Jij bent niet liefquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:hoe weet je dat nou? Maar serieus: ik vind die user zo irritant dat ik m wel dood kan schoppen!
Weet ik niet doe nooit iets verkeerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef senesta het volgende:
Wat heb je uitgevreten, skippy?
Ik duim meequote:Op woensdag 6 december 2006 20:21 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar dan wel met andere foto's
Maar serieus... de wond in zijn buik is goed aan het helen. Het oog daarentegen is een ander probleem. Hij heeft dat waarschijnlijk beschadigd terwijl hij nog suf was. Of hij is gevallen of hij heeft lomp gekrabd met zijn krachtige achterpoot. We zalfden al drie keer per dag, maar dat moet nu 6 keer per dag. Als er over twee weken geen verbetering is gaan ze iets doen met jodium in zijn oog... en dat schijnt echt verschrikkelijk pijn te doen. Dus duimen dat het hoornvlies zich met de hulp van 6 x zalf per dag gaat herstellen.
V.
links humorloos langharig tuig!quote:- hi-la-risch -
[ Bericht 89% gewijzigd door ijsmeis op 12-12-2006 13:26 ]
Maak dat je wegkomt! *gromt* Voordat ik mijn katten achter je aanstuur.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
links humorloos langharig tuig!![]()
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer welquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak dat je wegkomt! *gromt* Voordat ik mijn katten achter je aanstuur.
He, verdorie. Ik heb geen hondenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer wel![]()
* schenkt alvast wat melk in een kopje
poezen hebben dan ook wat twijfelachtige karaktertrekjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer wel![]()
..........
om de één of andere reden komt dit ...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He, verdorie. Ik heb geen honden.
Viespeukje eigenlijk ehquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
om de één of andere reden komt dit ...
[afbeelding]
nogal ontwapenend over.![]()
Heb ik ze weg gehaald dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Muis in huis.
Schokkende foto's ????
Ik kan me nog een omstreden topic herinneren over het verzuipen van katjes. Hoe hanteer jij de maat, ijsmeis..
Nu iemand die ouwe discussie weer oprakelt, maak ik toch ff gebruik van de gelegenheidom daar iets over te zeggen wat ik eigenlijk al langer kwijt wil.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik ze weg gehaald dan?
Zag je de katjes werkelijk worden verzopen?
Die foto's noem ik niet grappig, het 'verzuipen van katjes' was sarcastisch en grappig bedoeld. Het trok de aandacht, wat ook het doel was. Klaar.
Maar ik ga niet heel die discussie aan, die is toendertijd wel genoeg geweest en die is afgesloten.
Moet ik ze in je reet steken?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef Aoristus het volgende:
ach mens, ga bloemetjes plukken
Ik spreek niet in subschrift, slijmerdquote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef Marietje_34 het volgende:
ach eikel, ga jij gewoon lekker je bek houwen![]()
subscript is slijmen?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik spreek niet in subschrift, slijmerd
Awwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nu iemand die ouwe discussie weer oprakelt, maak ik toch ff gebruik van de gelegenheidom daar iets over te zeggen wat ik eigenlijk al langer kwijt wil.
Misschien deed ik toen jij net mod was wel een beetje lullig en/of stom, alsnog sorry daarvoor (in het kader van beter laat dan nooit) , terwijl je toch eigenlijk wel een hele leuke en goeie en toegewijdde mod voor F&F bent gebleken
![]()
Dat was het
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |