Ja inderdaad, zo hou je het meeste in de kluizen... heey wat slimquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo staat het er inderdaad. Dat is niet best. Het beste is dus als er steeds iemand uit gaat met weinig geld in zijn kluis!
Tijn dus![]()
of juist een rijke waardoor er meer geld in de pot komt.. die jij uiteindelijk dan mee kan nemen als je wint..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo staat het er inderdaad. Dat is niet best. Het beste is dus als er steeds iemand uit gaat met weinig geld in zijn kluis!
Tijn dus![]()
Klopt alleen niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goeie rekensom![]()
Zo lees ik het ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....de helft gaan naar een persoon naar keuze....en de andere helft blijft in de kluis van de vertrekker....zoals ik het lees
Dit gedeelte slaat mijn inziens alleen maar op het feit dat de uiteindelijke winnaar het geld uit zijn/haar "eigen" kluis mag meenemen.quote:Degene die de winnaar van Big Brother wordt, mag het geld uit zijn of haar kluis meenemen
nee die mag alleen het geld uit zijn/haar eigen kluis meenemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:28 schreef itsme het volgende:
de helft van het geld blijft in de exitter zijn kluis en mag de uiteindelijke winnaar meenemen. ?
Als ik dat bericht van de talpa site lees, moet de exitter de helft in zijn kluis achterlaten en dat is dus verloren geld. Dat wint niemand.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:28 schreef rubstar het volgende:
[..]
of juist een rijke waardoor er meer geld in de pot komt.. die jij uiteindelijk dan mee kan nemen als je wint..
Als een Bewoner door een Exit het Huis moet verlaten, moet hij of zij de helft van het geld uit de persoonlijke kluis aan een andere Bewoner geven. De achtergebleven helft blijft in de kluis van de Exitter. Degene die de winnaar van Big Brother wordt, mag het geld uit zijn of haar kluis meenemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik dat bericht van de talpa site lees, moet de exitter de helft in zijn kluis achterlaten en dat is dus verloren geld. Dat wint niemand.
als je het in context leest dan zie je dat het stuk ervoor over de exiter gaat, en dan komt dit stuk, de uiteindelijke winnaar mag dan het geld uit zijn/haar (de exiter) kluis meenemen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook...
[..]
Dit gedeelte slaat mijn inziens alleen maar op het feit dat de uiteindelijke winnaar het geld uit zijn/haar "eigen" kluis mag meenemen.
FYI...ut blijft natuurlijk een krent he die Johnny....![]()
Als wij het (helemaal) niet snappen, snappen ze het in het huis dan wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon niet duidelijk. Misschien dat ze morgen in de live show de boel nog es uitleggen en ook zeggen wat met de rest wat je niet weggeeft gebeurd.
Het meeste blijft over als alle vertrekkers het geld in de kluis van de uiteindelijke winnaar gestort blijken te hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn dus![]()
....ja dat is het dus precies....je kan maar (iets meer) dan de helft van het "totale" bedrag winnen..( nu niet meer iets meer dan de helft door het kopen van die jokers)quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus nog
1 x 5000
1 x 800
13 x 30000
_________
395800
De winnaar loopt nu nog met maximaal
1 x 2500
1 x 400
1 x 30000
12 x 15000
_________
212900
naar buiten.
Het zou alleen niet logisch zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef rubstar het volgende:
[..]
als je het in context leest dan zie je dat het stuk ervoor over de exiter gaat, en dan komt dit stuk, de uiteindelijke winnaar mag dan het geld uit zijn/haar (de exiter) kluis meenemen..
Ik heb het ook 2 keer moeten lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik dat bericht van de talpa site lees, moet de exitter de helft in zijn kluis achterlaten en dat is dus verloren geld. Dat wint niemand.
Dat vroeg ik me dus ook al af!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Als wij het (helemaal) niet snappen, snappen ze het in het huis dan wel?![]()
maakt helemaal niet uit of je het geld aan de uiteindelijke winnaar geeft, die krijgt uiteindelijk toch alles.. als je het huis uit gaat krijg je gewoon geen reet, je moet de helft weg geven, en de andere helft blijft in je kluisquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef frederik het volgende:
[..]
Het meeste blijft over als alle vertrekkers het geld in de kluis van de uiteindelijke winnaar gestort blijken te hebben.
Bij elke tussenpersoon wordt het oorspronkelijke bedrag van 15.000 pp opeens gehalveerd, je kan dan beter maar 1 halvering hebben dan 10.
In de ideale situatie maakt het niet uit in welke volgorde men eruitgaat, als iedereen zijn of haar geld maar in de kluis van de winnaar stopt. Maar de kans dat dat gebeurd zal heel klein zijn
Iemand zal wel een keer een kans krijgen om eruit te gaan mét inhoud van kluis ofzo. En misschien is het tijdens het spel op een gegeven moment wel gunstig om aardig wat geld in je kluiste hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het zou alleen niet logisch zijn
Waarom het geld door de helft splitten als uiteindelijk het overgebleven geld toch "allemaal" naar de winnaar gaat.
nja.. heb je ook weer gelijk in ja....ik denk ook niet dat het verder duidelijk uitgelegd gaat worden want dat moet morgen Bridget voor haar rekening nemen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het zou alleen niet logisch zijn
Waarom het geld door de helft splitten als uiteindelijk het overgebleven geld toch "allemaal" naar de winnaar gaat.
Als iedere exiter zijn geld aan de volgende exiter geeft, blijft er wel heel weinig geld voor de winnaar over.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar ja vindt maar eens zo'n beheerder die je kunt vertrouwen door het hele spel heen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Als iedere exiter zijn geld aan de volgende exiter geeft, blijft er wel heel weinig geld voor de winnaar over.
pot + 15.000 + 30.000 = 60.000, nog minder als er geld wordt uitgegeven voor jokers etcetera
De enige manier op de pot hoog te houden is door het geld direct te geven aan iemand die lang in het spel blijft. Dus iemand die niet genomineerd is en zal worden. Die "beheert" de pot.
Als iedere exitter 15.000 aan de uiteindelijke winnaar geeft, heb je dus maximaal 14 x 15 duizend + 30.000 = 240.000 euro voor de winnaar.
hij moet toch een rede hebben om te kijken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef cpuntb het volgende:
E10 gaat eens bij de zusjes gluren... hij is het gesprek met Hilde, Rik, Marlies en Marcia zeker zat... of gaat ie slapen? Want hij gaat zijn tandjes poetsen...
die kwijnt weg in zelfmedelijdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:39 schreef cpuntb het volgende:
Waar is Egbert eigenlijk gebleven?
Ze hebben ook geen recht op meer...de kijkcijfers zijn bijna gehalveerd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Het maximale eindbedrag (iets meer dan 2 ton ofzo) is trouwens heel erg weinig met vorige jaren vergeleden. Dus heel vreemd.
Volgens mij is dit de enige logische conclusie mbt tot de verdeling en het te winnen bedrag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef frederik het volgende:
[..]
Het meeste blijft over als alle vertrekkers het geld in de kluis van de uiteindelijke winnaar gestort blijken te hebben.
Bij elke tussenpersoon wordt het oorspronkelijke bedrag van 15.000 pp opeens gehalveerd, je kan dan beter maar 1 halvering hebben dan 10.
In de ideale situatie maakt het niet uit in welke volgorde men eruitgaat, als iedereen zijn of haar geld maar in de kluis van de winnaar stopt. Maar de kans dat dat gebeurd zal heel klein zijn
Zo werkt het volgens mij niet. De helft is de helft. Het kan nooit minder worden. Op het eind zal nog steeds de helft van al het geld in kluisjes van exitters liggen en de andere helft in de kluisjes van de 3 finalisten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Als iedere exiter zijn geld aan de volgende exiter geeft, blijft er wel heel weinig geld voor de winnaar over.
pot + 15.000 + 30.000 = 60.000, nog minder als er geld wordt uitgegeven voor jokers etcetera
De enige manier op de pot hoog te houden is door het geld direct te geven aan iemand die lang in het spel blijft. Dus iemand die niet genomineerd is en zal worden. Die "beheert" de pot.
Als iedere exitter 15.000 aan de uiteindelijke winnaar geeft, heb je dus maximaal 14 x 15 duizend + 30.000 = 240.000 euro voor de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |