Hoodooquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:33 schreef Bog het volgende:
[..]
ik vind invincible juist het minste nummer van blackholes
hoodoo daarentegen![]()
![]()
Hoodooquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoodoo. Zelfs Soldier's Poem is nog beter
.
Eix! Waar heb jij rondgehangen! Maargoed ik vind Hoodoo niksquote:
In mijn lurkershol.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eix! Waar heb jij rondgehangen! Maargoed ik vind Hoodoo niks.
oh jij bent er zo eentjequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoodoo. Zelfs Soldier's Poem is nog beter
.
Moeilijk? Het hele nummer slaat nergens opquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:00 schreef Bog het volgende:
[..]
oh jij bent er zo eentje![]()
als t een beetje te moeilijk wordt haak je af![]()
Wees blij dat hij niet naar Toppertje en dat soort herrie luistertquote:edit: en trouwens, 15 jaar, dan mag je nog geen muzikale mening hebben![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef Innuendo het volgende:
Ik wil een Muse cover van Toppertje!!!
Maar even serieus.. Hoodoo slaat wel ergens op! Het is gewoon even een nummer.. tsja, wat je vaker moet horen denk ik.
Zeg volgende maand is het al zver he? (Klinkt wel weer wat dichterbij)
WAT IS ER MIS MET TOPPERTJEquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:41 schreef rena het volgende:
[..]
Moeilijk? Het hele nummer slaat nergens op![]()
[..]
hij wijkt alleen af van de standaard intro couplet couplet refrein couplet refrein break couplet zachtjes refrein refrein refrein refrein refrein en refrein outro - structuur
ik vind hem denk ik het beste nummer op blackholes, dus hij slaat sowieso wel ergens op, alleen "voel" je em niet, knowwhatimsayin..ofoz
Wees blij dat hij niet naar Toppertje en dat soort herrie luistert![]()
Waarom zou ik als Muse-fan in godsnaam iets over Coldplay moeten weten. Toegegeven, daar had ik ook fan van kunnen zijn, maar dat is helemaal geen issue, in dit topic. De landstreek is idd vrij groot en het MOET ook niet over Muse gaan, maar dat was ook wat ik me afvroeg. 'Zou het of zou het niet'. Ik wilde eens afwijken van het geëmmer over het aankomend concert ('ik heb er al zin in' 'nog maar zoveel dagen') en de zoveelste discussie over welke nummers op BHAR nu het beste zijn (hoewel ik best nog eens wil zeggen dat ik Hoodoo één van de sterkste nummers op de plaat vind)..quote:Dat weet ik heus wel pik.
In de tekst staat niets over Teignmouth, wel over Devon.
Dus waarom zou het over Muse gaan??
Misschien gaat wel over Coldplay, die komen uit dezelfde streek.
Know your trivia.
Als het van Meneer de Megalomaan (is die naam toeval ?quote:Moeilijk? Het hele nummer slaat nergens op
Het begin lijkt te gaan over iemand (een meisje/vrouw) die hij (hoewel ik niet denk dat het autobiografisch is) in zijn leven wilt en voor zich weet te winnen. Met z'n 2en lijken ze te vluchten, zoals vrij letterlijk gezegd wordt. Te vluchten voor weetikwat, de rest, de wereld, het algemeen gevoel van onbehagen, 2 kutlevens, het kan vanalles zijn.quote:Come into my life
Regress into a dream
We will hide
And build a new reality
Draw another picture
Of a life you could have had
Follow your instincts
And choose the other path
You should never be afraid
You're protected
From trouble and pain
Why, why is this a crisis
In your eyes again
Come to be
How did it come to be
Tied to a railroad
No love to set us free
Watch our souls fade away
And our bodies crumbling
Don't be afraid
I will take the blow for you
And I've had recurring nightmares
That I was loved for who I am
And missed the opportunity
To be a better man
ik denk dat je pik iets anders moet interperteren, meer in de richting van: eeey ouwe pik alles lekkah, nog geneukt gister of wat...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:59 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Waarom zou ik als Muse-fan in godsnaam iets over Coldplay moeten weten. Toegegeven, daar had ik ook fan van kunnen zijn, maar dat is helemaal geen issue, in dit topic. De landstreek is idd vrij groot en het MOET ook niet over Muse gaan, maar dat was ook wat ik me afvroeg. 'Zou het of zou het niet'. Ik wilde eens afwijken van het geëmmer over het aankomend concert ('ik heb er al zin in' 'nog maar zoveel dagen') en de zoveelste discussie over welke nummers op BHAR nu het beste zijn (hoewel ik best nog eens wil zeggen dat ik Hoodoo één van de sterkste nummers op de plaat vind)..
Maar als je hier een leuke discussie wilt starten of enigzins de diepte in wilt gaan ben je blijkbaar een pik. Ik had al de indruk gekregen dat je vrij snel op je teentjes getrapt was als iemands beeld van Muse niet strookte met het jouwe, maar dat je nu al begint te schelden wanneer iemand het topic de andere kant mee wilt opnemen bewijst onomstotelijk dat je één van de meest matige leden bent in dit topic. Ik schaam me ervoor tot de zelfde fanbase als jij te behoren, en dat is erg gemeend.
Hahaha schitterend! Ja zo had ik het nog niet bekeken en misschien heb je wel gelijk. Als het zo is neem ik uiteraard alles terug en bied ik m'n excuses aan, hoewel ik het nog steeds wel geen ideale aanspreekvorm vindquote:ik denk dat je pik iets anders moet interperteren, meer in de richting van: eeey ouwe pik alles lekkah, nog geneukt gister of wat...
denk ik
Zielig hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:24 schreef TheArowana het volgende:
Dat stuk over Hoodoo was ook helemaal niet tegen jouw bedoeld. Als je zelf eens had leren lezen, had je wel gezien dat de quote waar ik op reageerde helemaal niet van jou was, maar van iemand anders. Maarja, voor een megalomaan is het misschien heel logisch jezelf aangesproken te voelen wanneer ik direct op de woorden van iemand anders reageer![]()
En met de Hoodoo-lui ben ik nu ook in discussie. Althans, de eerste stap is gezet, dus waarom je suggereert dat ik nog maar eens met hen in discussie moet gaan is me een raadsel. Heb je zelf enig idee waarom je dat soort dingen eigenlijk zegt?
Op mijn vraag reageerde je in eerste instantie vrij vreemd, door een wikipedia linkje naar 'Teignmouth' te geven. Om wat aan te geven? Dat het inderdaad in Devon ligt? In mijn ogen gaf je hiermee niet echt aan te weten waar Teignmouth ligt, dus dat plant ik ligtelijk verbaasd (ik ging er wel vanuit dat je je trivia kende, vandaar de '' in mijn volgende post). Maar ondanks de verder compleet onschuldige aard daarvan krijg ik het woord 'pik' naar m'n hoofd.
JIJ mag dat geen erg scheldwoord vinden, maar dan heb JIJ geen mensenkennis vriend, want blijkbaar ga je ervan uit dat iedereen zich even hartelijk op de dijen klapt en even grinnikt wanneer hij voor pik wordt uitgemaakt. Nu kan ik je wel vertellen dat dat zeker niet het geval is. En ik ben zelf dan ook van mening dat niemand zoiets hoort te pikken, dat deed ik niet en ik zou het een volgende keer ook niet doen.
En dat gedoe dat we elkaar niet mogen. Ach, ik mocht jou niet zo, maar gaf je het voordeel van de twijfel. Er zijn wel meer mensen die ik niet mag maar ook daar ga ik heel normaal mee om. Zoals ik al zei kan je geen allemansvriend zijn en soms ligt iemand je gewoon niet zo, al is het omdat je een verkeerde indruk van iemand hebt. Maar dat voordeel van de twijfel heb je toch wel duidelijk verloren door op, voor mij, onbegreipelijke wijze op m'n reacties in te gaan. En wanneer er op mij gescholden wordt, neem ik mezelf wel serieus ja, goh, dat is nu vreemd.
[edit] Nouja, weet je, dit was iig MIJN laatste woord hierin want ik heb geen zin dit te laten escaleren want we weten allebei waar dit soort dingen op fora kunnen uitdraaien. We worden op onze vingers getikt, topic krijgt een slotje, etc etc; NIET gezellig. Dus nuja, aangezien niemand iets van dat stukje tekst van Radiohead weet, ga ik het misschien eens in het Radiohead topic proberen, want benieuwd ben ik nog wel.
Dusja, kom nog één keer terug met alles wat je hebt òf erken dat je fout zat, maar begin niet nog een keer met van die sussende woordjes. M'n schoonmoeder was daar ook heel goed in en haar kon ik daar ook wel voor wurgen, maar ik heb hier niks om mij voor te verantwoorden, door me uit te schelden ging je gewoon over de schreef, klaar.
Aaaaah, echt niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:24 schreef TheArowana het volgende:
[edit] Nouja, weet je, dit was iig MIJN laatste woord hierin want ik heb geen zin dit te laten escaleren want we weten allebei waar dit soort dingen op fora kunnen uitdraaien.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:54 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Aaaaah, echt niet?
Het is namelijk ontzéttend vermakelijk leesvoer..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Bog het volgende:
ey megalomaniac, pik je dat?
kom op, zeg er wat van
![]()
nouhoeh, kwil relluh, kenkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:51 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Zulk soort mensen kun je maar beter negeren.
Hmm ik wil met jou ook best een potje rellen hoorquote:nouhoeh, kwil relluh, kenker
hoeveel heb je er voor over?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef UncleSam het volgende:
Als er iemand nog een kaartje overheeft, ik houd me aanbevolen
Darkshines is eruit geknipt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Hmm ik wil met jou ook best een potje rellen hoor
En die setlist, nou, ik wens je succes bij het zoeken naar de setlist van dag 1. Je zult die, ben ik bang, enkel terugvinden in bootlegs. Maar ik denk dat er vrijwel geen bootlegs van te vinden zijn, aangezien dag 2 dus op dvd is uitgekomen. Rare jongen die dan nog naar een bootleg gaat luisteren, dus die zullen dus wel bijna geheel van het net verdwenen zijn.
Darkshines speelden ze iig dag 1 wel, en dag 2 niet voor zover ik weet, of zouden ze die gewoon uit de dvd geknipt hebben?
Maar waarom wil je alletwee de setlists precies hebben?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Darkshines is eruit geknipt.Staat wel op de japanse dvd versie en op youtube (natuurlijk
).
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:50 schreef Megalomaniac het volgende:
Brekend Nieuws: Matt is verloofd!!! xD
Ik denk dat die megalomaan dit gelezen heeft.quote:
Best leuk meisje en ze passen wel bij elkaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:48 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ik denk dat die megalomaan dit gelezen heeft.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |