Ik heb ze vaak genoeg horen praten over het nomineren van Tanja. Joost wilde het zeker gaan doen op een gegeven moment. Als ze dat vantevoren verboden was, dan waren die discussies er niet geweest. Ik denk gewoon dat niemand het durfde omdat ze dachten dat ze dan de kijkers tegen zich in het harnas zouden jagen. Dat was volgens mij de enige reden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]. Een bevalling kun je wel vaker meemaken. Ze mochten haar gewoon niet eruit stemmen, dat is toch duidelijk. Ze werd bovendien angstvallig in het huis gehouden door Hummie door haar allerlei dingen te beloven, geld enzo. Daarbij kwam ook nog dat er ontzettend reclame gemaakt was met ;"de eerste BB baby". Tja dan moet hij/zij daar wel geboren worden. Het is ook niet gek dat Tanja daarna snel uit huis was. Roel gaat hier natuurlijk niet inhoudelijk op reageren omdat er een contract is met Hummie. Simpel as that.
Ik blijf ervan overtuigd dat Hummie het programma precies zo stuurt als ze wil. Die bevalling moest-en-zou in het BB huis. Waarom krijgt Tanja anders een dot geld als ze zou blijven?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak genoeg horen praten over het nomineren van Tanja. Joost wilde het zeker gaan doen op een gegeven moment. Als ze dat vantevoren verboden was, dan waren die discussies er niet geweest. Ik denk gewoon dat niemand het durfde omdat ze dachten dat ze dan de kijkers tegen zich in het harnas zouden jagen. Dat was volgens mij de enige reden.
edit: ik lees nu dat Roel al geantwoord had op die vraag. Beetje overbodige post dus. Wel een handige tvp.
De meerderheid ergerde zich hier namelijk nogal aan Tanja, dus vandaar dat ik het nogal grof vind dat ze haar erin hielden. [zo leek het] Big Brother is ten slotte een programma waarbij de kijker beslist en de meeste stemmen gelden. Maar je mocht dus wel op haar stemmen? Ach ze vloog er toch snel uit dus zo erg was het niet. De baby was wel even leuke tv natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
nee hoor...ze vroegen zelfs een keer van wil je tanja er niet uitstemmen...mocht gewoon...was zelf bang dat tanja misschien als sympathiek werd gebracht naar buiten, of dat mensen haar erin wilden hebben...
ja ja ja ...DIE was...onee IS en blijft goedquote:
LOL die eerste....dat was geweldig!! Met dat bijna pissen op bed en in baby kamerquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk wilde Hummie dat ze erin zou blijven. En ze was ook niet weggestemd als ze wel een keer was genomineerd. Ik meen me te herinneren dat ze tijdens de laatste exit (toen ze er vrijwillig ook al uitging) bovenaan stond zelfs. Maar de bewoners konden haar gewoon nomineren, zonder twijfel. Hummie hield er denk ik ook rekening mee dat niemand het zou durven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik blijf ervan overtuigd dat Hummie het programma precies zo stuurt als ze wil. Die bevalling moest-en-zou in het BB huis. Waarom krijgt Tanja anders een dot geld als ze zou blijven?
Ik ga ook pitten dan maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Roel gaat slapen.
Moet ook werken morgen, net als wij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef ThaSandman het volgende:
Roel gaat slapen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieske moet zich hier registreren.
Nee is een echte.quote:
Nee, hij ging pissen in de tuin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij probeerde toch ook op bed te plassen, omdat hij dacht op de wc te zijn?
De echte had zich al eerder aangemeldt, onder een andere naamquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee is een echte.
Of goeie fake.
Ik wou het niet zeggen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
Roel
jij bent echt tof, zou wel es samen met jou willen feesten
Nee, hij sloeg het bed open om daarna zijn broek te openen, Tanja duwde 'm toen richting pleequote:
Weet je, ik twijfel nog steeds. Roel lijkt me niet dom, maar gisteren schreef 'hij' wel hout met een D.quote:
Hij is echt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De echte had zich al eerder aangemeldt, onder een andere naam
Ik begin met terugwerkende kracht te twijfelen....quote:
Gek genoeg is er geen surinamer op het Surinameplein te bekennen. Overigens is het een hork van een rotonde als je niet bekend bent in Amsterdam en bijna nooit auto rijdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:00 schreef BorTheWolf het volgende:
hehehe Janine woont vlak bij het Surinamerplein (geen rasistiche opmerking hoor ben geen E10)
Als het zo is, heeft hij ons goed tepakken..quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je, ik twijfel nog steeds. Roel lijkt me niet dom, maar gisteren schreef 'hij' wel hout met een D.
Was wel heel apart om te lezen. Kan het geen clone van LS zijn ?
Oh oké. My bad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, hij sloeg het bed open om daarna zijn broek te openen, Tanja duwde 'm toen richting plee
Ik ken de rontonde! Athans wat het moet voorstellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gek genoeg is er geen surinamer op het Surinameplein te bekennen. Overigens is het een hork van een rotonde als je niet bekend bent in Amsterdam en bijna nooit auto rijdt
dat was eerst zijn nickquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
maarre... demachinist was toch ook Roel? Of was dat wel een nepperd?
Hij had wel antwoord op mijn vraag: Fiat Barchetta....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je, ik twijfel nog steeds. Roel lijkt me niet dom, maar gisteren schreef 'hij' wel hout met een D.
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Roel was toch degene die agressief werd als hem iets overkwam ?
Kraker toch te lui om te werken en 20 blowtjes draaide in het dagelijkse leven ?
Dus? Die site is algemeen bekend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef BB-King het volgende:
roeland303 is zeker weten de echte hoor
Hij gaf me gisteren de url van de site van z'n muzieksamples.
een andere verklaring kan zijn ..dat hij zei dat hij al 40 uur wakker was...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij had wel antwoord op mijn vraag: Fiat Barchetta....
Hij had het ook met Kribbet over wiet en kennis van zaken etc...
Alleen zou ik idd LS ook niet onderschatten![]()
Op zondag 27 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
*Weet je, ik twijfel nog steeds. Roel lijkt me niet dom, maar gisteren schreef 'hij' wel hout met een D.
Was wel heel apart om te lezen. Kan het geen clone van LS zijn ?*
Bijna wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Roel was toch degene die agressief werd als hem iets overkwam ?
Kraker toch te lui om te werken en 20 blowtjes draaide in het dagelijkse leven ?
Al zou het Roel niet zijn dan is het nog steeds een aardige mede-FOK!ker dus het kan ook nooit LS zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij had wel antwoord op mijn vraag: Fiat Barchetta....
Hij had het ook met Kribbet over wiet en kennis van zaken etc...
Alleen zou ik idd LS ook niet onderschatten
http://forum.fok.nl/user/history/156715quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:36 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Waar staat de andere discussie van roel?
Ik dank uquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/156715
ik krijg net een email van LS dat hij niet met een kloon op fok zit dat had hij flugel beloofdquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij je inlaat met zulke figurenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik krijg net een email van LS dat hij niet met een kloon op fok zit dat had hij flugel beloofd
Had jij 'em al in je favorieten staan dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus? Die site is algemeen bekend.
Dat niet neequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Had jij 'em al in je favorieten staan dan?![]()
Linda????quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
Roel
jij bent echt tof, zou wel es samen met jou willen feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |