Dat laten ze ons natuurlijk niet zien...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef Andamanen het volgende:
Hoe lang zou hij het toekijken kunnen volhouden voordat hij er tussen springt?
Als A de winnar is en van B 15000E krijgt heeft hij het max van B. Als B dat geld bij C in de kluid stopt en C bij zijn/haar vertrek bij A krijgt A nog maar 7500E van die 15000E.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:34 schreef rubstar het volgende:
[..]
maakt helemaal niet uit of je het geld aan de uiteindelijke winnaar geeft, die krijgt uiteindelijk toch alles.. als je het huis uit gaat krijg je gewoon geen reet, je moet de helft weg geven, en de andere helft blijft in je kluis
Yep ben bang (not)quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik dat bericht van de talpa site lees, moet de exitter de helft in zijn kluis achterlaten en dat is dus verloren geld. Dat wint niemand.
Gaat ie op zoek naar een sleutel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:45 schreef cpuntb het volgende:
Semmie wil streken gaan uithalen... ik blijf nog even wakker !![]()
Ze gaan onder het bed liggen in de kamer van de zusjes... gaan ze geluiden maken !quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:47 schreef Tazmaniac het volgende:
haha schitterend ik schakel net in! wat zijn tijn en sem het doen
Meteen heel dat bad leeg...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel, E10 duikt er ook bij...
Lijkt me dat de anderen ook wek spoedig zullen merken dat die 2 verdwenen zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:50 schreef Kinga het volgende:
Dalijk gaan de zusjes pas over 4 uur naar bed, zitten zij daar onder dat bed!
Hoezo twee ton? Dat snap ik niet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak maar eens een voorbeeldje. Er zal altijd ongeveer 2 ton overblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |