abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:21:56 #221
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41267698
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Machielovic het volgende:

[..]

Blankenstein zou ik persoonlijk niet zomaar in de catagorie 'elke dooie' zetten... Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen en valt in de catagorie beste scheidsrechters van Nederland ooit als je het mij vraagt. (niet dat je het mij vroeg ).
Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.

Voor de rest klopt je verhaal. Ik zie op de flanken liever Mitea Links en Babel Rechts....want Rosales is zo vaak niet op dreef...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41272716
quote:
Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen
sorry, ik moest lachen
pi_41273176
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo, maar toch, er wordt tegenwoordig wel erg vaak zo'n minuut gehouden. Mij persoonlijk doet het nooit iets, andere mensen geilen er blijkbaar op.

Voor de rest klopt je verhaal. Ik zie op de flanken liever Mitea Links en Babel Rechts....want Rosales is zo vaak niet op dreef...
Ja maar Blankenstein was toch niet het niveau temmink of zo .. hij was echt een topscheids waar je er maar weinig van had in Europa op dat moment.. en nog steeds weinig van hebt.. hij liep er wel bij als een nicht maar fluiten kon ie wel .. letterlijk en figuurlijk en zo'n man heeft veel voor het nederlandse betaalde voetbal betekent en verdient gewoon een minuut stilte.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:44:24 #224
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41273691
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben
het nieuwe uitshirt is ik ga hem ook halen en wel nadat de transfer periode voorbij is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41274270
Juanfran met rood van het veld in z'n debuutwedstrijd. Flinke elleboogstoot .
pi_41274326
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Ja, ik las het gisteren ja.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:00:43 #227
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_41274382
Misschien al eerder vermeld, maar www.ajax.nl is mooi gerestyled.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:05:14 #228
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_41274579
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:20 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

sorry, ik moest lachen
Dat was nou net de bedoeling

En wat denken we ervan gaan we Vitesse even ringeloren in September? De zweep erover
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:07:20 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41274678
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:57 schreef Nashje het volgende:
Z'n jaarlijkse seizoens-opener?
pi_41275210
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/nac-ajax.wmv film van gister, erg leuk geworden weer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41275299
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:23:34 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41275351
  • PSV wil Kluivert voor twee seizoenen
  • Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_41275443
    Stam hangt altijd om iemands nek
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:26:43 #234
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_41275490
    quote:
    Volgens Ronald Koeman, die nu op het Sportgala in Hilversum aanwezig is, zijn PSV en Patrick Kluivert in onderhandeling over een transfer naar Eindhoven. Na de eerste dag van concrete onderhandelingen omschreef Paul Foortse, de zaakwaarnemer van de spits, de gesprekken als "positief" . Wel maakte hij een stevig voorbehoud. "Om de transfer rond te laten komen, zal er echter wel eerst een oplossing moeten komen".

De forse salariseisen van Kluivert lijkt het grootste struikelblok. Kluivert heeft in Zuid-Europa en Engeland altijd een megasalaris geïncasseerd, maar zal in Eindhoven met beduidend minder genoegen moeten nemen.

In Eindhoven wordt er ook nagedacht over een prestatiecontract voor Kluivert, waarbij de spits meer gaat verdienen als hij veel speelt. Vandaag praten beide partijen verder. In ieder geval is gisteren duidelijk geworden dat er voor Kluivert een tweejarig contract klaarligt.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_41275637
    Kuyt was goed aan het zingen. Ik doe het hem niet na om daar te gaan staan.

Huntelaar en Harry

Leuk gala.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_41275766
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef Badabingea het volgende:
    Kuyt was goed aan het zingen. Ik doe het hem niet na om daar te gaan staan.

Huntelaar en Harry

Leuk gala.
    Haha, Ja Harry met De Hunt was mooie televisie.

Ook wel respect voor Kuyt hoor. Was wel een mooi moment, aan het eind met zijn Pa.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_41275882
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef denthemen het volgende:
    http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/nac-ajax.wmv film van gister, erg leuk geworden weer
    Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda" . Die vrije trap van Klaas was mooi.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:37:46 #238
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_41275931
    De Hunt wat een naam
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:39:25 #239
    91359 Machielovic
    Geluk zit van binnen
    pi_41275997
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef denthemen het volgende:
    Kijk dat zijn noges mooie sfeerfilmpjes Worden die elke wedstrijd gemaakt?
    pi_41276037
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda" . Die vrije trap van Klaas was mooi.
    Die laatste woorden ook in dat filmpje

"Je mag hier maar vijftig lul"
    pi_41277028
    Op momenten dat een minuut stilte verzandt in zo'n debiele scheld- en zangpartij, kan je toch niks anders zeggen dat dat je met een stel mongolen te maken hebt...
    Woo-loo-loo!
    pi_41277201
    gala dus gemist ....maja ik zie geen topic hier op Voetbal gedeelte of is er geen topic?
    pi_41278343
    quote:
    Opgeleefde Kanu blijkt zowaar goalgetter

28/8/2006 23:09

Portsmouth heeft de goede start van het seizoen voortgezet. De club die vorig seizoen nog hard moest vechten om niet te degraderen, staat na de ruime zege uit tegen Middlesbrough (4-0) stevig op de tweede plaats in het Premiership.

De cijfers die Pompey na drie wedstrijden kan overleggen, zijn fraai. Twee overwinningen en één gelijkspel, zeven doelpunten voor en nul tegentreffers. Vooral Nwankwo Kanu kan met de borst vooruit lopen. De Nigeriaan scoorde er al vier, waarvan twee maandagavond tegen Boro.

De eerste had Kanu er al na zes minuten in liggen. Bij een hoekschop die wat heen en weer caramboleerde, reageerde de lange Nigeriaan attent.

Zijn tweede - de 0-3 na rust - was veel fraaier. Hij brak handig door vanaf eigen helft en lobde de bal over doelman Mark Schwarzer heen. Met zijn vierde van het nog prille seizoen deelt Kanu de eerste plaats op de topscorersranglijst met Bobby Zamora van West Ham United.

Tussendoor scoorde Benjani Mwaruwari nog koppend na een snel genomen hoekschop. En in de slotfase maakte de voor Kanu ingevallen Svetoslav Todorov het feest voor Portsmouth compleet.

Verder bakten beide teams er vooral voor rust overigens niets van. Het niveau was erg laag. Middlesbrough probeerde zich in de tweede helft te revancheren maar zag Portsmouth alleen maar verder uitlopen.
    Nwanko met de uitschuifbenen
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_41278374
    Schoenmaat 70. Wat een voetballer
    pi_41278975
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
    Ajax moet de twintigjarige Ryan Donk maar goed in de gaten houden, deze Amsterdammer wordt overladen met lovende kritieken en ik moet er niet aandenken dat straks ook hij bij het keurkorps van ome Dirk speelt. Haal hem desnoods en leen hem voor de rest van het seizoen uit aan RKC Waalwijk, kan hij volgend seizoen mooi ingewerkt worden door Jaap Stam.
    Te laat dus !
    pi_41279215
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mooi filmpje idd. "'t zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaja, 't zijn de homo's jaajaa, de homo's uit breda" .
    Vet origineel ook
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 05:48:52 #247
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_41282266
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vet origineel ook
    Een psv'er die een ander originaliteit verwijt
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_41283066
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Te laat dus !
    quote:
    Ryan Donk zal nog voor donderdagavond twaalf uur een contract tekenen bij AZ. De jeugdige verdediger speelde tot nu toe pas zeven duels in de hoofdmacht van RKC Waalwijk, maar maakte daarin een goede indruk op diverse topclubs.
    Volgens Johan Derksen bestaat de kans dat Donk (20) het seizoen wel gewoon afmaakt in Waalwijk, om zo meer ervaring op te doen. Dit meldde de hoofdredacteur van de VI in Voetbal Insite. Ook PSV en Ajax hadden belangstelling in Donk.
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_41283085
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef Trancelocator het volgende:
    Misschien al eerder vermeld, maar www.ajax.nl is mooi gerestyled.
    Vind je, misschien is het nog even wennen, maar ik vind het nog geen verbetering...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:34:11 #250
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_41283094
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Te laat dus !
    Snel die gast benaderen, een echte Amsterdammer komt naar Ajax als hij benaderd wordt door Ajax.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_41283323
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 08:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Snel die gast benaderen, een echte Amsterdammer komt naar Ajax als hij benaderd wordt door Ajax.
    vrees dat het alweer te laat is en dat hij voor het geld van Dirk Scheringa gaat. het zal wel de nieuwe Vlaar worden
    pi_41283504
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

vrees dat het alweer te laat is en dat hij voor het geld van Dirk Scheringa gaat. het zal wel de nieuwe Vlaar worden
    Not gonna happen indeed!
    AZ is ze te snel af!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:45:33 #253
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_41284051
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Want Vlaar koos voor het geld van feyenoord...?
    Probleem met dit soort talenten is dat je niet meer de tijd krijgt om te kijken hoe ze zich ontwikkelen. Direct zitten de grote clubs op zijn nek en met een beetje pech zitten de eerste buitenlandse clubs ook al aan tafel.
    Ajax moet gewoon zelf in staat zijn dit soort jongens op te leiden.
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_41284084
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:45 schreef BoNi het volgende:

[..]

Nope, maar beide clubs (feyenoord en Ajax wilde hem) alleen wilde Scheringa hem niet naar Ajax laten gaan...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:51:39 #255
    53851 BoNi
    pi_41284149
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nope, maar beide clubs (feyenoord en Ajax wilde hem) alleen wilde Scheringa hem niet naar Ajax laten gaan...
    Klopt, maar in welk opzicht verwacht je dan dat hij de 'nieuwe' Vlaar gaat zijn...?
    Schitterend!
    pi_41284197
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:51 schreef BoNi het volgende:

[..]

Klopt, maar in welk opzicht verwacht je dan dat hij de 'nieuwe' Vlaar gaat zijn...?
    Dat als Ajax hem straks als ie volgroeit is wil hebben weer niet naar ajax zal mogelijk van ome dirk...
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:54:44 #257
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_41284201
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:45 schreef BoNi het volgende:

[..]

Probleem met dit soort talenten is dat je niet meer de tijd krijgt om te kijken hoe ze zich ontwikkelen. Direct zitten de grote clubs op zijn nek en met een beetje pech zitten de eerste buitenlandse clubs ook al aan tafel.
    Ajax moet gewoon zelf in staat zijn dit soort jongens op te leiden.
    Ajax is toch ook in staat dit soort jongens op te leiden rkc heeft gewoon 1 uitschieter in 15 jaar ofzo, bij Ajax is het gewoon bijna jaarlijks
    Jawel, je keek.
    pi_41284221
    quote:
    Met twee prijzen was Ajacied Klaas Jan Huntelaar maandagavond tijdens de uitreiking Voetballer van het Jaar een van de hoofdpersonen. Als topscorer van het seizoen 2005-2006 met 33 goals ontving de spits een prijs en bovendien werd Huntelaar Talent van het Jaar, wat hem de Johan Cruijff prijs opleverde. Met het winnen van de KNVB-Beker, de gouden medaille op het EK-21 en de Johan Cruijff Schaal, vult de prijzenkast van Huntelaar zich de afgelopen maanden in hoog tempo.

Uit handen van de naamgever van de Talentenprijs kreeg Klaas Jan Huntelaar een prachtig beeldje als Talent van het jaar en hij mag bovendien een Cruijff Court laten aanleggen op een door hem gekozen locatie. Van zijn voormalige Heerenveen-trainer Gert Jan Verbeek kreeg hij bovendien de bokaal die hoort bij Topscorer van het jaar. Zijn huidige trainer Henk ten Cate liet tijdens de uitzending weten dat Klaas Jan Huntelaar ook de volgende toegekende strafschop van Ajax zal nemen. Daar doen zijn recente twee missers tegen Manchester United en NAC niets aan af. ,,Wij hebben vertrouwen in hem", aldus de trainer.

Ook de uitreiking van de Gouden Leeuw, de Rinus Michels oeuvreprijs, kreeg een Ajax-tintje, want winnaar daarvan werd niemand minder dan Johan Cruijff. Henk Kesler reikte de prijs uit aan Nederlandse beste voetballer ooit. ,,Wij vonden dat jij de enige was die hij voor deze prijs in aanmerking kwam,” sprak de directeur van de KNVB. ,,Los van het feit dat je schitterde op het veld ben je ook coach geweest. En niet de slechtste denk ik. Bovendien ben je maatschappelijk geëngageerd en dat toon je onder andere met de Johan Cruijff Academy. Jij bent iemand die deze prijs meer dan verdient!”

De belangrijkste prijs van de avond ging naar Dirk Kuyt, die het publiek verraste met een duet met Jan Smit. De net naar Liverpool getransfeerde Katwijker won de Gouden Schoen die hij uit handen kreeg van zijn ernstig zieke vader. Philip Cocu legde beslag op de Zilveren schoen en oud-Ajacied Tim de Cler was de winnaar van de Bronzen schoen.
    Die laatste prijs had natuurlijk ook voor KJH moeten zijn. KJH had er veel meer recht op, wat heeft die dirk kuyt nu helemaal gepresteerd?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:00:09 #259
    131729 jna
    pi_41284313
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Die laatste prijs had natuurlijk ook voor KJH moeten zijn. KJH had er veel meer recht op, wat heeft die dirk kuyt nu helemaal gepresteerd?
    Nou kijk wat er nu van Feyenoord is geworden zonder Kuyt Overigens ben ik het wel met je eens.
    Jawel, je keek.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:01:33 #260
    53851 BoNi
    pi_41284331
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 09:54 schreef jna het volgende:

[..]

Ajax is toch ook in staat dit soort jongens op te leiden rkc heeft gewoon 1 uitschieter in 15 jaar ofzo, bij Ajax is het gewoon bijna jaarlijks
    Is dat zo? Welke succesvolle centrale verdediger komt van de Ajax school dan?
    Schitterend!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:04:04 #261
    131729 jna
    pi_41284389
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

Is dat zo? Welke succesvolle centrale verdediger komt van de Ajax school dan?
    Vermaelen op dit moment. En Donk is al een succesvolle centrale verdediger na 3 wedstrijden goed spelen?
    Jawel, je keek.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:06:32 #262
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_41284457
    quote:

[..]

Ach, dat gebeurt zo vaak met dit soort prijzen. Men geeft zo'n prijs liever aan een vertrekkende speler, zie bijvoorbeeld ook de prijs voor Zinedine Zidane afgelopen WK, maar waarom roepen ze dan ook geen oeuvre-prijs in het leven? Nu heeft zo'n prijs maar weinig waarde.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:11:57 #263
    53851 BoNi
    pi_41284572
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef jna het volgende:

[..]

Vermaelen op dit moment. En Donk is al een succesvolle centrale verdediger na 3 wedstrijden goed spelen?
    Vermaelen komt niet uit de eigen opleiding. Is volgens mij in 2003 gekomen vanaf GBA.
    Donk is zeker nog geen succesvolle centrale verdediger. Wat ik bedoel te zeggen is dat men bij Ajax een overschot aan multifunctionele middenvelders en aanvallers opleidt, maar dat er zelden goede pure verdedigers doorstromen.
    Schitterend!
    pi_41284688
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vermaelen komt niet uit de eigen opleiding. Is volgens mij in 2003 gekomen vanaf GBA.
    Donk is zeker nog geen succesvolle centrale verdediger. Wat ik bedoel te zeggen is dat men bij Ajax een overschot aan multifunctionele middenvelders en aanvallers opleidt, maar dat er zelden goede pure verdedigers doorstromen.
    Kan wel zo zijn, maar noem eens een goede pure Nederlandse verdediger op, behalve Stam en in mindere mate Bouhlarouz? Volgens mij moet je dan heel wat jaren terug gaan.
    pi_41284699
    quote:

[..]

Ben ik het echt helemaal mee eens.
    Kuyt is een fantastische voetballer met veel inzet, maar Huntelaar is van een veel grotere waarde geweest voor Ajax dan Kuyt voor Feyenoord afgelopen seizoen.

Maar goed, dan heeft hij in ieder geval nog één prijs gepakt afgelopen seizoen bij Feyenoord
    pi_41284749
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn, maar noem eens een goede pure Nederlandse verdediger op, behalve Stam en in mindere mate Bouhlarouz? Volgens mij moet je dan heel wat jaren terug gaan.
    Ik neem aan dat je in mindere mate zegt, omdat hij niet 100% Nederlands is?
    Want ik vind hem op dit moment bijna net zo sterk als Stam op die leeftijd.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:22:46 #267
    131729 jna
    pi_41284783
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat ben ik inderdaad met je eens. Ajax heeft inderdaad heel weinig verdedigende talenten.
    Jawel, je keek.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:24:16 #268
    53851 BoNi
    pi_41284810
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:18 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Eens, niet voor niks ligt daar ook het zwakke punt bij het Nederlands Elftal.
    Er staan wel wat jongens op het punt van doorbreken, maar gevestigde namen kan ik niet echt opnoemen inderdaad.

Probleem is naar mijn idee ook dat in de jeugdelftallen bij Ajax wél met mooi, aanvallend en compleet voetbal gespeeld kan en moet worden terwijl dit bij het eerste niet altijd meer kan.
    Schitterend!
    pi_41284812
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in mindere mate zegt, omdat hij niet 100% Nederlands is?
    Want ik vind hem op dit moment bijna net zo sterk als Stam op die leeftijd.
    hehe, nee zo bedoelde ik het niet.
    Maar Bouhla, omdat die nog niet zoveel heeft bereikt als Stam, wat niet gek is op zijn leeftijd. Hij heeft het tot nu goed gedaan, maar ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat bij Chelsea en hoe hij zich verder ontwikkeld. Vandaar dat ik in mindere mate erbij zette.
    pi_41284874
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef BoNi het volgende:

Probleem is naar mijn idee ook dat in de jeugdelftallen bij Ajax wél met mooi, aanvallend en compleet voetbal gespeeld kan en moet worden terwijl dit bij het eerste niet altijd meer kan.
    Lijkt me niet dat dat alleen een probleem is bij Ajax, ook bij Feyenoord en PSV breekt er weinig aan echte verdedigers door, PSV had Hofland, maar die is ook ergens blijven hangen in zijn ontwikkeling. De puurdere verdedigers van de topclubs komen vrijwel altijd vanuit het buitenland, of van kleinere clubs (Stam, De Wolf vroeger, Mathijsen, Luirink enz.) Het lijkt wel alsof de topclubs geen oog hebben in de jeugd voor de wat minder begaafde voetballer (de 'simpele verdediger') en de kleine clubs wel.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:38:14 #271
    53851 BoNi
    pi_41285078
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:28 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat dat alleen een probleem is bij Ajax, ook bij Feyenoord en PSV breekt er weinig aan echte verdedigers door, PSV had Hofland, maar die is ook ergens blijven hangen in zijn ontwikkeling. De puurdere verdedigers van de topclubs komen vrijwel altijd vanuit het buitenland, of van kleinere clubs (Stam, De Wolf vroeger, Mathijsen, Luirink enz.) Het lijkt wel alsof de topclubs geen oog hebben in de jeugd voor de wat minder begaafde voetballer (de 'simpele verdediger') en de kleine clubs wel.
    True, ik haalde alleen Ajax aan terwijl het inderdaad bij de overige clubs ook zo blijkt te zijn. Ligt natuurlijk ook aan de speelwijze van deze clubs en in de jeugd is de 'simpele' verdediger lang niet zo hard nodig als bij de senioren. Al heeft het afgelopen seizoen in de jeugd bij Ajax hopelijk wat ogen doen openen .
    Schitterend!
    pi_41285096
    De Haan geeft Ten Cate zin en Maduro rust

Henk ten Cate en Ajax hebben toch hun zin. Hedwiges Maduro hoeft zich toch niet te melden bij Jong Oranje, dat komende vrijdag oefent tegen Bayer Leverkusen.
    In overleg met Ajax heeft bondscoach Foppe de Haan alsnog besloten om Maduro rust te geven. Daarmee voldoet hij aan de wens van coach Ten Cate, die afgelopen weekeinde Maduro nog spaarde voor het duel met NAC Breda en als uitleg gaf: 'Drie wedstrijden in een week is nog wat teveel voor hem.'

De Haan besloot Haris Medunjanin op te roepen als vervanger van de Ajacied. De door AZ aan Sparta Rotterdam verhuurde middenvelder zal zich melden in het trainingskamp dat Jong Oranje van dinsdag tot en met vrijdag belegt in Venlo.
    pi_41285111
    Ik vind het ook niet terecht dat Dirk Kuyt de gouden schoen gewonnen heeft. Ik denk wel dat het vertrek er mee heeft te maken. Voor de 3 jaar bij de top in het Nederlandse voetbal. Als die in NL was gebleven had Klaas Jan die prijs ook gewonnen.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_41285125
    Ik hoop het
    Gaf trouwens Hofland aan als voorbeeld bij PSV, maar die kwam ook bij Fortuna Sittard vandaan natuurlijk.
    pi_41285146
    Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
    pi_41285178
    Maduro heeft wel veel rust nodig zeg

Wel goed dat Ten Cate daar zo op let i.i.g.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_41285254
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_41285283
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
    Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
    Zeker als je het over het hele seizoen bekijkt. Huntelaar heeft natuurlijk wel een beter einde van het voetbal seizoen gekent waarin hij inderdaad Ajax naar de CL-voorronde heeft gesleept, maar Kuijt liet ook anderen vaker scoren en was de motor van Feyenoord die zelf ook scoorde.
    pi_41285375
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Badabingea het volgende:
    [afbeelding]
    pi_41285392
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
    Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
    pi_41285610
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
    Huntelaar komt net kijken. Kuyt doet het al een paar jaar meer dan goed.
    pi_41285727
    Zonder Kuyt had fnoord het vorig seizoen al heel moeilijk gehad, waar ze nu nog redelijk gedraaid hebben voor hun doen. Maarja, dat was slechts uitstel want dit seizoen moeten ze er alsnog aan geloven. Ik vind de prijs voor Kuyt dus terecht.
    pi_41285766
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

kuyt heeft m zeker verdiend! Kijk maar eens wat feyenoord zonder hem is nu!
    pi_41285842
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

mjah, dit jaar was Huntelaar gewoon beter... In zijn eentje verantwoordelijk voor het plaatsen van Ajax voor de CL, winst van de beker. Wat heeft Kuyt voor feyenoord dan gedaan?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:14:04 #285
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_41285989
    quote:

[..]

Ja, en? Het gaat om de beste speler van afgelopen seizoen en niet over de afgelopen drie jaar. Vorig seizoen was KJH de beste, scoorde verreweg de meeste doelpunten en loodste Ajax hoogstpersoonlijk naar de winst van de play-offs en KNVB-beker. Dirk Kuyt deed het niet veel beter dan de seizoenen ervoor en won wéér niets, dus is deze prijs maar een goedmakertje? Of zal men meer zoiets hebben dat KJH hem dit seizoen eventueel kan winnen en Dirk Kuyt niet? Hoe ze ook denken, er is NIET alleen gekeken naar de prestaties afgelopen seizoen, flutprijs dus!
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:17:45 #286
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_41286089
    Lekker belangrijk die prijs ook .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_41286115

MUFC vlag rechtsonder.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_41286149
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:18 schreef zjroentje het volgende:
    [afbeelding]

MUFC vlag rechtsonder.
    Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.
    pi_41286161
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou en?
    Die vlag had ik nog nooit gezien.

Maar ik plaats 'm eigenlijk speciaal voor Doc.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:26:09 #290
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_41286331
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
    Lekker belangrijk die prijs ook .
    Ja, eigenlijk heb je gelijk en weet ik ook niet waar ik mij druk om maak, maar ik vind het nu eenmaal belachelijk dat men (de FIFA, KNVB) geen oeuvre-prijzen in het leven roepen, waardoor dit soort verkiezingen eigenlijk helemaal geen waarde hebben. Niet dat KJH ermee zit, maar hij had het wél verdiend!
    pi_41286436
    quote:

[..]

Hier ben ik het niet mee eens.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:31:47 #292
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_41286486
    quote:
    Johan Cruijff is maandag tijdens het Gala Voetballer van het Jaar bekroond met de oeuvreprijs
    Er IS dus wel een oeuvreprijs....
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_41286644
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit was de eerste geloof ik .
    IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
    pi_41286729
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.
    Er hangt toch ook een FCUM vlag?
    pi_41286813
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Dit was de eerste geloof ik .
    Nee, vorig jaar is de prijs postuum toegekend aan Rinus Michels.
    Koning.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:45:35 #296
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_41286889
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:53:59 #297
    131729 jna
    pi_41287126
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?
    Ze kunnen moeilijk Huntelaar alle prijzen laten winnen he

Nee maar je hebt inderdaad gelijk dat Huntelaar die prijs gewoon moest winnen, maarja we weten ondertussen toch wel dat zulke gala's niet heel serieus te nemen zijn.
    Jawel, je keek.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:55:12 #298
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_41287160
    Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.

Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.

/edit: In Huntelaar z'n geval trouwens 2 wedstrijdjes minder vergeleken met de rest. Scoort 'ie bij beiden respectievelijk een 4 en een 5, dan had 'ie die prijs gewoon gewonnen.
    pi_41287175
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:
    Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.

Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.
    Idd
    pi_41287407
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:

/edit: In Huntelaar z'n geval trouwens 2 wedstrijdjes minder vergeleken met de rest. Scoort 'ie bij beiden respectievelijk een 4 en een 5, dan had 'ie die prijs gewoon gewonnen.
    ik dacht dat ze het met een gemiddelde cijfer deden?
    pi_41287492
    Kluivert bij PSV als dat gaat gebeuren
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: