Mijn Bea heeft dat ook, is geen probleem hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 09:06 schreef Tally het volgende:
Die van mij heeft dat ook zo..
En de dierenarts heeft dr al een paar keer nagekeken en zegt dat ze er goed uit ziet..
Dus ik neem aan van wel!
Uit de F&F FAQ:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef KD-fotografie het volgende:
Even een vraagje, kan ik hier ook ergens een soort van advertentie plaatsen voor de verkoop van een slang en 2 terraria?
En de 2 terraria kun je gewoon in Vraag & Aanbod kwijtquote:Dierenhandel is NIET toegestaan, niet hier en in V&A ook niet.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef KD-fotografie het volgende:
ok, dank je wel!!
De topicstarter is een kloonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:33 schreef Gripper het volgende:
Waarom is dat topic over die poezendief gesloten? Het leek wel geloofwaardig....
quote:[quote]Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Babygirl het volgende:
Oke Qwea je bent duidelijk....
Wat mij betreft kan dit topic op slot.
Ik ben wel heel benieuwd naar de beweegredenen van TS m.b.t wel een castratie, en geen gedragsdeskundige. En nee,ik ben niet aan het zuigen. Ik vind dat TS dom bezig is. TS heeft over zich hene laten lopen door de hond, en ipv de hond weer op het goeie pad te zetten doet ze hem wegquote:Dus omdat jij je hond weg hebt gedaan,en blijkbaar mijn mening je niet aanstaat moet het topic dicht?
Tss,had hem dan niet eens geopend. Wel advies willen,maar zodra er commentaar komt de makkelijkste weg nemen
leg nou eens uit waarom je die arme frodo wel hebt laten castreren,maar niet naar een gedragstherapeut hebt gedaan.
Met als gevolg dat je nu je hond kwijt bent
Oke, ik heb hem weer open gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
Hoi, ik kom even zeiken ;
Senesta, waarom zit dat topic van die jack russel op slot? TS wil wel de lusten maar niet de lasten. TS opent een topic erover omdat het hondje niet doet wat zij wil,TS krijgt advies,gooit het in de wind en laat de hond toch castreren. Dan krijgt TS commentaar wat haar niet aanstaat en vraagt ze om een slotjeTerwijl bij mijn weten slotjes verzoeken enkel in V&A gehonoreerd worden
De post die ik klaar had toen jij hem op slot deed :
[..]
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de beweegredenen van TS m.b.t wel een castratie, en geen gedragsdeskundige. En nee,ik ben niet aan het zuigen. Ik vind dat TS dom bezig is. TS heeft over zich hene laten lopen door de hond, en ipv de hond weer op het goeie pad te zetten doet ze hem weg![]()
![]()
Ik heb niet de intentie om TS te bashenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, ik heb hem weer open gegooid.
Ik was van mening dat alles wel gezegd was.
Ik kijk het even aan![]()
Ik denk dat de kwaliteit van de mod's gewoon stukken beter is hierquote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef SHE het volgende:
F&F 'ers zijn de allerliefste
In geen enkel subforum is het FB topic zo schattig als hier![]()
Baaah leintjeuhquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een mogelijk ranzige foto geplaatst in Eigen paard deel 6 Als een van de lezers of een mod m te smerig vind, mag ie van mij ook achter een linkje. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Zet die FAQ voor vermiste dieren in een gesloten topic en voeg een linkje naar dat gesloten topic bij de huidige FAQquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan nog meer sticky's
maarrrrrrr er kan natuurlijk wel een mooi centraal topic voor komen.
Potverdikke fietsmans, dat is weer een goed idee!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet die FAQ voor vermiste dieren in een gesloten topic en voeg een linkje naar dat gesloten topic bij de huidige FAQOf je zet het op de wiki neer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |