je zoveel domheid kan spelen!
of ze kunnen heel goed acteren!
Geloof me nou maar, ze zijn echt niet achterlijk. Anders kun je ook geen kinderen opvoeden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook ....maar ik vraag me af of je zoveel domheid kan spelen!
of ze kunnen heel goed acteren!
Redactie is zeker bang dat ze er morgen niet fris genoeg bij zullen zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Op de tv een boodschap "het is na middernacht, slaap lekker"
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds neit wie wie is. Ik kan ze niet uit mekaar houden.
t Gaat 'm waarschijnlijk niet rap genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft het toenadering zoeken tot meisjes/ vrouwen geloof ik een beetje opgegeven sinds vandaag.
beter als ik of beter dan ik ?...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef natronic het volgende:
[..]
Moet haast wel... ze spreken iig aardig ABN
Proestquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef schatje het volgende:
De zusjes zijn briljant en mogen van mij nog wel een tijdje blijven. Ze geven echt kleur aan deze editie van BB.
Die met meest irritante stem is Moniquequote:
Volgens mij is tie ziek, of ziet hij er altijd zo verlept uit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef schatje het volgende:
Rik zit er echt bah bij op die bank.
Jij hebt soms rare opvattingen over bepaalde dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ze zijn echt niet achterlijk. Anders kun je ook geen kinderen opvoeden.
Lijkt me duidelijk! Ze zijn bij vlagen hilarisch!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:32 schreef schatje het volgende:
De zusjes zijn briljant en mogen van mij nog wel een tijdje blijven. Ze geven echt kleur aan deze editie van BB.
Ik denk dat het in de loop der jaren gecultiveerd is. Familie en vrienden vinden het grappig, dus gaan ze er vol overgave mee door.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef natronic het volgende:
kan bijna niet geloven dat de zusjes DD echt zo zijn. Het zou me niet verbazen als dit alllemaal opgezet is
Je moet ze niet proberen te snappen. Dat lukt toch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef Shirley het volgende:
Ze had een brandende trut en dat ding trok in d'r flamoes?
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij is tie ziek, of ziet hij er altijd zo verlept uit?
Hij is moe...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij is tie ziek, of ziet hij er altijd zo verlept uit?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Er komt geen tuin. Ik vertrouw Hummie.![]()
Ja haha... dat ze een brandende kut hadquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Proest
Van mij mogen ze ook blijven hoorook dit verhaal over dat bungee jumpen is weer super
Volgens mij snap jij t punt niet helemaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij hebt soms rare opvattingen over bepaalde dingen.
Dat ze kinderen hebben wil niet zeggen dat ze dan meteen slim zijn hoor.
Humor is een individuele beleving, dat blijkt maar weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:35 schreef natronic het volgende:
ik kom niet meer bij... vind ze met de minuut grappiger worden
Dan had jij je zin anders moeten formuleren, want zo kwam het over op mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij t punt niet helemaal.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan had jij je zin anders moeten formuleren, want zo kwam het over op mij.
Volgens mij (weet het niet zeker) heeft Sabrina oorbellen en Monique nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Argentina is Monique toch?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Humor is een individuele beleving, dat blijkt maar weer
Nee, je moet gewoon niet zo stom posten!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:38 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je moet gewoon nadenken voordat je wat zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |