Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Blankenstein zou ik persoonlijk niet zomaar in de catagorie 'elke dooie' zetten... Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen en valt in de catagorie beste scheidsrechters van Nederland ooit als je het mij vraagt. (niet dat je het mij vroeg).
sorry, ik moest lachenquote:Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen
Ja maar Blankenstein was toch niet het niveau temmink of zo .. hij was echt een topscheids waar je er maar weinig van had in Europa op dat moment.. en nog steeds weinig van hebt.. hij liep er wel bij als een nicht maar fluiten kon ie wel .. letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.
Voor de rest klopt je verhaal. Ik zie op de flanken liever Mitea Links en Babel Rechts....want Rosales is zo vaak niet op dreef...
het nieuwe uitshirt isquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben![]()
Ja, ik las het gisteren ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Juanfran met rood van het veld in z'n debuutwedstrijd. Flinke elleboogstoot.
Dat was nou net de bedoelingquote:
Z'n jaarlijkse seizoens-opener?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Juanfran met rood van het veld in z'n debuutwedstrijd. Flinke elleboogstoot.
quote:Volgens Ronald Koeman, die nu op het Sportgala in Hilversum aanwezig is, zijn PSV en Patrick Kluivert in onderhandeling over een transfer naar Eindhoven. Na de eerste dag van concrete onderhandelingen omschreef Paul Foortse, de zaakwaarnemer van de spits, de gesprekken als "positief" . Wel maakte hij een stevig voorbehoud. "Om de transfer rond te laten komen, zal er echter wel eerst een oplossing moeten komen".
De forse salariseisen van Kluivert lijkt het grootste struikelblok. Kluivert heeft in Zuid-Europa en Engeland altijd een megasalaris geïncasseerd, maar zal in Eindhoven met beduidend minder genoegen moeten nemen.
In Eindhoven wordt er ook nagedacht over een prestatiecontract voor Kluivert, waarbij de spits meer gaat verdienen als hij veel speelt. Vandaag praten beide partijen verder. In ieder geval is gisteren duidelijk geworden dat er voor Kluivert een tweejarig contract klaarligt.
Haha, Ja Harry met De Hunt was mooie televisie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Badabingea het volgende:
Kuyt was goed aan het zingen. Ik doe het hem niet na om daar te gaan staan.
Huntelaar en Harry![]()
Leuk gala.![]()
Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef denthemen het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/nac-ajax.wmv film van gister, erg leuk geworden weer
Kijk dat zijn noges mooie sfeerfilmpjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef denthemen het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/nac-ajax.wmv film van gister, erg leuk geworden weer
Die laatste woorden ook in dat filmpjequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda". Die vrije trap van Klaas was mooi.
Nwanko met de uitschuifbenenquote:Opgeleefde Kanu blijkt zowaar goalgetter
28/8/2006 23:09
Portsmouth heeft de goede start van het seizoen voortgezet. De club die vorig seizoen nog hard moest vechten om niet te degraderen, staat na de ruime zege uit tegen Middlesbrough (4-0) stevig op de tweede plaats in het Premiership.
De cijfers die Pompey na drie wedstrijden kan overleggen, zijn fraai. Twee overwinningen en één gelijkspel, zeven doelpunten voor en nul tegentreffers. Vooral Nwankwo Kanu kan met de borst vooruit lopen. De Nigeriaan scoorde er al vier, waarvan twee maandagavond tegen Boro.
De eerste had Kanu er al na zes minuten in liggen. Bij een hoekschop die wat heen en weer caramboleerde, reageerde de lange Nigeriaan attent.
Zijn tweede - de 0-3 na rust - was veel fraaier. Hij brak handig door vanaf eigen helft en lobde de bal over doelman Mark Schwarzer heen. Met zijn vierde van het nog prille seizoen deelt Kanu de eerste plaats op de topscorersranglijst met Bobby Zamora van West Ham United.
Tussendoor scoorde Benjani Mwaruwari nog koppend na een snel genomen hoekschop. En in de slotfase maakte de voor Kanu ingevallen Svetoslav Todorov het feest voor Portsmouth compleet.
Verder bakten beide teams er vooral voor rust overigens niets van. Het niveau was erg laag. Middlesbrough probeerde zich in de tweede helft te revancheren maar zag Portsmouth alleen maar verder uitlopen.
Te laat dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet de twintigjarige Ryan Donk maar goed in de gaten houden, deze Amsterdammer wordt overladen met lovende kritieken en ik moet er niet aandenken dat straks ook hij bij het keurkorps van ome Dirk speelt. Haal hem desnoods en leen hem voor de rest van het seizoen uit aan RKC Waalwijk, kan hij volgend seizoen mooi ingewerkt worden door Jaap Stam.
Vet origineel ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda".
quote:
quote:Ryan Donk zal nog voor donderdagavond twaalf uur een contract tekenen bij AZ. De jeugdige verdediger speelde tot nu toe pas zeven duels in de hoofdmacht van RKC Waalwijk, maar maakte daarin een goede indruk op diverse topclubs.
Volgens Johan Derksen bestaat de kans dat Donk (20) het seizoen wel gewoon afmaakt in Waalwijk, om zo meer ervaring op te doen. Dit meldde de hoofdredacteur van de VI in Voetbal Insite. Ook PSV en Ajax hadden belangstelling in Donk.
Vind je, misschien is het nog even wennen, maar ik vind het nog geen verbetering...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien al eerder vermeld, maar www.ajax.nl is mooi gerestyled.
Snel die gast benaderen, een echte Amsterdammer komt naar Ajax als hij benaderd wordt door Ajax.quote:
vrees dat het alweer te laat is en dat hij voor het geld van Dirk Scheringa gaat. het zal wel de nieuwe Vlaar wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snel die gast benaderen, een echte Amsterdammer komt naar Ajax als hij benaderd wordt door Ajax.
Not gonna happen indeed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
vrees dat het alweer te laat is en dat hij voor het geld van Dirk Scheringa gaat. het zal wel de nieuwe Vlaar worden![]()
Want Vlaar koos voor het geld van feyenoord...?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
vrees dat het alweer te laat is en dat hij voor het geld van Dirk Scheringa gaat. het zal wel de nieuwe Vlaar worden![]()
Nope, maar beide clubs (feyenoord en Ajax wilde hem) alleen wilde Scheringa hem niet naar Ajax laten gaan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Want Vlaar koos voor het geld van feyenoord...?
Klopt, maar in welk opzicht verwacht je dan dat hij de 'nieuwe' Vlaar gaat zijn...?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nope, maar beide clubs (feyenoord en Ajax wilde hem) alleen wilde Scheringa hem niet naar Ajax laten gaan...
Dat als Ajax hem straks als ie volgroeit is wil hebben weer niet naar ajax zal mogelijk van ome dirk...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Klopt, maar in welk opzicht verwacht je dan dat hij de 'nieuwe' Vlaar gaat zijn...?
Ajax is toch ook in staat dit soort jongens op te leidenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Want Vlaar koos voor het geld van feyenoord...?
Probleem met dit soort talenten is dat je niet meer de tijd krijgt om te kijken hoe ze zich ontwikkelen. Direct zitten de grote clubs op zijn nek en met een beetje pech zitten de eerste buitenlandse clubs ook al aan tafel.
Ajax moet gewoon zelf in staat zijn dit soort jongens op te leiden.
Die laatste prijs had natuurlijk ook voor KJH moeten zijn. KJH had er veel meer recht op, wat heeft die dirk kuyt nu helemaal gepresteerd?quote:Met twee prijzen was Ajacied Klaas Jan Huntelaar maandagavond tijdens de uitreiking Voetballer van het Jaar een van de hoofdpersonen. Als topscorer van het seizoen 2005-2006 met 33 goals ontving de spits een prijs en bovendien werd Huntelaar Talent van het Jaar, wat hem de Johan Cruijff prijs opleverde. Met het winnen van de KNVB-Beker, de gouden medaille op het EK-21 en de Johan Cruijff Schaal, vult de prijzenkast van Huntelaar zich de afgelopen maanden in hoog tempo.
Uit handen van de naamgever van de Talentenprijs kreeg Klaas Jan Huntelaar een prachtig beeldje als Talent van het jaar en hij mag bovendien een Cruijff Court laten aanleggen op een door hem gekozen locatie. Van zijn voormalige Heerenveen-trainer Gert Jan Verbeek kreeg hij bovendien de bokaal die hoort bij Topscorer van het jaar. Zijn huidige trainer Henk ten Cate liet tijdens de uitzending weten dat Klaas Jan Huntelaar ook de volgende toegekende strafschop van Ajax zal nemen. Daar doen zijn recente twee missers tegen Manchester United en NAC niets aan af. ,,Wij hebben vertrouwen in hem", aldus de trainer.
Ook de uitreiking van de Gouden Leeuw, de Rinus Michels oeuvreprijs, kreeg een Ajax-tintje, want winnaar daarvan werd niemand minder dan Johan Cruijff. Henk Kesler reikte de prijs uit aan Nederlandse beste voetballer ooit. ,,Wij vonden dat jij de enige was die hij voor deze prijs in aanmerking kwam,” sprak de directeur van de KNVB. ,,Los van het feit dat je schitterde op het veld ben je ook coach geweest. En niet de slechtste denk ik. Bovendien ben je maatschappelijk geëngageerd en dat toon je onder andere met de Johan Cruijff Academy. Jij bent iemand die deze prijs meer dan verdient!”
De belangrijkste prijs van de avond ging naar Dirk Kuyt, die het publiek verraste met een duet met Jan Smit. De net naar Liverpool getransfeerde Katwijker won de Gouden Schoen die hij uit handen kreeg van zijn ernstig zieke vader. Philip Cocu legde beslag op de Zilveren schoen en oud-Ajacied Tim de Cler was de winnaar van de Bronzen schoen.
Nou kijk wat er nu van Feyenoord is geworden zonder Kuytquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die laatste prijs had natuurlijk ook voor KJH moeten zijn. KJH had er veel meer recht op, wat heeft die dirk kuyt nu helemaal gepresteerd?
Is dat zo? Welke succesvolle centrale verdediger komt van de Ajax school dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax is toch ook in staat dit soort jongens op te leidenrkc heeft gewoon 1 uitschieter in 15 jaar ofzo, bij Ajax is het gewoon bijna jaarlijks
![]()
Vermaelen op dit moment. En Donk is al een succesvolle centrale verdediger na 3 wedstrijden goed spelen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is dat zo? Welke succesvolle centrale verdediger komt van de Ajax school dan?
Ach, dat gebeurt zo vaak met dit soort prijzen. Men geeft zo'n prijs liever aan een vertrekkende speler, zie bijvoorbeeld ook de prijs voor Zinedine Zidane afgelopen WK, maar waarom roepen ze dan ook geen oeuvre-prijs in het leven? Nu heeft zo'n prijs maar weinig waarde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die laatste prijs had natuurlijk ook voor KJH moeten zijn. KJH had er veel meer recht op, wat heeft die dirk kuyt nu helemaal gepresteerd?
Vermaelen komt niet uit de eigen opleiding. Is volgens mij in 2003 gekomen vanaf GBA.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen op dit moment. En Donk is al een succesvolle centrale verdediger na 3 wedstrijden goed spelen?
Kan wel zo zijn, maar noem eens een goede pure Nederlandse verdediger op, behalve Stam en in mindere mate Bouhlarouz? Volgens mij moet je dan heel wat jaren terug gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vermaelen komt niet uit de eigen opleiding. Is volgens mij in 2003 gekomen vanaf GBA.
Donk is zeker nog geen succesvolle centrale verdediger. Wat ik bedoel te zeggen is dat men bij Ajax een overschot aan multifunctionele middenvelders en aanvallers opleidt, maar dat er zelden goede pure verdedigers doorstromen.
Ben ik het echt helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in mindere mate zegt, omdat hij niet 100% Nederlands is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar noem eens een goede pure Nederlandse verdediger op, behalve Stam en in mindere mate Bouhlarouz? Volgens mij moet je dan heel wat jaren terug gaan.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Ajax heeft inderdaad heel weinig verdedigende talenten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vermaelen komt niet uit de eigen opleiding. Is volgens mij in 2003 gekomen vanaf GBA.
Donk is zeker nog geen succesvolle centrale verdediger. Wat ik bedoel te zeggen is dat men bij Ajax een overschot aan multifunctionele middenvelders en aanvallers opleidt, maar dat er zelden goede pure verdedigers doorstromen.
Eens, niet voor niks ligt daar ook het zwakke punt bij het Nederlands Elftal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar noem eens een goede pure Nederlandse verdediger op, behalve Stam en in mindere mate Bouhlarouz? Volgens mij moet je dan heel wat jaren terug gaan.
hehe, nee zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in mindere mate zegt, omdat hij niet 100% Nederlands is?
Want ik vind hem op dit moment bijna net zo sterk als Stam op die leeftijd.
Lijkt me niet dat dat alleen een probleem is bij Ajax, ook bij Feyenoord en PSV breekt er weinig aan echte verdedigers door, PSV had Hofland, maar die is ook ergens blijven hangen in zijn ontwikkeling. De puurdere verdedigers van de topclubs komen vrijwel altijd vanuit het buitenland, of van kleinere clubs (Stam, De Wolf vroeger, Mathijsen, Luirink enz.) Het lijkt wel alsof de topclubs geen oog hebben in de jeugd voor de wat minder begaafde voetballer (de 'simpele verdediger') en de kleine clubs wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef BoNi het volgende:
Probleem is naar mijn idee ook dat in de jeugdelftallen bij Ajax wél met mooi, aanvallend en compleet voetbal gespeeld kan en moet worden terwijl dit bij het eerste niet altijd meer kan.
True, ik haalde alleen Ajax aan terwijl het inderdaad bij de overige clubs ook zo blijkt te zijn. Ligt natuurlijk ook aan de speelwijze van deze clubs en in de jeugd is de 'simpele' verdediger lang niet zo hard nodig als bij de senioren. Al heeft het afgelopen seizoen in de jeugd bij Ajax hopelijk wat ogen doen openenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:28 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat alleen een probleem is bij Ajax, ook bij Feyenoord en PSV breekt er weinig aan echte verdedigers door, PSV had Hofland, maar die is ook ergens blijven hangen in zijn ontwikkeling. De puurdere verdedigers van de topclubs komen vrijwel altijd vanuit het buitenland, of van kleinere clubs (Stam, De Wolf vroeger, Mathijsen, Luirink enz.) Het lijkt wel alsof de topclubs geen oog hebben in de jeugd voor de wat minder begaafde voetballer (de 'simpele verdediger') en de kleine clubs wel.
Zeker als je het over het hele seizoen bekijkt. Huntelaar heeft natuurlijk wel een beter einde van het voetbal seizoen gekent waarin hij inderdaad Ajax naar de CL-voorronde heeft gesleept, maar Kuijt liet ook anderen vaker scoren en was de motor van Feyenoord die zelf ook scoorde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
Huntelaar komt net kijken. Kuyt doet het al een paar jaar meer dan goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
kuyt heeft m zeker verdiend! Kijk maar eens wat feyenoord zonder hem is nu!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
mjah, dit jaar was Huntelaar gewoon beter... In zijn eentje verantwoordelijk voor het plaatsen van Ajax voor de CL, winst van de beker. Wat heeft Kuyt voor feyenoord dan gedaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huntelaar komt net kijken. Kuyt doet het al een paar jaar meer dan goed.
Ja, en? Het gaat om de beste speler van afgelopen seizoen en niet over de afgelopen drie jaar. Vorig seizoen was KJH de beste, scoorde verreweg de meeste doelpunten en loodste Ajax hoogstpersoonlijk naar de winst van de play-offs en KNVB-beker. Dirk Kuyt deed het niet veel beter dan de seizoenen ervoor en won wéér niets, dus is deze prijs maar een goedmakertje? Of zal men meer zoiets hebben dat KJH hem dit seizoen eventueel kan winnen en Dirk Kuyt niet? Hoe ze ook denken, er is NIET alleen gekeken naar de prestaties afgelopen seizoen, flutprijs dus!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.quote:
Die vlag had ik nog nooit gezien.quote:
Ja, eigenlijk heb je gelijk en weet ik ook niet waar ik mij druk om maak, maar ik vind het nu eenmaal belachelijk dat men (de FIFA, KNVB) geen oeuvre-prijzen in het leven roepen, waardoor dit soort verkiezingen eigenlijk helemaal geen waarde hebben. Niet dat KJH ermee zit, maar hij had het wél verdiend!quote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....quote:Johan Cruijff is maandag tijdens het Gala Voetballer van het Jaar bekroond met de oeuvreprijs
Dit was de eerste geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....
Er hangt toch ook een FCUM vlag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.
Nee, vorig jaar is de prijs postuum toegekend aan Rinus Michels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dit was de eerste geloof ik.
OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....
Ze kunnen moeilijk Huntelaar alle prijzen laten winnen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?
Iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:
Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.
Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.
ik dacht dat ze het met een gemiddelde cijfer deden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:
Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.
Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.
/edit: In Huntelaar z'n geval trouwens 2 wedstrijdjes minder vergeleken met de rest. Scoort 'ie bij beiden respectievelijk een 4 en een 5, dan had 'ie die prijs gewoon gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |