Morgen weten we meer, ik ben bang weet het niet zeker, drank en te hard rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja zelfs als je er niets aan kunt doen is 't klote om 2 nonnen dood in de sloot te zien liggen die je even daarvoor nog al zwaaiend ingehaald hebben.![]()
Drank en achter de PC is al een slechte combinatie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef newsman het volgende:
[..]
Morgen weten we meer, ik ben bang weet het niet zeker, drank en te hard rijden.
Dat verklaart mijn gedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Drank en achter de PC is al een slechte combinatie.![]()
Oke, modje ik heb een fout gemaakt in de TT, zouden jullie, fietspad willen veranderen naar Zebrapad, mijn fout ,ik was te snel, dus please help ffquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zou nog graag de TT zien als Bejaarden doodgereden op zebrapad
Wat dacht je van een Pc en medicijnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Drank en achter de PC is al een slechte combinatie.![]()
Vraag om aanpassing geplaatst bij de modjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Oke, modje ik heb een fout gemaakt in de TT, zouden jullie, fietspad willen veranderen naar Zebrapad, mijn fout ,ik was te snel, dus please help ff![]()
Hartelijk dank Newsman.
Het kan zoveel erger en zoveel jonger...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja mijn droom: samen met mijn geliefde op mijn oude dag zomaar even aangereden worden op een zebrapad. romantiek ten top! als het een beetje meezit worden we tegelijkertijd nog met een thoraxmachine behandeld...
Watwatwaaaat? Bagatelliseer jij de Holocaust?!?!?!EINZquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef Taurus het volgende:
[quote]Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef Kinz het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat 2 kids van onder de 12 nog een héél leven voor de boeg hebben. Mensen ná 75 hebben in principe álles al meegemaakt.
Hoedanook, érg tragisch maar ja.
[/quoteWat is dit nou voor 'n belachelijke vergelijking?
Er zijn helemaal geen 2 kids in gevaar geweest, er is 'n bejaard stel overleden, en dat is triest.
De tweede wereld oorlog was ook erger, maar dat doet er nu even niet toe lijkt mij, toch?![]()
Oksel? een 12 jarige die een uur in de wind stinkt, en de hele dag op zijn Nintendo super mario zit te spelen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:28 schreef Oksel het volgende:
Die kassandraatjuh..16 jarig VMBO kutje ofzo?
Alles beter dan WoWquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Oksel? een 12 jarige die een uur in de wind stinkt, en de hele dag op zijn Nintendo super mario zit te spelen?
Nee, de weg is wit en daar hebben ze voor 95% zwarte verf opgekalkt, behalve bij zebrapaden, daar laten ze wat wit asfalt onbehandeld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
Ik raak 't echt kwijt nu.De weg is al zwart toch?
![]()
Er wordt niet specifiek hardere gereden dan voor of na het zebrapad, dus het lijkt me onzin. Wel moeten zebrapaden duidelijk worden aangegeven en moet je (hoe raar het ook klinkt) als voetganger er niet blindelings vanuit gaan dat zodra jij een voet op dat pad zet, het hele verkeer om jou draait, je zult altijd moeten blijven kijken en in moeten schatten of de automobilisten wel of niet stoppen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Watwatwaaaat? Bagatelliseer jij de Holocaust?!?!?!EINZ
En ot: tja, kutbericht...verschrikkelijk. Onverwachts? Nee, gezien hoe vaak horken van automobilisten zebrapaden negeren, stelselmatig. Laten ze dáár eens gaan flitsen.
Van deze kant uit , mijn oprechte deelneming.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:08 schreef dutch-debs het volgende:
Deze twee "bejaarden"waren inderdaad een echtpaar, getrouwd toen de bewuste dame 40 jaar was.
Het was een verschrikkelijk lief stel, en stonden voor iedereen klaar.
Sterker nog, afgelopen vrijdag -twee dagen voor het ongeluk- heeft de dame in kwestie mijn huwelijksakte ondertekend, als tante van mijn man - de enige overgebleven familie na een aantal tragische sterfgevallen-.
Het was een dame die volop in het leven stond nog geen versleten oudje was- iedere week actief op de tennisbaan was (evenals haar man van 95 tot een jaar geleden)...
Wij zijn kapot, wil je meer lezen over de tragiek hier of wil je weten hoe wij ons voelen
www.freewebs.com/rikendebsgaantrouwen
Ook mijn medeleven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:22 schreef dutch-debs het volgende:
Dank je wel, dat hebben we nodig....
Rare week, aanstaande vrijdag zal de (voor een heel aantal mensen hier) nutteloze bejaarden- en voor ons zo verschrikkelijk lieve mensen- uitvaart plaatsvinden.
om 3 uur, precies een week nadat ze onze huwelijkakte heeft getekend...
Ga jezelf schamen... over de dood van twee mensen behoor je geen grapjes te maken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:31 schreef Refragmental het volgende:
Dit topic zit wel erg vol met aanstellers die niet eens tegen een grapje kunnen
Haal die paal uit je reet een wees eens niet zo serieus... stelletje aanstellers!!!
Tenzij het Marokkanen waren. Dan valt het alleen maar aan te moedigen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef buitenbeentje het volgende:
Mensen die dood worden gereden is nooit leuk, of ze nou kleuters of bejaarden zijn, of daar ergens tussen in.![]()
Meen je dit? Is je broertje nu dood, heb je zelf reanimatie e.d. uitgevoerd? Of was het te laat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:38 schreef Oksel het volgende:
Overigens is mijn eigen broertje van 11 doodgereden voor mijn ogen.. Geloof me, een kind dat overlijdt heeft op veel meer mensen een veel grotere impact dan een oudje van 95.. Ik kan er niet echt warm of koud van worden als ik dit lees. Deze mensen hebben geleefd, genoten en waren oud.
Wat een flauwe opmerking.. alsof ze allemaal zo slecht zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenzij het Marokkanen waren. Dan valt het alleen maar aan te moedigen.²
Wat snap je niet aan het woord "doodgereden"?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meen je dit? Is je broertje nu dood, heb je zelf reanimatie e.d. uitgevoerd? Of was het te laat?²
Was sarcastisch bedoeld, ik ben zelf Marokkaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:18 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Wat een flauwe opmerking.. alsof ze allemaal zo slecht zijn![]()
Hmm okee.. wou al zeggen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoeld, ik ben zelf Marokkaan.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |