Neuh, maar vergeet niet dat Babel 19 is en dus wel wat extra aandacht kan gebruiken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn Stam en Babel een beetje verliefd op elkaar ofzo. Ik zie ze op een of andere manier heel vaak zo staan op foto's.
Heb de CD nog met de radioverslagen van de CL destijdsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:48 schreef BoNi het volgende:
Dit weekend nog een stuk van het seizoen '94/ '95 zitten kijken....
Dat elftal![]()
Van Gaal![]()
De Meer![]()
De supporters![]()
Dan realiseer je je echt weer waardoor je zo verliefd bent geworden op deze club...!
Die heb ik inderdaad ook nog thuis liggen!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb de CD nog met de radioverslagen van de CL destijds![]()
Charisteasquote:Charisteas maakt indruk op Ten Cate
Ajacied Angelos Charisteas had zondag een groot aandeel op de benauwde zege in Breda op NAC (1-2). De Griekse aanvaller viel uitstekend in en forceerde een strafschop, die door Klaas-Jan Huntelaar werd gemist. In Het Parool spreekt trainer Henk ten Cate, die eerder te kennen gaf dat Charisteas mag uitzien naar een andere werkgever, zijn waardering uit voor de spits.
Ten Cate lijkt van gedachten te zijn veranderd. "Hij heeft nog een week om een club te vinden, maar iedereen zal begrijpen dat ik hem er graag bij wil houden", aldus de oefenmeester. "Als hij na het verstrijken van de transferdeadline geen nieuwe club heeft gevonden, wordt hij weer volwaardig lid van de selectie."
quote:Ajax ook in de race voor Kluivert
Naast PSV lijkt ook Ajax ineens belangstelling te hebben voor de spits van Valencia. De komende dagen moeten de clubs en speler een beslissing nemen over een mogelijke transfer.
De belangstelling van Ajax-kant is verrassend en heeft volgens ingewijden vooral te maken met de belangstelling die PSV heeft. Vanuit de supportersschare is er bij voorbaat al veel kritiek op een mogelijke komst van Kluivert. "Kluivert hoort bij Ajax en we zijn serieus aan het onderzoeken of er een mogelijkheid is om hem opnieuw aan ons te binden", aldus een Ajax-woordvoerder. Kluivert hoeft weinig tot niets te kosten en zou geen riante salariseisen stellen.
Kluivert naar Ajax als Speler/Trainer?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef jna het volgende:
Desnoods is het alleen om de spitsen nog wat bij te brengen
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.quote:
Kwam wel dit bericht tegen op nu.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.![]()
quote:'Kluivert geen kandidaat voor PSV'
Uitgegeven: 28 augustus 2006 14:44
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2006 14:47
AMSTERDAM - PSV weerspreekt de geruchten dat de Eindhovense club interesse heeft in Patrick Kluivert. "Patrick Kluivert is niet meer de Patrick Kluivert van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die de vorm heeft van Patrick Kluivert, maar dan acht jaar geleden", zo verklaarde PSV-voorzitter Rob Westerhof tegenover Omroep Brabant.
PSV-manager Stan Valckx bevestigde afgelopen zondag na het competitieverlies tegen FC Twente nog dat Kluivert een "serieuze kandidaat" was om Jan Vennegoor of Hesselink op te volgen. Westerhof sprak dit tegen maar wilde wel kwijt dat de Eindhovenaren zeven spelers op het oog hebben.
Fans
De eventuele komst van de oud-speler van onder meer Ajax en Barcelona naar Eindhoven, zorgde voor onrust bij een deel van de supporters. Een deel van de harde kern waarschuwde is van plan actie te voeren wanneer Kluivert naar PSV komt. Dat verklaarde Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United, tegenover de Brabantse omroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |