beiden blijvenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind die discussie over de keus tussen Rosenberg of Harry saai worden.
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind die discussie over de keus tussen Rosenberg of Harry saai worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.
Idd, als je achterstaat moet je gewoon Harry brengenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je achterstaat is het juist andersom.
En dat terwijl ik enorm fan van Markusben
Moet je niet in het flipper stadion zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.
KJH is juist een typische 4-3-3-spits, die niet rendeert in 4-4-2. Al die verhalen over extra dekking zijn maar bullshit, één keer scoren en de ban is weer gebroken, hij moet nu even over de drempel geraken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Messenga het volgende:
Misschien moeten we dan maar 4-1-2-1-2 gaan spelen. KJH wordt nu expres extra gedekt, dus zou een 2e spits naast hem beter zijn. Of dat nou Harry of Babel is maakt me niet uit. Opzich houdt je dan je 4-3-3 systeem, met de punt naar achter.
Heb jij afgelopen zondag gezien? hoevaak kreeg KJH nou de ruimte? constant zaten ze direct op hem.een bliksemafleider helpt juist, al is het maar voor even. KJ doet het nu ook goed, als aflegger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH is juist een typische 4-3-3-spits, die niet rendeert in 4-4-2. Al die verhalen over extra dekking zijn maar bullshit, één keer scoren en de ban is weer gebroken, hij moet nu even over de drempel geraken.
Wie ben jij dan dork.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat lijkt nu allemaal maar zo, maar wanneer KJH in negentig minuten speeltijd tweemaal loskomt en ook nog eens tweemaal scoort, dan is het ineens weer een totaal andere speler? Nee, hoor. Die jongen moet nu gewoon even scoren, dan is alles weer normaal. Gelukkig is hij nuchter genoeg, want nog twee wedstrijden droogstaan en de media praten hem een complex aan, zoals destijds bij Nikos Machlas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen zondag gezien? hoevaak kreeg KJH nou de ruimte? constant zaten ze direct op hem.een bliksemafleider helpt juist, al is het maar voor even. KJ doet het nu ook goed, als aflegger.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat lijkt nu allemaal maar zo, maar wanneer KJH in negentig minuten speeltijd tweemaal loskomt en ook nog eens tweemaal scoort, dan is het ineens weer een totaal andere speler? Nee, hoor. Die jongen moet nu gewoon even scoren, dan is alles weer normaal. Gelukkig is hij nuchter genoeg, want nog twee wedstrijden droogstaan en de media praten hem een complex aan, zoals destijds bij Nikos Machlas.
Moeilijk te beoordelen, onze buitenspelers zijn gewoon erg grillig. Daarbij profiteert juist Wesley Sneijder nu van de dubbele of soms zelfs driedubbele dekking van KJH en alleen daarom al denk ik dat het beter is om je systeem te laten staan. Vorig seizoen scoorde Klaas Jan Huntelaar álles wat hij aanraakte, ook dit seizoen nog krijgt hij zijn kansen, alleen heeft hij even iets minder geluk en ik weet zeker dat dat nog wel terugkomt, dus gewoon lekker zo laten staan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
[..]. Dat complex zal er niet komen inderdaad. In de tijd dat Harry erbij was ging het KJH gewoon makkelijker af. Ik zou zeggen : "het proberen waard". Buitenspelers voldoen op dit moment niet, dan moet je het anders aanpakken. Buitenspelers die geen vertrouwen hebben en geen voorzet kunnen geven doen niet mee. Dan speel je met 9 man. Dat is op dit moment zeker het geval.
UB40 is het formulier in Engeland wat je in moet vullen als je een uitkering wil.quote:
Patrick Kluivert. Wereldvoetballer en voetbalheld die op het punt staat van een voetstuk te vallen.quote:
Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeilijk te beoordelen, onze buitenspelers zijn gewoon erg grillig. Daarbij profiteert juist Wesley Sneijder nu van de dubbele of soms zelfs driedubbele dekking van KJH en alleen daarom al denk ik dat het beter is om je systeem te laten staan. Vorig seizoen scoorde Klaas Jan Huntelaar álles wat hij aanraakte, ook dit seizoen nog krijgt hij zijn kansen, alleen heeft hij even iets minder geluk en ik weet zeker dat dat nog wel terugkomt, dus gewoon lekker zo laten staan!
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.
Eigenlijk vind ik die opstelling er heerlijk uitzienquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
Roger heeft hiervoor te weinig loopvermogen, die man moet achter de bal blijven en het spel verdelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
Maduro heeft op dit moment niets te zoeken op het veld!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ dit jaar zo goed zal zijn als vorig jaar. Ik verwacht dat z eheel snel veel punten gaan morsen. Vond z eook niet denderend tegen Vitesse .. van wat ik ervan gezien heb dan.
De 8-1 was nogal geflatteerd. NAC was echt helemaal niets die wedstrijd en AZ liet met name in de verdediging nogal eens wat steken vallen. Bovendien speelden wij uit (een wereld van verschil) en stonden ze tegen ons met 10 man in de verdediging. Inderdaad niet te vergelijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Maar de echte moeilijke wedstrijden komen nog wel. Groningen/PSV/H'Veen/Utrecht. dat zijn de cruciale potten. Win je die dan zit al vrij goed gerampt voor het seizoen.
Blijft altijd koffiedik kijken...![]()
Hoezo de versus?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Penalties nemen kunnen ze dus wel die Noren.quote:Ajax' tegenstander IK evenaart UEFA-record
28/8/2006 13:03
In de eerste ronde van de UEFA Cup stuit Ajax op IK Start. Op weg naar de duels met de Amsterdammers evenaarden de Noren een record.
IK Start moest in de tweede voorronde afrekenen met Drogheda United. Na een 1-0 zege op eigen veld volgde een 1-0 nederlaag in Ierland. Strafschoppen moesten de beslissing brengen, maar dat duurde even. Pas na 24 pogingen verzekerde IK Start zich van een ticket voor de UEFA Cup.
Alle elf spelers van beide clubs moesten aanleggen. In de elf pogingen misten twee spelers, en uitgerekend Graham Gartland, die de eerste Ierse strafschop had gemist, faalde ook bij zijn tweede poging: 10-11.
De serie van 24 strafschoppen is een evenaring van een record in een UEFA-toernooi. In 1993/94 was het Skonto Riga dat in de voorronde van de Champions League evenveel penalty's nodig had om zich te ontdoen van Olimpia Ljubljana.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83242/msnhome=true/sc=f1e2fa
Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- gaat weer back to the lurking mode
Nu vakantie en vrijdag begin ik bij een nieuwe job, minder FOK-tijd dus![]()
Tot later![]()
1 jaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnen
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap en de UEFA-cup dan maarquote:
Succesquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Tot later![]()
Werk hoeft niet per se negatief te zijn voor je FOK-tijd, geloof mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Tot later![]()
Neuh, maar vergeet niet dat Babel 19 is en dus wel wat extra aandacht kan gebruiken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn Stam en Babel een beetje verliefd op elkaar ofzo. Ik zie ze op een of andere manier heel vaak zo staan op foto's.
Heb de CD nog met de radioverslagen van de CL destijdsquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:48 schreef BoNi het volgende:
Dit weekend nog een stuk van het seizoen '94/ '95 zitten kijken....
Dat elftal![]()
Van Gaal![]()
De Meer![]()
De supporters![]()
Dan realiseer je je echt weer waardoor je zo verliefd bent geworden op deze club...!
Die heb ik inderdaad ook nog thuis liggen!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb de CD nog met de radioverslagen van de CL destijds![]()
Charisteasquote:Charisteas maakt indruk op Ten Cate
Ajacied Angelos Charisteas had zondag een groot aandeel op de benauwde zege in Breda op NAC (1-2). De Griekse aanvaller viel uitstekend in en forceerde een strafschop, die door Klaas-Jan Huntelaar werd gemist. In Het Parool spreekt trainer Henk ten Cate, die eerder te kennen gaf dat Charisteas mag uitzien naar een andere werkgever, zijn waardering uit voor de spits.
Ten Cate lijkt van gedachten te zijn veranderd. "Hij heeft nog een week om een club te vinden, maar iedereen zal begrijpen dat ik hem er graag bij wil houden", aldus de oefenmeester. "Als hij na het verstrijken van de transferdeadline geen nieuwe club heeft gevonden, wordt hij weer volwaardig lid van de selectie."
quote:Ajax ook in de race voor Kluivert
Naast PSV lijkt ook Ajax ineens belangstelling te hebben voor de spits van Valencia. De komende dagen moeten de clubs en speler een beslissing nemen over een mogelijke transfer.
De belangstelling van Ajax-kant is verrassend en heeft volgens ingewijden vooral te maken met de belangstelling die PSV heeft. Vanuit de supportersschare is er bij voorbaat al veel kritiek op een mogelijke komst van Kluivert. "Kluivert hoort bij Ajax en we zijn serieus aan het onderzoeken of er een mogelijkheid is om hem opnieuw aan ons te binden", aldus een Ajax-woordvoerder. Kluivert hoeft weinig tot niets te kosten en zou geen riante salariseisen stellen.
Kluivert naar Ajax als Speler/Trainer?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef jna het volgende:
Desnoods is het alleen om de spitsen nog wat bij te brengen
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.quote:
Kwam wel dit bericht tegen op nu.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.![]()
quote:'Kluivert geen kandidaat voor PSV'
Uitgegeven: 28 augustus 2006 14:44
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2006 14:47
AMSTERDAM - PSV weerspreekt de geruchten dat de Eindhovense club interesse heeft in Patrick Kluivert. "Patrick Kluivert is niet meer de Patrick Kluivert van acht jaar geleden. Wij zoeken een spits die de vorm heeft van Patrick Kluivert, maar dan acht jaar geleden", zo verklaarde PSV-voorzitter Rob Westerhof tegenover Omroep Brabant.
PSV-manager Stan Valckx bevestigde afgelopen zondag na het competitieverlies tegen FC Twente nog dat Kluivert een "serieuze kandidaat" was om Jan Vennegoor of Hesselink op te volgen. Westerhof sprak dit tegen maar wilde wel kwijt dat de Eindhovenaren zeven spelers op het oog hebben.
Fans
De eventuele komst van de oud-speler van onder meer Ajax en Barcelona naar Eindhoven, zorgde voor onrust bij een deel van de supporters. Een deel van de harde kern waarschuwde is van plan actie te voeren wanneer Kluivert naar PSV komt. Dat verklaarde Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United, tegenover de Brabantse omroep.
quote:Een deel van de harde kern waarschuwde is van plan actie te voeren wanneer Kluivert naar PSV komt.
Ik lees hier voor het eerst dat psv een harde kern heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Kwam wel dit bericht tegen op nu.nl
[..]
Ja ik wist ook niet dat PSV een harde kern heeftquote:
Ja ik vind harde kern ook wat overdreven. Die hebben ze helemaal niet bij psv.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Pyth en z'n 3 maatjes. Nou dat zal wel loslopen![]()
Me neitherquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.![]()
vooral leuk dat iemand dat bericht verzint en dat iemand anders het dan ook nog eens hier plaatstquote:
Je hebt meer tijd om op fok te zitten als je aan het 'werk' bent dan nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Tot later![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Dat Ajax met Kluivert praat is trouwens heel slim. Zo breng je 'm aan het twijfelen over psv en een uur voor de transferdeadline zeg je gewoon dat je geen interesse meer hebt
Das niet de behandeling die hij verdient, die gozer heeft veel gewonnen voor/met Ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Dat Ajax met Kluivert praat is trouwens heel slim. Zo breng je 'm aan het twijfelen over psv en een uur voor de transferdeadline zeg je gewoon dat je geen interesse meer hebt
Deze Stam is echt als een vader voor de spelers. Dat heb ik nog nooit eerder gezien van hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn Stam en Babel een beetje verliefd op elkaar ofzo. Ik zie ze op een of andere manier heel vaak zo staan op foto's.
OUD manquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:29 schreef piertje2 het volgende:
Zal vast wel gezegt zijn hier al. Maar www.ajax.nl is vernieuwd
ey trouwens ook zo wazig. Dat nieuws op AT5.nl blijft maar staan op dinsdagquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ey trouwens ook zo wazig. Dat nieuws op AT5.nl blijft maar staan op dinsdag
ja ze willen zeker niet op internet zetten, denken ze dat ik boos wordt ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Donderdag staat er wel, woensdag is overgeslagen![]()
Sethjequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
Nee man...iets minder bier drinken ?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben![]()
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het nieuwe uit-shirt in het begin erg mooi, maar nu vind ik hem eigenlijk best lelijk. Meer mensen die hier last van hebben![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
Nee man...iets minder bier drinken ?
quote:
Dat zal het zijnquote:
Haha, dank je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef Sethje het volgende:
Koningdavid ik heb echt respect voor jou dat je je politieke voorkeur in je sign hebt staat. Dit vind ik al heel erg lang en ik moest het gewoon een keer zeggen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef VoreG het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een goede politieke voorkeur is.. Gelukkig maakt je clubvoorkeur alles goed!
Haha, het is een aparte combinatie natuurlijk: CU en AJAX. Of misschien ook juist niet, Rouvoet is ook een voetballiefhebber en zelfs aanvoerder van het Tweede-Kamer elftal (het bestaat echt!). Ik weet alleen niet of hij Ajacied isquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:42 schreef VoreG het volgende:
Maar om nou te zeggen dat het een goede politieke voorkeur is.. Gelukkig maakt je clubvoorkeur alles goed!
Blankenstein zou ik persoonlijk niet zomaar in de catagorie 'elke dooie' zetten... Dat was een scheidsrechter waar de scheidsrechters van nu een puntje aan kunnen zuigen en valt in de catagorie beste scheidsrechters van Nederland ooit als je het mij vraagt. (niet dat je het mij vroegquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja..ik ben geen voorstander om bij elke dooie een minuut stilte te gaan houden maargoed, er werd door iemand geopperd dat hij is gestorven aan Aids, een breda hooligan reageerde daarop; dan krijg je het niet meer stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |