Nee hoor, ik had hem bewerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teering...die zonnebank is levensgevaarlijk...
Uit de huidige bewoners ook niet echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar er kwam geen zinnig woord uit
Heb het in het roel SC topic ook veranderd geloof ik. Klopte idd niet helemaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
Sorry, dit kan ik niet voorbij laten gaan
[..]
Duh... ik niet! Ik vond haar behoorlijk stoer
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Bij mij ook... en dan is het al helemaal moeilijk om tv te kijen, streams te volgen, te Fok!ken en op msn te praten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef toxikon het volgende:
grr mn streams lopen telkens vast
Zo jammer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen en Marcel lullen lekker mee met Janine... ze zijn gewoon bang voor d'r grote bek.![]()
Die monique is altijd zo in gedachten...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2708144.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
is dat mogelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die monique is altijd zo in gedachten...
Janine moet fijn ophouden met dat overdrijven de hele tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
In ONM zit 1 donker persoon (Janine is daar stand-in geweest), en in GTST maar 2 donkere personen. Janine vindt het "genant" weinig.
Ze baalt ervan dat ze vanwege haar kleur relatief weinig werk kan krijgen, vergeleken met blanke meisjes. (in reclame, tv e.d.)
Zeik niet over MIJN Moniquequote:
Denk dat het allemaal best wel meevalt wat werk voor negers betreft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef anneja het volgende:
Nou, ik vind dat Janine daar best een punt heeft.
Kom nou toch...als iemand tegen haar zegt dat ze er "fantaaastisch" uit ziet, dan zou ze toch gelijk al moeten weten dat ze met een oplichter te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef anneja het volgende:
Nou, ik vind dat Janine daar best een punt heeft.
Volgensmij heeft Egbert een grotere kans bij haar.quote:
Dan ze moet gaan naar waar haar kleur wel gewaardeert wordtquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef avonne het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom nou toch...als iemand tegen haar zegt dat ze er "fantaaastisch" uit ziet, dan zou ze toch gelijk al moeten weten dat ze met een oplichter te maken heeft.![]()
Das waarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Egbert een grotere kans bij haar.
Als hij er maandag niet uitvliegt natuurlijk.
Fresh Prince of Bell Air en de Cosby Show dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.
Verrek, dat is idd ook een negerin. Was me nooit opgevallen.quote:
Topquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
Jappie, deze is bewerkt hoor.
[afbeelding]
En waar zou dat zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet gaan naar waar haar kleur wel gewaardeert wordt![]()
is niet te zienquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Gert het volgende:
Jappie, deze is bewerkt hoor.
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat er in de Jackson 5 geen blanke zaten. Ja later pas 1, maar toen was het succes al afgelopen.
Kijk dat bedoel ik, dank je schatquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Fresh Prince of Bell Air en de Cosby Show dan?
hmm maakt niet uit, ik loop al een tijdje te klooien met streaming vids, mijn codecs zijn niet best denk ik, op mijn andere pc heb ik nul problemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:39 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Doen het altijd bij mij.
Geen wonder dat hij niet slaapt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef rubstar het volgende:
lekker bakkie koffie om 23:45.. die Egbert is helemaal gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |