sorryquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ssssssst
ik probeerde er een positieve draai aan te geven ja!
![]()

Hier ook! Van een 25 jarige chick die al 4 jaar op een ''icecream van'' werkt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:26 schreef Vava het volgende:
een officiele kaart aangekomenuit Finland

Ik kan nu pas postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:26 schreef Knoekie het volgende:
Om 23:26?

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hier ook! Van een 25 jarige chick die al 4 jaar op een ''icecream van'' werkt!!
En een kaart naar Duitsland is ook vandaag aangekomen, daar krijg ik er één van terug. Nog maar 2 kaarten die nu geregistreerd moeten worden. Finland en Amerika.

Dacht ik alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan nu pas posten![]()
zat vanmiddag bij de post

Ik heb op dat kaartje naar Mexico gezegd dat wij hier nog steeds op klompen lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Op mijn kaart staat een praatje over het weer

Oh ja! Nee, dát willen we weten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Op mijn kaart staat een praatje over het weer

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb op dat kaartje naar Mexico gezegd dat wij hier nog steeds op klompen lopen![]()

Nouquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja! Nee, dát willen we weten!

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
[..]
die vraag is een keer aan me gesteld in Australie door een paar mensen uit Hongkongze vroegen echt heel serieus of dat nou lekker liep op die klompen
![]()

Ik kwam ook op zijn zachtst gezegd niet meer bijquote:

Was ook een keer op tv. Hadden ze bij zakenlui uit Japen enzo klompen neergezet in de hotelkamer, met een een briefje er bij dat het normaal is om als toerist met klompen te lopen. En ze deden het nog ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kwam ook op zijn zachtst gezegd niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Was ook een keer op tv. Hadden ze bij zakenlui uit Japen enzo klompen neergezet in de hotelkamer, met een een briefje er bij dat het normaal is om als toerist met klompen te lopen. En ze deden het nog ook![]()

Nee Kraantjequote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Vava het volgende:
Ja he! Zo heb je net wat meer invloed op de kaarten die je krijgt![]()
Ik had gisteren iemand getagged in de UNESCO-tag, stuurde vervolgens een berichtje om het adres te vragen en gelijk in het berichtje gezet welke kaarten van UNESCO ik had. Onder andere een reservaat voor panda's bij Shengdu in China. Dat was blijkbaar nogal bijzonder want ik kreeg gelijk het aanbod om van die persoon ook een kaart te krijgenkrijg er nu dus twee voor een tag
![]()
heet jij gewoon knoekie daar?

Aha okequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Vava het volgende:
Okay
UNESCO is iets van de Verenigde Naties, ze hebben een werelderfgoedlijst samengesteld. Hier staan bijvoorbeeld de molens bij Kinderdijk op maar ook de Chinese muur en het oude centrum van Bruggebijzondere lokaties over de hele wereld
De lijst: http://whc.unesco.org/pg.cfm?cid=31

Nu direct?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Aha oke
Heb kaarten nodigEn postzegels

Postzegels: www.tpgpost.nl werkt snel en boven de 15 euro geen verzendkostenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja, heb nu niks.
En ik heb geen kaarten kunnen vinden van onder de 1 euro![]()

Haal ze wel bij de AHquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Postzegels: www.tpgpost.nl werkt snel en boven de 15 euro geen verzendkosten
Waar in Rotterdam woon je? Zit er niet zo'n witte boekhandel bij je in de buurt, Boekvoordeel ofzo? Daar hebben ze kaarten voor ongeveer 30 centIk dacht dat er een bij het Binnenwegplein zat maar weet het niet zeker

Waar kan je die kaarten kopen??quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:16 schreef Vava het volgende:
Okay
UNESCO is iets van de Verenigde Naties, ze hebben een werelderfgoedlijst samengesteld. Hier staan bijvoorbeeld de molens bij Kinderdijk op maar ook de Chinese muur en het oude centrum van Bruggebijzondere lokaties over de hele wereld
De lijst: http://whc.unesco.org/pg.cfm?cid=31

inloggen en dan op history map klikkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:03 schreef Knoekie het volgende:
Hoe krijg jij zo'n plaatje met blauwe stippen?

Nou nee, als je een adres aanvraagt krijg je de map te zien waar ie heen gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
inloggen en dan op history map klikken

Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:29 schreef Klonk het volgende:
weer iets ondekt, je kunt ook rotzooien met de kleur van je profiel, niet door mij ondekt maar ik kwam het tegen in het profiel van iemand.
volgens mij kun je dat profiel compleet aanpassen met de nodige html codes.

Jep je bent de eerstequote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef Muck het volgende:
knoekie
dank je wel
ben ik de eerste van fok die een kaartje van je krijgt?
enne, je weet dat een muis ook linkshandig in te stellen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |