hij komt wel s op tv, maar is van iets anders bekenderquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef geenaam het volgende:
Zit 'ie niet in dat programma op nl 3, geloof ik, met Hans Teeuwen en nog zo'n figuur?
Ja dat is 'm volgens mij... tvpquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef geenaam het volgende:
Gummbah?
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef geenaam het volgende:
Homdeck + 1
Wilde eerst een nummer van haar hier neerzetten alleen kon je, wanneer je Windows Media Player hebt, gewoon het album aan de rechterkant zien met haar naam erop
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Tokaytown!
Yep.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ook als je "eigenschappen" van de geluidsfile veranderd?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Lees je alle topics terug? Ik doe dat bij AKQ nooit, het gaat veel te hard.
Nee klopt, ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doequote:
Sure...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, klopt ik had het eigenlijk opgezocht en doe nu net of het een gok is zodat jullie denken dat ik het uit mijn hoofd doe![]()
Ben opeens wel blij dat ik hier die muziek niet kan luisterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef lienelien het volgende:
kabouter plop- kwebbel is een schat?
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
Oh het was een afleidingsmanoeuvre? Ik heb de download geabort.
Ja, en Schaap verandert de properties altijd in "Mekker - BLAAAAAAT" En ik ben al bij nummertje 43.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik geef mijn muziekvragen altijd een naam van een tekenfilmfiguur / kinderserie.. Dat je het even weet voor de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |